Sunday, 31 August 2014

Weekend

Hej Kochani! Wczoraj z nie wiadomo jakich powodów bolał mnie brzuch. Tak, więc cały dzień przeleżałam w łóżku. Jak pech to pech. Nie znoszę tak bezczynnie leżeć nic przy tym nie robiąc podczas gdy są to ostatnie dni wakacji... Poza tym w moim życiu ostatnio poczułam obecność Boga. Czuję, że chroni mnie przed złem i przyjaźniami, które źle wpływają na moją psychikę. Dziękuję, bardzo to doceniam. Dzięki temu się nawróciłam i mam zamiar modlić się za wszystkich bliskich żyjących i nieżyjących każdego dnia!! Wierzę, że poprzez modlitwę możemy zdziałać naprawdę wiele. 
Ogółem pierwszy raz od kiedy prowadzę bloga (mam już go 1,5 roku) poczułam zwątpienie w tym co robię. Jednak WY, udowodniliście, że nie warto ;) Chciałabym Wam bardzo podziękować za komentarze pod ostatnią notką :) Moi Kochani, realizujcie swoje cele, spełniajcie marzenia-bo warto. Każdemu powtarzam jedno i to samo i chyba to mój ulubiony cytat " Pamiętaj, jak daleko zaszedłeś, nie tylko jak dużo masz jeszcze do przejścia.. nie jesteś jeszcze tam, gdzie chciałbyś być, ale nie jesteś też w tym miejscu, w którym byleś kiedyś" . Życzę Wam wszystkiego co najlepsze! 
POSTANOWIŁAM BYŚCIE POD TĄ NOTKĄ W KOMENTARZU ZOSTAWILI LINK DO SWOJEGO BLOGA. Z KAŻDYM NOWYM POSTEM BĘDĘ POLECAĆ WASZE BLOGI I ODHACZAĆ NA MOJEJ LIŚCIE, JAK JUŻ WSZYSTKIE BLOGI ZOSTANĄ POLECONE WYBIORĘ 4 NAJCIEKAWSZE, KTÓRE UMIESZCZĘ PO LEWEJ STRONIE MOJEGO PAGE'A!! :)

Hey Guys! Tomorrow, I felt not good. I had a stomachache. All day, I was in bed... I hate was in bed, when I can do a lot of things for exaple play the quitar and sing.. -,- I'm annoying. 
In my life I felt, that God is with me. He guarded me and thank you so much, because I'm convert and I was pray for my friends and family. 
I have my blog 1,5 years. I felt doubt in what I do. But you showed me, that I shouldn't think bad. Thank you very much for your comments! My darlings! You realising and making dreams come true. I wish you, the best! 

Co do outfitu...dzisiaj postawiłam na koronkę i podarte spodnie. Wydaje mi się, że to niezły zestaw, chociaż na początku bałam się to połączyć ze sobą, bo koronka jest raczej elegancka. Potem jednak zaryzykowałam bo, przecież modą powinniśmy się bawić, a "do odważnych świat należy". 













Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!! Mam nadzieję, że forever together! 

Thursday, 28 August 2014

Haaaapyyy daaay!

ZAPRASZAM NA BLOGA: www.emilkajal.blogspot.com

Witajcie Kochani!! Na początek chciałabym wspomnieć Wam o jednej bardzo ważnej kwestii. Otóż jak wszyscy wiedzą nie długo będzie szkoła, z tego też powodu będę mieć ograniczony dostęp do Internetu. Ale nie będę pisać 4 posty miesięcznie. W każdej wolnej chwili postaram się tutaj zaglądać. Może notek będzie mniej, ale outfity bardziej przemyślane, a zajawkę tego stylu zobaczycie w dzisiejszej notce :) 

Dzisiaj postanowiłam dodać dosyć letni outfit,bo pomimo brzydkiej pogody nie zapominajmy, że cały czas jest lato. Chciałabym żebyście dzięki temu strojowi, przypomnieli wakacje, gdzie je spędzaliście i jak Wam podobało się tegoroczne lato. Postawiłam na spodnie, a do tego zwykła koszulka z nadrukiem,do tego dżinsowa kurteczka,  na niektórych zdjęciach okryta niebieską bluzą. Cały outfit pasowałby również do niebieskich rurek podartych na kolanach. Moim celem modowym było zawsze szokować, a może raczej zaskakiwać...Chciałam dodawać bardzo dziwne, dodatki, więc w tej stylizacji również jest wisiorek w kształcie ust, kolczyki w kształcie wsążek, ale też pierścionek w kształcie wąsa. Myślę, że młodzieżowy outfit plus szalone dodatki dodają do stylu coś co czyni go niesamowitym. 

Hello Everybody! School  coming soon and so I willnot have a lot of time for the net but I will try to find some a bit of free time and write to you! 
Today, I showed you my summer outfit. All time is bad weather but we don't forget, that it's summer!! 
My dream of fashion is shocked. I want add very strange jewerly. I think, that my teen outfit mixed with crazy jawerly is very amazing. 









Teraz coś spontanicznego :) 


Pozdrawiam, miłego końca wakacji :) 

Sunday, 24 August 2014

School coming soon :(

Cześć Kochani! Już coraz bliżej końca wakacji. Jestem niezwykle zdenerwowana. Jak ten czas szybko leci, już 3 gimnazjum. Strasznie boję się egzaminu, aczkolwiek pocieszam się, że jakoś to będzie. 

Poza tym to najlepsze wakacje,jakie kiedykolwiek miałam. Chyba wiele się nauczyłam i wydoroślałam. Zrozumiałam wiele rzeczy. Zaczęłam doceniać to co mam i to co osiągnęłam. Poczułam się o wiele pewniejsza siebie niż kiedyś. Wciąż jednak nie potrafię zrozumieć, dlaczego nie mogę wyrazić swojej opinii na dany temat. Każdy ma swoje zdanie, które powinniśmy szanować. Z natury jestem takim człowiekiem, który nie mówi o innych źle. Nawet o wrogach zawsze wypowie się dobrze, aczkolwiek dlaczego jak raz powiem coś źle, nie tyle źle może szczerze o pewnej osobie to jestem oskarżana o nieuczciwość czy nieszczerość. Nie wiem mam kłamać, mam wmawiać wszystkim, że dana osoba jest przemiła,pomocna i niezwykle przyjacielska, a rzeczywistość jest inna? Zawiodłam się na ludziach, ale za pewne doskonale mnie rozumiecie bo sami mieliście kiedyś sytuacje, że nie mogliście na kimś polegać. Nie narzekam,  nie jest mi źle, po prostu normalnie w świecie jest mi przykro. Pisanie to rodzaj ucieczki i uwolnienia duszy. Ostatnio kompletnie straciłam wiarę w ludzi, po tym co przeszłam kilka lat temu. Wyszłam z tego bo nie chciałam w egoistyczny sposób myśleć, że mam źle. Bo mam wszystko kochającą, rodzinę przyjaciół. Zawsze kiedy myślę, że jest okropnie, wydaje mi się, że niektórzy mają o wiele gorzej. Uwierzyłam, więc że ludzie w gruncie rzeczy są naprawdę dobrzy, mimo, że tyle razy zawodzą, ale chyba rozumiem-przecież to tylko ludzie popełniają błędy, też mają wady, nie są tacy idealni.
Robię już  wszystko, pomagam-może to dosyć rozległe stwierdzenie,  ale musimy pamiętać, że liczy się najbardziej ta drobna pomoc, jeśli ktoś czegoś potrzebuje lub chce pożyczyć jestem na każde zawołanie. Wytrwale dążę do tego by stać się prawdziwym człowiekiem. 

Hey Guys! School coming soon.  I’m upset. Time is very fast, I come to 3rd gymnasium. 

It was the best holidays, I learned a lot of. I understood a lot of things. I started appreciate what I have. I felt very good in my psyche. But I don’t understad, why I can’t tell about my opinion. I never talk bad about all people. About enemies I tell good, but when I told bad (something) I was accused, that I’m dishonest and insincere. I don’t know....Must I lie? That she is nice, friendly and helpful, but in real life is she alternative? 
When, I write, I feel freedom for my soul. I don’t complain. I have family, friends..and other people have worse. I believe in people, I believe that they are really good. But people are people (only!!) and they make mistakes too. I help people. If you need somethig now, you can write to me, I always help you! I want to be a true human. 

Dzisiejsze zdjęcia w stroju kąpielowym nad morzem, które udało mi się zrobić podczas pobytu w Dziwnowie. Od razu mówię, że to nie miało na celu nic przedstawiać, po prostu miałam ochotę na takie zdjęcia, więc zrobiłam. ;) STRÓJ Z PRZECENY ZA JEDYNE 20 ZŁ, MOŻNA?? :) 









Ps. KOCHANI, OD TERAZ NA BLOGU BĘDĘ RÓWNIEŻ DYSKUTOWAĆ NA TEMAT DANEGO OUTFITU I DLACZEGO WYBRAŁAM WŁAŚNIE TEN, A NIE INNY. POMYSŁ PRZYSZEDŁ SAM, WYDAJE MI SIĘ, ŻE TEGO BRAKUJE, WIĘC OD NASTĘPNEGO POSTU, ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO DYSKUSJI W KOMENTARZACH! :) 

Pozdrawiam, Agnes!! 


Thursday, 21 August 2014

Świnoujście

Witajcie kochani! Od kilku dni nie mam na nic czasu bo ciągle coś robię. Nie uważam się za nie wiadomo kogo, ale ostatnio trochę zalatane te dni. 
Weźmy pod uwagę czwartek:
*Ważne zakupy
*Napisanie notki na moją nową stronę, zapraszam tutaj ( http://realandamazing-artists.blogspot.com/) - zajmuje mi to dosyć dużo czasu, bo wszystko co robię jest niezwykle przemyślane 
*Pisanie notki na blogu 
*Ćwiczenie 2 piosenek na skrzypcach
*Nauka śpiewu
*Rozpoczęcie gry na gitarze 
*Załatwienie spraw dotyczących mojego stroju
*Załatwienie moich prywatnych spraw

Do tego dojdzie jeszcze zdrowy tryb życia. Trochę tego jest, ale powoli uczę się organizacji by mieć na wszystko czas. Przede mną również napisanie artykuliku na belgijskiej stronie. Kocham to co robię, po prostu kocham!!! W końcu żyję bo przez ostatnie lata żyłam tak naprawdę nie żyjąc. Dzisiaj nie mam już siły tego wszystkiego tłumaczyć, ale obiecuję, że od jutra tłumaczę wszystko. 

Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia z mojego pobytu w Świnoujściu. Przepraszam, że nie zbyt ambitny outfit, ale będąc na wakacjach nie mam dostępu do całej szafy. 









Pozdrawiam Agnes! :P 

Wednesday, 20 August 2014

Ustka

Cześć !! Co tam u Was słychać? Ja jeden dzień spędziłam w Ustce. Pomimo takiego krótkiego pobytu, bardzo mi się tam podobało...poszłam, więc na krótki spacer. Udałam się do sklepu Butik i kupiłam wiele rzeczy, gdyż na moje szczęście każda z nich kosztowała 9.90 zł. :) Minusem tego pobytu był brak dostępu do Internetu co mnie nieźle rozzłościło, na szczęście miałam przy sobie przepiękną książkę pt. "Listy Nikodema". Dokończyłam ją ze smutkiem na twarzy- tak bardzo nie lubię gdy jakaś historia się kończy. Książka odmieniła mnie i wzmocniła wiarę w Boga. Najbardziej wzruszające było gdy odchodziła Maryja, wtedy Jezus wszedł w jej ciało co oznaczało, że zabrał ją do siebie. Polecam, naprawdę warto! To co przeczytałam odmieniło moje życie-nawróciłam się!! 

Hello!! :) How are you guys? One day, I spent in Ustka. There was very nice and I went to street. I came to the Butik and I bought a lot of. I had an happiness, because all was for 9.90 zł (ONLY)!! 
But I was angry, because I didn't have Internet. Fortunately, I took amazing book "Listy Nikodema". It's very moving and it strengthen believe in Jesus Christ. 








Dobranoc kochani ;) 

Tuesday, 19 August 2014

WYGRANA W KONKURSIE+OUTFIT

Cześć Kochani! Wczoraj wygrałam konkurs. Nagrodą był wywiad!!! AAA! Dziękuje wszystkim, którzy na mnie głosowali, to bardzo wiele dla mnie znaczy i będę pamiętać kto pomagał mi spełniać marzenia ;) 
Postanowiłam pokazać Wam tutaj ten wywiad, abyście mogli lepiej mnie poznać. Miłego czytania!! 

1.Co Cię zainspirowało do założenia bloga? 
KIEDYŚ ZOBACZYŁAM BLOGA HONORATY SKARBEK, PRZECZYTAŁAM PRAWIE WSZYSTKIE POSTY, BARDZO MI SIĘ TO PODOBAŁO, GDYŻ ZROZUMIAŁAM JAK ŁATWO MOŻNA UWOLNIĆ DUSZĘ, POPRZEZ SAMO PISANIE. POZA TYM MÓJ DOBRY KOLEGA, KTÓRY JEST JUŻ NIESTETY W LEPSZYM ŚWIECIE ZAPROPONOWAŁ MI WSPÓLNE PROWADZENIE BLOGA O DODZIE. PO JAKIMŚ CZASIE ZROZUMIAŁAM, ŻE PISANIE KAŻDEGO POSTA SPRAWIA MI OGROMNĄ PRZYJEMNOŚĆ, WIĘC POSTANOWIŁAM ZAŁOŻYĆ BLOGA. TERAZ JESTEM SZCZĘŚLIWA, ŻE GO MAM BO WIEM, ŻE JEST MIEJSCE GDZIE ZAWSZE MOGĘ WRÓCIĆ. 

2.Jakiej jest tematyki? 
OBECNIE MÓJ BLOG JEST GŁÓWNIE O MOICH MODOWYCH POCZYNANIACH, ALE NIE CHCĘ BY TO BYŁ BLOG TYLKO O TYM JAK SIĘ UBRAŁAM W DANY DZIEŃ, ILE ZA CO ZAPŁACIŁAM, GDZIE KUPIŁAM DANĄ RZECZ. STYL JEST EMOCJONALNY, WIĘC TREŚĆ MOJEGO BLOGA TEŻ JEST O SYTUACJACH W ŻYCIU, CO W DANEJ CHWILI CZUJĘ. PRZEZ NIEŚMIAŁOŚĆ W ŚWIECIE REALNYM JESTEM CZĘSTO ŹLE INTERPRETOWANA, STĄD TEŻ NA BLOGU CHCĘ POKAZAĆ WAM PRAWDZIWĄ "MNIE"JAKĄ JESTEM W RZECZYWISTOŚCI. STARAM SIĘ PROMOWAĆ SPRAWIEDLIWOŚĆ, POMOC INNYM-PRZEDE WSZYSTKIM DOBRO, A WYELIMINOWAĆ NIENAWIŚĆ, Z KTÓRĄ PRZEZ OSTATNIE LATA MUSIAŁAM WALCZYĆ. PISZĘ DO LUDZI, ŻE WARTO JEST SPEŁNIAĆ MARZENIA I JEŚLI W NIE WIERZYMY TAK OD SERCA, NA PEWNO SIĘ SPEŁNIĄ. WSZECHŚWIAT TYLKO CZEKA BY POCHWYCIĆ TO CZEGO PRAGNIEMY I STWARZAĆ SYTUACJE, KTÓRE POMOGĄ NAM W SPEŁNIANIU MARZEŃ. 

3. Jak długo prowadzisz bloga? 
BLOGA PROWADZĘ JUŻ PONAD ROK.

4. O czym był Twój pierwszy post i kiedy go dodałaś? 
MÓJ PIERWSZY POST DODAŁAM 29 MAJA 2013 ROKU I BYŁ ON WPROWADZAJĄCY. KRÓTKO PRZEDSTAWIŁAM O CZYM BĘDZIE MÓJ BLOG. 

5. Czy ktoś Ci pomagał przy wyglądzie bloga? Jeśli nie, opowiedz o tym w jaki sposób go tworzyłaś. 
TAK Z POCZĄTKU POMAGAŁ MI MÓJ DOBRY KOLEGA, Z KTÓRYM TAK JAK WCZEŚNIEJ WSPOMNIAŁAM ROZPOCZĘŁAM WSPÓŁPRACĘ NA BLOGU O DODZIE. 

6.Czy ktoś pomagał Ci w pisaniu? 
NIE, NIKT NIGDY NIE POMAGAŁ MI W PISANIU. ZAWSZE WIEDZIAŁAM O CZYM PISAĆ BO KOCHAŁAM TO ROBIĆ...JESTEM BARDZO EMOCJONALNĄ OSOBĄ, WIĘC JESZCZE NIGDY MI SIĘ NIE ZDARZYŁO, ŻE NIE WIEDZIAŁAM O CZYM BĘDZIE NOTKA. 

7.Opowiedz, jak kształtował się Twój styl pisania. 
NA POCZĄTKU PISAŁAM TYLKO BY UWOLNIĆ DUSZĘ, PROSTO, BEZ ŻADNYCH TRUDNYCH SŁÓW, ACZKOLWIEK KIEDY ZACZĘŁAM INTERESOWAĆ SIĘ DZIENNIKARSTWEM MÓJ ZASÓB SŁÓW NIECO SIĘ POWIĘKSZYŁ. ZACZĘŁAM PISAĆ ARTYKUŁY DO RÓŻNYCH STRON, W SZKOLE PISAŁAM WYPRACOWANIA NA 3 STRONY I NA BLOGU RÓWNIEŻ ODCZUŁAM POTRZEBĘ UŻYWANIA NIECO BARDZIEJ SKOMPLIKOWANYCH SŁÓW. 

8. Czy pisanie to Twoja pasja, czy może sposób na popularność? 
TROCHĘ TRUDNO MI NA TO PYTANIE ODPOWIEDZIEĆ. Z JEDNEJ STRONY KOCHAM PISAĆ OD KIEDY PAMIĘTAM, LUBIĘ ROBIĆ ZDJĘCIA PO CZYM WSTAWIAĆ JE NA BLOGA, SZERZYĆ DOBRO, A Z DRUGIEJ ZAŚ STRONY OD DZIECKA ŚNIĘ BY SPEŁNIĆ MARZENIE W KIERUNKU PIOSENKARKI I SKRZYPACZKI. CZUJĘ, ŻE JESTEM CORAZ BLIŻEJ SWOJEGO CELU,ACZKOLWIEK NA RAZIE NIE MOGĘ POWIEDZIEĆ O JAKIEŚ POPULARNOŚCI. POWIEDZIAŁABYM, ŻE SPOSÓB NA POPULARNOŚĆ TEŻ. 

9. Jaki masz stosunek do blogowej popularności? 
CIESZĘ SIĘ, ŻE WIELE OSÓB WYPROMOWAŁO SIĘ NA SWOICH BLOGACH, ACZKOLWIEK TERAZ KIEDY BLOGÓW JEST WIĘCEJ TRUDNO JEST SIĘ "WYBIĆ". WYDAJE MI SIĘ, ŻE POWINNO SIĘ ZNALEŹĆ POMYSŁ NA SIEBIE, A TO KLUCZ DO POPULARNOŚCI. 

10. W jaki sposób zaczęłaś się początkowo reklamować i jakie miało to skutki? 
NA POCZĄTKU KOMENTOWAŁAM BLOGI INNYCH,A W ZAMIAN DOSTAWAŁAM KOMENTARZE TYPU "FAJNY BLOG, ZAPRASZAM DO SIEBIE". POTEM ZACZĘŁAM PISAĆ DO ZWYKŁYCH LUDZI NIEMAJĄCYCH BLOGA I W TEN SPOSÓB DO DZIŚ GRONO MOICH CZYTELNIKÓW RÓWNIEŻ SIĘ POSZERZA. DOSTAŁAM SIĘ RÓWNIEŻ DO GAZETY BRAVO GIRL CO MI DUŻO POMOGŁO, A REDAKCJI BARDZO DZIĘKUJĘ. 

11. Czy na Twoim blogu przeważają zdjęcia czy może tekst? 
WIESZ TRUDNO POWIEDZIEĆ. JA STARAM SIĘ BY BYŁO DUŻO ZDJĘĆ JAK I TEKSTU, ALE TAK JAK WSPOMNIAŁAM WCZEŚNIEJ KOCHAM PISAĆ, WIĘC CZĘSTO ZDARZA SIĘ, ŻE PRZEWAŻA TEKST. 

12. Ile czasu średnio zajmuje Ci napisanie posta? 
KAŻDY MÓJ POST JEST POWAŻNIE PRZEMYŚLANY. NAJPIERW PISZĘ TO NA KOMPUTERZE W NOTATNIKU, POTEM STO RAZY CZYTAM, ZMIENIAM NIEKTÓRE WYRAZY, KTÓRE NIE PASUJĄ STYLISTYCZNIE. JAK JUŻ WSZYSTKO GRA ZACZYNAM PRZEKŁADAĆ NA JĘZYK ANGIELSKI, PO CZYM ODDAJĘ KOLEŻANCE DO SPRAWDZENIA. NASTĘPNIE OBRABIAM SAMA ZDJĘCIA, PO CZYM WRZUCAM NA BLOGA,WIĘC PISANIE POSTA ZAJMUJE MI OK 1-2 GODZIN. 

13. Czy zwracasz uwagę na komentarze i/lub odpowiadasz na nie? 
OCZYWIŚCIE, ŻE ZWRACAM. PO TO TEZ MAM OPCJĘ BY AKCEPTOWAĆ KOMENTARZE. CZYTAM WSZYSTKIE I STARAM SIĘ ODPOWIADAĆ KOMUŚ KTO ZACZĄŁ DYSKUSJĘ, CZEGOŚ POTRZEBUJE LUB ZWYCZAJNIE MA DO MNIE PYTANIE. 

14.Jaki najmilszy komentarz dostałaś?
KTOŚ KIEDYŚ NAPISAŁ, ŻE JESTEM NIEZWYKŁĄ OSOBĄ. TRZYMA KCIUKI ZA MOJĄ KARIERĘ I CHCE BYM ZAWSZE BYŁA SZCZĘŚLIWA. TO CHYBA TAKI JEDEN Z NAJPIĘKNIEJSZYCH, KTÓRY MNIE WZRUSZYŁ. 

15. Czy spotkałaś się z krytyką? Jak ja przyjęłaś? 
TAK BARDZO CZĘSTO SPOTYKAM SIĘ Z KRYTYKĄ. NA POCZĄTKU BARDZO SIĘ NIĄ PRZEJMOWAŁAM, ALE Z CZASEM UODPORNIŁAM SIĘ I SZCZERZE POWIEDZIAWSZY CIESZĘ SIĘ JAK KTOŚ NAPISZE MI, ŻE ZA BARDZO PODNOSZĘ GŁOWĘ DO ZDJĘĆ, NATOMIAST CHAMSKĄ KRYTYKĘ W OGÓLE NIE BIORĘ POD UWAGĘ. TO LUDZIE, KTÓRZY MAJĄ PROBLEMY ZE SOBĄ, I TAK NAPRAWDĘ TO ONI SOBIE NIE RADZĄ. SZANUJĘ ICH-KOCHAM MOICH HEJTERÓW, MOŻE TO ZABRZMI DZIWNIE ALE ONI NIE RADZĄ SOBIE Z CZYMŚ, TAK BARDZO CHCIAŁABYM IM POMÓC, TAK BARDZO CHCIAŁABYM BY WSZYSCY LUDZIE NA ŚWIECIE BYLI SZCZĘŚLIWI. 

16. W jaki sposób czytelnicy motywują Cię do pisania i czy jest Ci to potrzebne? 
BARDZO JEST MI TO POTRZEBNE. OD LAT WALCZĘ Z NISKĄ SAMOOCENĄ , WIĘC JEŚLI USŁYSZĘ PRZYCHYLNY KOMENTARZ CZUJĘ, ŻE WŁAŚNIE DZIŚ MOGĘ ZNISZCZYĆ SWOJE KOMPLEKSY I POKOCHAĆ SAMĄ SIEBIE. KOCHAM KOMENTARZE TYPU "TRZYMAM ZA CIEBIE KCIUKI", "CHCĘ BYŚ ZAWSZE BYŁA SZCZĘŚLIWA" LUB " TO SUPER, ŻE POMAGASZ." 

17. Gdzie szukasz pomysłów? 
POMYSŁY BIORĄ SIĘ Z MOJEJ GŁOWY. MAM ARTYSTYCZNĄ DUSZE. NIE OGLĄDAM ŻADNYCH STRON O MODZIE, NIE PODPATRUJE POMYSŁÓW OD GWIAZD,ALE SĄ OSOBY, KTÓRE OBSERWUJE....TO ZWYKLI LUDZIE. W KAŻDYM DRZEMIE COŚ NIESAMOWITEGO, WIĘC I KAŻDY Z NICH MA SWÓJ JEDYNY I NIEPOWTARZALNY STYL. 

18. O czym był Twój (Twoim zdaniem) najbardziej udany post?
HAHA, DUŻO ICH BYŁO. CHYBA POST O WYPADZIE NA KRETĘ. 

19. Jakie masz plany na przyszłość związane z blogowaniem?
PISAĆ O MODZIE, ALE TROCHĘ W INNYM STYLU, BARDZIEJ ZAKRĘCONYM. ZAWSZE PISAĆ EMOCJONALNIE I ROBIĆ WSZYSTKO BY ŚWIAT NIE ZABIŁ WE MNIE WRAŻLIWOŚCI. ALE CHCIAŁABYM TEŻ BYĆ ARTYSTKĄ, KTÓRA NA BLOGU PRZEDSTAWIA SWOJĄ MUZYKĘ. 

20. Co byś zrobiła gdyby takie blogerki jak Macademian Girl czy Margaret zaproponowałyby Ci współpracę w blogowaniu? 
Z PRZYJEMNOŚCIĄ BYM SIĘ ZGODZIŁA. JESTEM ICH FANKĄ. KOCHAM ICH STYL, JEST TAKI INNY, WIDAĆ, ŻE LUBIĄ SIĘ WYRÓŻNIAĆ, A TO NAJBARDZIEJ UWIELBIAM U BLOGEREK. 

ZAPRASZAM NA BLOGA: http://misiayou97.blogspot.com/
Chciałabym żeby każdy wziął sobie do serca moje słowa, a każdy hejter wziął sobie do serca pogrubione słowa z 15 pytania. ;) 

Teraz outfit z dzisiaj: 



Pozdrawiam i życzę miłego dnia!! :)

Monday, 18 August 2014

Sopot&Oliwa

Witajcie kochani! Moje kochane i najlepsze na świecie wakacje powoli dobiegają końca. Jeszcze dwa tygodnie i do szkoły, ale nie chcę nawet o tym wspominać, bo aż niedobrze mi się robi kiedy o tym pomyślę. 

Następne dni spędziłam w Sopocie i Oliwie. Sopot to takie miejsce wypoczynkowe dla gwiazd, ale spotkałam jedynie TVP Gdańsk. Za pewne i tak bym nikogo nie poznała bo kto przy temperaturze 37 stopni nie chodzi w okularach słonecznych. Poza tym przy mojej nieśmiałości, przez którą wiele tracę-wiem kochani, wstydziłabym się podejść do kogokolwiek. Byłam przy okazji na słynnym molo w Sopocie i porobiłam kilka zdjęć. 

Hello Everybody! My favorite holidays coming to the end soon. I'm so sad, but I've 2 week yet. 

Next days, I spend in Sopot and Oliwa. In Sopot you can meet a lot of stars. I met TVP Gdansk. There was very hot and I didn't know some people, because they wear a sunglasses. I was in famous molo of Sopot and I made a lot of photos. 






Na następny dzień wybrałam się do Oliwy. Po przyjeździe do tego miasta od razu udałam się na koncert do kościoła. Jestem zachwycona! Dawno nie słyszałam kogoś tak pięknie grającego. Zobaczyłam również ciekawe muzeum właśnie w tym kościele. Mają tam zbiory sprzed 400 lat. "Czyjeś chwalicie, a swojego nie znacie". Porobiłam masę zdjęć,a wspomnienia z pobytu pozostaną w mojej głowie na zawsze. 

Later, I went to concert in Oliwa. It was an amazing! I saw interesting museum in church in Oliwa. Collections before 400 years. I made photos too and associations will forever in my memory. 









Teraz mała zajawka tego co znajdowało się w muzeum :) 

Pozdrawiam i życzę Wam udanego popołudnia!!