Sunday, 31 August 2014

Weekend

Hej Kochani! Wczoraj z nie wiadomo jakich powodów bolał mnie brzuch. Tak, więc cały dzień przeleżałam w łóżku. Jak pech to pech. Nie znoszę tak bezczynnie leżeć nic przy tym nie robiąc podczas gdy są to ostatnie dni wakacji... Poza tym w moim życiu ostatnio poczułam obecność Boga. Czuję, że chroni mnie przed złem i przyjaźniami, które źle wpływają na moją psychikę. Dziękuję, bardzo to doceniam. Dzięki temu się nawróciłam i mam zamiar modlić się za wszystkich bliskich żyjących i nieżyjących każdego dnia!! Wierzę, że poprzez modlitwę możemy zdziałać naprawdę wiele. 
Ogółem pierwszy raz od kiedy prowadzę bloga (mam już go 1,5 roku) poczułam zwątpienie w tym co robię. Jednak WY, udowodniliście, że nie warto ;) Chciałabym Wam bardzo podziękować za komentarze pod ostatnią notką :) Moi Kochani, realizujcie swoje cele, spełniajcie marzenia-bo warto. Każdemu powtarzam jedno i to samo i chyba to mój ulubiony cytat " Pamiętaj, jak daleko zaszedłeś, nie tylko jak dużo masz jeszcze do przejścia.. nie jesteś jeszcze tam, gdzie chciałbyś być, ale nie jesteś też w tym miejscu, w którym byleś kiedyś" . Życzę Wam wszystkiego co najlepsze! 
POSTANOWIŁAM BYŚCIE POD TĄ NOTKĄ W KOMENTARZU ZOSTAWILI LINK DO SWOJEGO BLOGA. Z KAŻDYM NOWYM POSTEM BĘDĘ POLECAĆ WASZE BLOGI I ODHACZAĆ NA MOJEJ LIŚCIE, JAK JUŻ WSZYSTKIE BLOGI ZOSTANĄ POLECONE WYBIORĘ 4 NAJCIEKAWSZE, KTÓRE UMIESZCZĘ PO LEWEJ STRONIE MOJEGO PAGE'A!! :)

Hey Guys! Tomorrow, I felt not good. I had a stomachache. All day, I was in bed... I hate was in bed, when I can do a lot of things for exaple play the quitar and sing.. -,- I'm annoying. 
In my life I felt, that God is with me. He guarded me and thank you so much, because I'm convert and I was pray for my friends and family. 
I have my blog 1,5 years. I felt doubt in what I do. But you showed me, that I shouldn't think bad. Thank you very much for your comments! My darlings! You realising and making dreams come true. I wish you, the best! 

Co do outfitu...dzisiaj postawiłam na koronkę i podarte spodnie. Wydaje mi się, że to niezły zestaw, chociaż na początku bałam się to połączyć ze sobą, bo koronka jest raczej elegancka. Potem jednak zaryzykowałam bo, przecież modą powinniśmy się bawić, a "do odważnych świat należy". 













Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!! Mam nadzieję, że forever together! 

27 comments:

  1. Koronka jest ładna, ale nie pasuje do tego dżinsowego topu, a już o spodniach nie wspomnę są odrażające lepiej wyrzuć je do kosza i nigdy ich nie wyciągaj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak się czuję dobrze, tak mi się podoba i tak będę nosić :)
      Pozdrawiam początkującą stylistkę :)

      Delete
    2. Pozdrawiam również ;)

      Delete
  2. Super jest ten top, ostatnio kupiłam sobie nawetg podobny, ale długość standardową i też jeansowy zapinany na zamek :)
    I portaski świetne, absolutnie moje klimaty :)
    Tą figurą to nie jednej modelce mogłabyś zrobić konkurencję :)
    Pozdrowionka :) Daria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, niezwykle mi miło czytać takie komentarze! :)

      Delete
  3. You look super cool and amazing! Very pretty top and your belly is so exciting and wow :))) That last shot was so incredible for me! Gorgeous you :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajny cytat! :)
    Swietna stylizacja :)

    ReplyDelete
  5. Śliczny brzuszek

    ReplyDelete
  6. Zdecydowanie lepiej wyglądasz w spudnicach i sukienkach - masz śliczne nogi nie chowaj ich - fajny naszyjnik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może tak ;) ale nie lubię spodniczek, w spodniach czuje sie o wiele lepiej, wiec pomimo wszystko wybiorę zawsze spodnie :)

      Delete
  7. Genialny cytat! Świetny outfit:)
    http://roksana-and-nicola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Każda rzecz z osobna jest mega, ale razem dają -rzec by można- wyzywający look ;)
    Podobierałabym to jednak inaczej...
    A i przeczytałam komentarz od kogoś,żebyś wyrzuciła te spodnie-no jeszcze co! - są niebiańskie ! *.*

    Obserwujemy? ;)
    www.sabi-k.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zgodzę się z koleżanką wyżej, że podobierałabym te ubrania inaczej, jednakże ubierasz się tak jak Ci się podoba i to się najbardziej ceni ;)
    Ogólnie każda rzecz z osobna jest bardzo fajna.

    http://odabljusia.blogspot.com/ pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  10. Bardzo zazdroszczę Ci tego, że Bóg się Tobą opiekuje, bo ja w ostatnim czasie tego nie czuję, a bardzo by mi się to teraz przydało. Zapraszam na www.kamilakoscielniak.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Śliczna stylizacja , świetna figura : ) . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    + Pytałaś o obserwację , a więc ja już , czekam na Ciebie : lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Przy Twojej figurze ta stylizacja prezentuje się genialnie! :))

    stylstynka.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. śliczne zdjęcia :*
    obserwacja za obserwacje?
    zapraszam:

    mylife-tasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. chciałąś obs za obs ja już teraz ty
    http://oliwiaijejfarbowanezycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Wow. Super strój!
    Ale masz ładny brzuch :)
    Może wspólna obserwcja?
    pozdrawiam
    nada--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Wygladasz swietnie! :) w takim razie zostawiam moj adres: www.MURPHOSE.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  17. no, no, no fajne spodnie :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetne spodnie i ten top! Chociaż ja nie ubrałabym tego wszystkiego na raz bo jak dla mnie to troche za duzo jeansu ale tak jak napisałaś ''do odważnych swiat należy'' ; )

    http://nennka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Fajny wpis :3
    Pytałaś u mnie o wspólną obserwację, ja już, czekam na Ciebie ;)
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Dziękuję za komentarz, również obserwuję :)
    paulan01.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. fajny cytat ciekawy wpis i ładne zdjęcia ;P
    pozdrawiam i zapraszam
    http://tiffani426.blogspot.com/

    ReplyDelete