Wednesday, 20 August 2014

Ustka

Cześć !! Co tam u Was słychać? Ja jeden dzień spędziłam w Ustce. Pomimo takiego krótkiego pobytu, bardzo mi się tam podobało...poszłam, więc na krótki spacer. Udałam się do sklepu Butik i kupiłam wiele rzeczy, gdyż na moje szczęście każda z nich kosztowała 9.90 zł. :) Minusem tego pobytu był brak dostępu do Internetu co mnie nieźle rozzłościło, na szczęście miałam przy sobie przepiękną książkę pt. "Listy Nikodema". Dokończyłam ją ze smutkiem na twarzy- tak bardzo nie lubię gdy jakaś historia się kończy. Książka odmieniła mnie i wzmocniła wiarę w Boga. Najbardziej wzruszające było gdy odchodziła Maryja, wtedy Jezus wszedł w jej ciało co oznaczało, że zabrał ją do siebie. Polecam, naprawdę warto! To co przeczytałam odmieniło moje życie-nawróciłam się!! 

Hello!! :) How are you guys? One day, I spent in Ustka. There was very nice and I went to street. I came to the Butik and I bought a lot of. I had an happiness, because all was for 9.90 zł (ONLY)!! 
But I was angry, because I didn't have Internet. Fortunately, I took amazing book "Listy Nikodema". It's very moving and it strengthen believe in Jesus Christ. 








Dobranoc kochani ;) 

5 comments:

  1. Nigdy tam nie byłam ale wyglada ciekawie :) zapraszam do siebie. Co powiesz na wspolna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    ReplyDelete
  2. Sliczne zdjecia :)
    Ta ksiazka moze byc naprawde ciekawa :)

    ReplyDelete
  3. Grasz na skrzypcach ? Ja tak ;*

    pastelove-life.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak gram już 10 lat ;)
      Fajnie, ludzie grający na czymś mają bogatą duszę ;)

      Delete