Thursday, 21 August 2014

Świnoujście

Witajcie kochani! Od kilku dni nie mam na nic czasu bo ciągle coś robię. Nie uważam się za nie wiadomo kogo, ale ostatnio trochę zalatane te dni. 
Weźmy pod uwagę czwartek:
*Ważne zakupy
*Napisanie notki na moją nową stronę, zapraszam tutaj ( http://realandamazing-artists.blogspot.com/) - zajmuje mi to dosyć dużo czasu, bo wszystko co robię jest niezwykle przemyślane 
*Pisanie notki na blogu 
*Ćwiczenie 2 piosenek na skrzypcach
*Nauka śpiewu
*Rozpoczęcie gry na gitarze 
*Załatwienie spraw dotyczących mojego stroju
*Załatwienie moich prywatnych spraw

Do tego dojdzie jeszcze zdrowy tryb życia. Trochę tego jest, ale powoli uczę się organizacji by mieć na wszystko czas. Przede mną również napisanie artykuliku na belgijskiej stronie. Kocham to co robię, po prostu kocham!!! W końcu żyję bo przez ostatnie lata żyłam tak naprawdę nie żyjąc. Dzisiaj nie mam już siły tego wszystkiego tłumaczyć, ale obiecuję, że od jutra tłumaczę wszystko. 

Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia z mojego pobytu w Świnoujściu. Przepraszam, że nie zbyt ambitny outfit, ale będąc na wakacjach nie mam dostępu do całej szafy. 









Pozdrawiam Agnes! :P 

16 comments:

  1. Kurcze, zazdroszczę pomysłu na wygląd bloga :D Fajnie to wygląda, ładne zdjęcia, życzę powodzenia przy dalszej pracy i pozdrawiam :)
    _________________

    http://mustache-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Nie noś tej bluzki, bo jest brzydka i nie pasuje Ci.
    Zawsze na zdjęciach wychodzisz brzydko, a na tych wyjątkowo ładnie.
    Poza tym nudne są już te posty o tym gdzie byłaś i co robiłaś w wakacje.

    ReplyDelete
  3. Miałaś bardzo dużo rzeczy do zrobienia w czwartek :)
    Życzę dalszej wytrwałości .. Masz bardzo dużo pracy .. ;*
    Świnoujście to bardzo ciekawe miejsce, chciałabym je odwiedzić.
    A te figurki są bardzo fajne :)
    pozdrawiam.
    paulinalelo13.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Grasz na dwóch instrumentach ? ale czad
    Ja gram na gitarze od kilku lat i wciąż tak samo mnie to cieszy .
    Powodzenia ; )

    http://madeandleine.blogspot.com
    Zaobserwuj jeśli Ci się spodoba ; )

    ReplyDelete
    Replies
    1. gram na skrzypcach już 10 lat, na gitarze dopiero zaczynam i szczerze powiedziawszy całkiem nieźle mi idzie.
      To fajnie, ze grasz na czymś, masz bogatą duszę...Trzymam za Ciebie kciuki i bardzo mocno w Ciebie wierze.
      Pozdrawiam ;)

      Delete
  5. Byłaś dwa tygodnie nad morzem , było przecież gorąco a Ty ubrana po szyję gdzie plaża i zdjęcia w piasku w wodzie w stroju kąpielowym ??? - wstydzisz się swojego ciała ? , przecież jesteś śliczna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty nawet nie wyobrażasz sobie jak w bunkrze, który zwiedzałam było zimno !!! :) Plaża będzie w następnym poście-spokojnie ;) Oczywiście, ze się nie wstydzę. Kocham swoje ciało!!:)

      Delete
  6. Byłam tam niedawno! Łoj aż chcę wrócić

    ReplyDelete
  7. Super zdjęcia oraz notka :)

    http://alice-japan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. fajne zdjęcia, obserwujemy?:)

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia a zwłaszcza te 4 ostatnie . Zazdroszczę wyjazdu :)
    obserwuje
    http://dziennik-ali.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. świetny post! Dopiero zaczynam i odwdzieczam się za karzy komentarz i obserwacje zapraszam do mnie ! :) http://inspirationvevo.blogspot.com/

    ReplyDelete