Thursday, 3 July 2014

Summer

Witajcie Moi Kochani!! :) W końcu lato, choć po pogodzie tego zbytnio nie widać, ale nie tracę nadziei na lepsze jutro. Poza tym powinniśmy się przyzwyczajać taki nasz klimat w Polsce! Ale nie mam co narzekać, bo powoli spełniam każde ze swoich dziennikarskich marzeń. Najważniejsza jest determinacja, wiara w siebie i swoje możliwości. Nie marnuję ani jednego dnia, ciężko pracuję,ale mam nadzieję, że było warto...Efekty mojej teraźniejszej pracy będą owocować w daaaalekiej przyszłości. Znowu zaczęłam żyć pełnią życia- tak jak dawniej. Zaczęłam żyć od nowa pomimo, niektórych przeciwności losu, które bardzo utrudniają mi to...Już nikt, DOSŁOWNIE NIKT nie zepsuje mojego dobrego samopoczucia. Mam niesłychanie dużo energii i siły, na dalszą walkę o swoje marzenia! :) 
Najważniejsza jest praca nad sobą i to nie są tylko puste słowa - uwierzcie mi kochani. ;) Jestem z siebie dumna...przez 4 dni nie obgryzałam paznokci,a jest to moim strasznym uzależnieniem. Obgryzam już 10 lat, po czym próbuję z tym skończyć, nie obgryzając przez 1 dzień, a później znowu wracam do starego nawyku! Czasem ciężko ze mną jest, a teraz wykorzystując lepszy czas próbuje pokonać wszystkie swoje nawyki, a mam ich niestety sporo. Przede wszystkim staram się nie być autodestrukcyjna, bo to najgorsze co można w życiu zrobić. Nikomu nie polecam i naprawdę nie chcę wpaść w nawyk niszczenia swojego ciała nawet przez głupie obgryzanie paznokci. Czytając gazety, w których rozpisują się na temat nowej "mody" samookaleczania się wprawiają mnie w zły nastrój. To straszne co dzieje się na świecie jak, więc można nazwać to MODĄ. Często naprawdę nie rozumiem ludzi. Jak można robić z czyiś problemów modę? To niedopuszczalne. Nigdy, przenigdy nie napisałabym na swoim blogu o tym jak o modzie. Nie wiem co to za wymysł, redaktorów, wręcz irytujący. Mimo wszystko skupiam się tylko na tych dobrych rzeczach, bo ludzie czasami najpierw robią potem myślą nie zastanawiając się nad kosekwencjami. Zawsze staram się sto razy przemyśleć sprawę zanim się na coś zdecyduję, jednak tak jak każdy popełniam błędy... Na szczęście mam przyjaciela, który zawsze jest ze mną, nawet w tych trudnych sytuacjach i wspiera jak jest mi źle i czuję się okropnie. W życiu ważne jest by mieć taką podporę w kimś, kto jeśli upadnę poda mi rękę, pomoże. Robię też to co kocham. To wszystko sprawia, że jestem szalenie szczęśliwa i przybliża mnie do tego by pewnego dnia zostać zwycięzcą. Nie mogę się już doczekać, kiedy krzyknę "wygrałam"! Cały czas wytrwale do tego dążę, choć dużo mam jeszcze do przejścia, mocno wierzę, że z dnia na dzień, z każdym spełnionym marzeniem moja droga robi się coraz krótsza. 

Hey Guys! Summer! I'm so happy but wheather is not good...I hope, to better day. My dreams come true journalism. Very important is determination and power for your dreams. Don't waste days and I work everyday.  Nobody, don't spoil my good feel. I've energy and force for fight to my dreams. Important is work and I'm pround of me, because in 4 days, I don't bite one's nails. It's my dependence and I bite 10 years! I strive be autodestructive. I don't want for (nawyk na niszczenie swojego ciała). When I read a lot of magazines about new "fashion" for (samookaleczania się). Problems a lot of teen is "fashion"? It's bad idea people, who write articles. It's very annoying. I focus on good things. Somethimes, people do something, next think. I always think long time and next decide and do. Happinest, I've best friend,and he help me. When I fallen, he give me hand. I do what I  really love.  I can't wait, when I tell "win". I believe, that my way for my dreams is getting shorter. 

Привет, ребята! Лето! Я так счастлива, жаль, что погода не очень хорошая, и надеюсь, скоро наступит день получше. Мечтаю стать настоящим журналистом. Здесь очень важна целеустремленность и воля реализовать мечту. Нельзя тратить дни зря, и я работаю каждій день. Никому, кстати, не удасться испортить мне хорошее настроение. У меня хватит энерггии и сил, чтобы за свои мечты сражаться. Работа важна, я собой горжусь... во всяком случае, за четыре дня ни одного ногтя не сломала. Да, это у меня такой бзик, что-то типа саморазрушения. Я этого жутко не хочу. При этом читала множество журналов о "моде" на членовредительство. Это что, главная проблема тинейджеров - такая "мода"? Вообще, плохая идея писать о подобном. Я же фокусируюсь на хороших вещах. Иногда, кстати, люди сначала что-то делают, а потом думают. Я же всегда думаю долго, и только после этого решаю, что делать. У меня есть лучший друг, он мне помогает, и когда я падаю, он протянет мне руку. Я же делаю то, что мне и правда нравится. Не могу дождаться, когда же смогу наконец закричать "я выиграла", но я верю, что путь к исполнению моих мечтаний становится короче.









Mam nadzieję, że Wam się podoba. Przepraszam, za to,że wcześniej nie dodałam tej notki. Ale ten Internet jest naprawdę słaby. 
Pozdrawiam. Miejcie miłe wakacje!

PS. Zapraszam na bloga : www.plywanie-nurkowanie.blogspot.com

24 comments:

  1. Buty - okropne, moim zdaniem. Zakładasz je do praktycznie każdej "stylizacji" (które, swoją drogą, są tragiczne), co jeszcze bardziej pogarsza Twój strój. Ale na pocieszenie dodam, że na 4 zdjęciu po raz pierwszy wyszłaś ładnie :) Na pozostałych zdjęciach wyglądasz za to jak gimbus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znalazł się ,,odważny hejter`` .

      Delete
  2. Jesteś śliczna i we wszrstkim Ci ładnie - przemyślenia bardzo dojrzałe - a przyjaciół masz więcej - nie zapominaj o nich

    ReplyDelete
  3. Nareszcie inna szminka i zdjęcia na dworze! :) Ładnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. DZIĘKUJĘ! BARDZO PRZYDAŁY SIĘ TWOJE RADY!

      Delete
  4. tak szczerze przeczytałam tego posta i po raz pierwszy od dłuższego nie wiem co napisać :) Strasznie wszystko pomieszałaś i trudno mi się skupić na jednej rzeczy, bo muszę odwołać się do drugiej i tak dalej..
    może na początku to dobrze że skończyłaś ze starymi nawykami, warto się zmienić na lepsze i dobrze że się do tego dąży. Co do tematu o cięciach się czy samobójstwie, fakt - modą nie jest to, że ktoś się tnie dla szpanu, ale modą jest to że się o tym pisze, wspomina, robi wszystko żeby temu zapobiec także w tym sie nie zgodzę :) Też pragnę powiedzieć sobie że "WYGRAŁAM" ale ciężko mi to idzie, na prawdę trudno.. Może kiedyś mi się uda jak i tobie. Życzę powodzenia!!

    pozdrawiam xx
    Skomentujesz u mnie?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Również życzę Ci wszystkiego dobrego...:)

      Delete
  5. bardzo dobrze, że walczysz o swoje marzenia :)

    ReplyDelete
  6. Very pretty outfit and your legs are gorgeous in those tights :) Such a gorgeous lady!!!

    ReplyDelete
  7. Ładnie wyglądasz :)

    Zapraszam do siebie :) Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)
    sialalala96.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia :)



    http://oligatorekk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Przypominasz mi kogoś, ale nie wiem kogo, kurde ;_;
    Ładnie wyglądasz!


    wpadniesz? http://juulyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ciekawe...

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. świetny post ♥ widać, że wkładasz w bloga dużo pracy! jest cudowny :)
    jeśli masz chwileczkę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w banery po prawej stronie :) Na pewno się jakoś odwdzięczę tylko napisz co by Cię interesowało :)
    FLEMOUR

    ReplyDelete
  12. obgryzanie paznokci jest paskudne, dobrze, że przestałaś to robić - gratuluję !!! fajny look !

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Kiedyś ubrałam się dokładnie tak na imprezę! Tylko że bez tej koszuli. :)

    ReplyDelete
  14. Przerabiam w pixlr.com :) Dzięki za odwiedziny.

    ReplyDelete
  15. Świetny blog! Obserwacja za obserwacje? http://typicalfashionn.blogspot.com/ Ty zacznij i przypomnij się w komentarzu :D

    ReplyDelete
  16. Świetny blog! Obserwacja za obserwacje? http://typicalfashionn.blogspot.com/ Ty zacznij i przypomnij się w komentarzu :D

    ReplyDelete
  17. Angielski, angielski... Ale pomogę, nie musisz uzupełniać jeśli nie chcesz. Zdanie z "nawykiem na niszczenie swojego ciała", po pierwsze, nie ma takiego wyrażenia, taki zwrot nie istnieje. A po drugie, powinno to brzmieć tak: I don't want to self-destruct myself ever again. Co do samookaleczania to mówi się na to self-harming. Co do reszty, to zdania są strasznie nielogiczne i czyta się to jak przetłumaczone w Google translatorze. Niemniej jednak, mam ochotę pomóc.
    ~Seiko-chan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah teraz widzę. Dzięki. Widocznie się spieszylam i zapomniałam poprawić to co mówiła mi koleżanka hahah :D

      Delete