Tuesday, 12 August 2014

Malbork part II

Cześć kochani... Czy nie wydaje Wam się, że kiedy próbujecie być tacy idealni, dążycie z całego serca by stać się prawdziwym człowiekiem życie wymaga od Was coraz więcej??? Może nie idealni bo każdy z nas popełnia błędy,ważne by się z nich uczyć i brnąć śmiało do przodu. 

Jestem tylko człowiekiem, głęboko wierzę w ludzi, uważam, że wszyscy w gruncie rzeczy są naprawdę dobrzy, aczkolwiek kiedy moje samopoczucie nie jest najlepsze, ludzie zawodzą, z każdym razem jest coraz gorzej ze złości wykrzykuję, że ludzie są źli. Wtedy wszyscy są oburzeni, że jak ja mogłam powiedzieć coś takiego. Ich zdaniem nigdy nie mogę powiedzieć wprost jak czuję się w danym momencie.. Każdy z nas powiedział czasami coś złego na temat kogoś, powtarzam jestem tylko człowiekiem (!!!) Często jestem szczera, aż za bardzo. Myślę jednak, że to nic złego.  Poza tym.. dlaczego mam kłamać, że wszystko jest takie kolorowe? Następnie z dnia na dzień zostaje mi wypominane, że cholera miałam czelność coś złego powiedzieć o ludziach. Kochani...czy Wy nigdy się nie załamujecie? Nigdy nie uważacie, że świat jest okrutny? (oczywiście po chwili tam myśl Wam przechodzi). Zawsze jesteście tacy idealni? 

Hey guys... What do you think about it? When, you try to be a real person, life want a lot of  you. I'm person. (ONLY!!!). I believe in people, I think that they are good...although when, I feel not good, people fail, I speak "People are bad". All people tell me, that I can't tell that..
I'm honest! Must I lie, if life is not colorful?? My dear friends... Do you never think that life is brutal? Are you always an ideal? 

Poniżej przedstawiam Wam już ostatnią porcję zdjęć z Malborka. 









Pozdrawiam, Agnes! :) 

5 comments:

  1. No już wczorajszy post skomentowałam ;-) Fantastyczny jest Malbork, a jego zamek jeszcze piękniejszy :D korzystaj, baw się dobrze i zapamiętaj jak najwięcej :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia, nigdy nie byłam w Malborku ale muszę jechać bo jest piękny ! :)

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete