Tuesday, 23 September 2014

My reflections

(sorry, polish-only) 


Cześć Kochani. Już dawno nie kierowałam do Was żadnych prawdziwych słów, a że ostatnie noce nie były dobre postanowiłam podzielić się moimi refleksjami. Tym razem chciałabym być z Wami szczera. Większość ludzi myli to pojęcie. Nie oznacza ono by być chamskim, ale uczciwym i mówiącym prawdę. Mimo mojej szczerości nie mam zamiaru nikogo urazić. Chcę abyście mnie lepiej poznali i zrozumieli, że mimo tego, że tak wiele osób próbuje rzucać kłody pod nogi, możemy spełnić swoje marzenia, tak pomimo wszystko. 
Noc zapewne każdemu z Was kojarzy się ze spaniem, a mnie z przemyśleniami. Ciężko...jest mi po prostu zwyczajnie w świecie przykro, ale będzie dobrze, musi być..nie można cały czas być na dole w końcu musi przyjść siła, która pomoże wspiąć się coraz wyżej. Życie. "Ból upadku zależy od tego jak wysoko się jest". - te słowa opisują moją obecną sytuacje. Nie narzekam, chcę tylko podzielić się tym co siedzi mi obecnie w sercu, ten blog jest częścią mnie, wiem, że zawsze mogę tutaj wrócić. Piszę by uwolnić duszę, nic poza tym. 
W swoim życiu staram się pomagać każdemu co tej pomocy potrzebuje, a jednak coś do cholery jest nie tak!! Nie rozumiem tego. Dzisiejszy świat, ludzie tak bardzo boją się nie zaakceptowania, wolą dowartościowywać się poprzez niszczenie psychicznie drugiego człowieka. Czyż to co się teraz dzieje nie jest jakieś popieprzone? Gdy ktoś potrzebuje pomocy, staram się pomóc z całych sił pomimo, że zdaję sobie sprawę, że tak naprawdę nie powinnam się mieszać w te problemy..a jednak! Następnie słyszę od tej samej osoby, że jestem nieuczciwa bo nie mogę spełnić tego co obiecałam. Może warto najpierw się zastanowić dlaczego ktoś nie może zrealizować jakieś rzeczy? Nie osądzać zbyt szybko? Usłyszałam również, że jest w stanie ocenić dlaczego kiedyś nie miałam koleżanek (na chwilę obecną jest w porządku) hmmm ciekawe. Przez kilka lat próbowałam zrozumieć ludzi w końcu jednak zdałam sobie sprawę, że to niemożliwe. 
Kilka miesięcy temu napisałam również o tym, że mój blog znalazł się w gazecie, że bardzo się wzruszyłam w tym samym czasie zostałam oskarżona o to, że koloryzuję fakty i gwiazdorze. Tak naprawdę za pewne każdy z nas byłby w szoku gdyby zobaczył swoje zdjęcia w czasopiśmie. Do BRAVO wysyłają setki emaili, więc byłam zdziwiona, że wybrali właśnie mojego bloga. 
Zdążyłam dowiedzieć się też, że jestem niekulturalna, bo nie poznałam osoby, która witała się ze mną na ulicy, nawet nie przedstawiając się.. Mam ponad 700 znajomych na facebooku, nie jestem w stanie rozpoznać każdego ze zdjęcia. 
Rozczarowała mnie również sytuacja, kiedy moja koleżanka, która kiedyś siedziała ze mną w ławce wypytywała się pewnej osoby o pewne sprawy związane ze mną. Pierwsze co mi się nasuwa to, to, że to naprawdę dziwne. Tak jakby nie mogła zapytać się mnie po prostu.. (tak dla jasności lubię swoją klasę, a nawet bardzo i serdecznie wszystkich pozdrawiam :) ) 

Kochani! Powtarzam jeszcze raz nie narzekam, mam przecudowne życie, nigdy się nie nudzę, zawsze coś robię. Podczas gdy spełniam największe ze swoim marzeń po drodze do celu spotykają mnie niesamowite rzeczy, za które bardzo dziękuję Bogu... Korzystam z każdej chwili..Wam też radzę spełniania się, wytrwałego dążenia do celu i przede wszystkim nie poddawania się..Uwierzcie mi, że już kilka razy ktoś kopnął mnie kiedy już leżałam (i to w dodatku "przyjaciel" ) Człowiek tak naprawdę może przetrwać wiele, tylko nie wierzy w to, co jest ogromnym błędem. Od niedawna czuję się wolna, wiem, że mam ogromną siłę by wznieść się ponad przeciętność. Zrozumcie, nie mam ego jak Mount Everest, po prostu zbyt wieloma rzeczami się interesuję, i zbyt wiele wiem. Często powtarzałam, że wolałabym nie wiedzieć, aczkolwiek nie mogę porównywać się do osoby, obeznanej, która siedzi już w tym temacie 20 lat. Wciąż szukam odpowiedzi, na wiele pytań. Jestem zwykłą dziewczyną, która jest bardzo dobrze nastawiona i popiera homoseksualistów. Mimo braku tolerancji, walczmy o nią. Ludzie o odmiennej orientacji seksualnej to najlepsi przyjaciele kobiet. Uwielbiam też  rozmawiać z osobami chorymi lub po przejściach. To ciepli, wrażliwi, wyrozumiali i dobrzy ludzie i szczerze mam dosyć słuchania jak wyzywają ich od najgorszych. W przyszłości chciałabym przede wszystkim spróbować wyniszczyć nienawiść jaka panuje w Polsce, być podziwianą artystką, mieć kochająca i zdrową rodzinę :) 

Ostatnio przeczytałam na blogu Honoraty Skarbek (www.honorata-skarbek.com) , że "Wasze myśli stają się rzeczywistością" co popieram w stu procentach... chciałam poznać ludzi z pasją poznałam, chciałam pisać artykuły do stron-piszę :) więc spełniajcie swoje marzenia, nie pozwólcie by pozostały tylko marzeniami. Wszechświat tylko czeka by dać nam to czego pragniemy ;) 

Nareszcie skończyłam notkę, którą pisałam ponad 2 godziny, ale jestem szczęśliwa :) Właściwie, nie. Może wciąż tego szczęścia szukam. Taki chaos męczy mnie od tygodnia. 
Obecnie jestem podłamana bo mam uczyć się śpiewać piosenki i szczerze mówiąc nie mogę zacząć. Najpierw miałam zapalenie jamy ustnej, dzisiaj rano obudziłam się z potwornym bólem gardła. 
Wracam, więc do dalszych obowiązków i piszę do Nicka, który obiecał mi, że da mi kilka rad jak napisać świetną piosenkę ;) 

Poniżej przedstawiam Wam mój najnowszy outfit. Za pewne ktoś napiszę, że nic do siebie nie pasuje, otóż o to chodzi. Nie śledzę pokazów, czy nie oglądam gazet modowych. Ubieram to na co ktoś inny nie miałby odwagi ;) 





Pozdrawiam Was!! Życzę wszystkiego co najlepsze :) 

53 comments:

  1. Bardzo ładna stylizacja , naszyjnik mi się mega podoba :)
    Może obserwujemy ?;) Daj znać w komentarzu u mnie jeśli zaobserwujesz mój blog a napewno zrobię to samo :) pozdrawiam

    http://aaangelllaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. bardzo ciekawie to wszystko napisałaś ;)
    widać, ze jesteś szczerą osobą, a blogowanie jest dla Ciebie przyjemnością :)

    ReplyDelete
  3. Ile można pisać postów praktycznie o tym samym? Może napisałabyś w końcu coś nowego? Co z tym Twoim coverem? Miał być w wakacje, a już mamy 23 września! Co to za problem iść do jakiegoś darmowego studia i nagrać piosenkę? Albo kupić jakiś mikrofon i podłączyć go do laptopa/komputera? Ściemniasz z tym wszystkim i szukasz wymówek. Widać jak Ci zależy. Tobie zależy tylko i wyłącznie na tym, żeby zostać znaną piosenkarką, albo blogerką modową i trzepać na tym kasę. Nie udawaj, że jest inaczej, bo ostatnio bardzo często zaznaczasz, że jak będziesz SŁAWNA to nie chcesz się zmieniać i być tą samą Agnes co teraz. Albo Twoim pytaniem skierowanym do Patty było "Masz jakiś sposób by zdobyć popularność?". TOBIE NA NICZYM INNYM NIE ZALEŻY. Zresztą świadczy o tym również to, że PROMUJESZ swojego bloga na różnych grupach na facebooku, a później dodajesz posty że "Kochani, dziękuję za ...... wyświetleń!. Nie spodziewałam się tak szerokiej grupy odbiorców".Kogo Ty chcesz oszukać?

    PS. Twoi znajomi pisali, że w tych outfitach nie pojawiasz się na ulicy, tylko ubierasz się "normalnie", więc kolejne kłamstwo z Twojej strony ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. nawet nie zaprzeczyła oszustka :))

      Delete
  4. Bardzo dobry cytat zaczerpniety od Honoraty :) I sliczna stylizacja:) Obserwujemy?

    ReplyDelete
  5. super napisane :) świetny blog ♥

    ReplyDelete
  6. Jak takaś mądra, że jesteś odważna to się tak ubierz wreszcie do szkoły, kłamczucho!

    ReplyDelete
  7. Ludzie w Polsce są strasznie zawistni, to taka cecha narodowa chyba. Najważniejsze to się nie przejmować i dążyć do celu :)

    ReplyDelete
  8. To jest bardzo ciekawa stylizacja! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Stylówa super - troszkę się rozpisałaś ale z popieraniem dewiantów i zboczeńców troszkę przesadzasz - chyba że podniecają Cię pedzie

    ReplyDelete
  10. Co to znaczy że popierasz komoseksualistów?- w czym ich popierasz?- podobają Ci sie zboczeńcy?- popierasz adapcje dzieci przez zwyrodnialców ? A może pedofilów i zoofilów itp - też popierasz? - myślałem że jesteś odrobinę mądrzejsza - no chyba że celowo wywołaś temat pederasów

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boże, jesteś taki głupi/a, że dupa szczypi

      Delete
  11. Wyglądasz zjawiskowo tylko te poparcie dla zboczeńców zepsuło dobry tekst

    ReplyDelete
    Replies
    1. To normalni ludzie tylko o innej orientacji seksualnej. Przeszkadza ci ze się z nimi koleguje? Gdzie się podziała tolerancja???

      Delete
  12. Lubisz pedałów i innych zboków - to następnym razem wstaw fotki z gołym tyłkiem napewno się ucieszą a jak oglądalność bloga Ci podskoczy !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powiedziałam ze popieram homo :) nie zamierzam bo takie zdjęcia jak na początkujące blogerki są dosyć zalosne ;)

      Delete
    2. Żałosne, to są te zdj które wstawisz na tego bloga hahaha

      Delete
  13. Prześlicznie wyglądasz Słodziaku - profesjanalne fotki - fajna laseczka z Ciebie szczególnie gdy się uśmiechasz a pedałów nie popieraj byli są i będą sami sobie poradzą a wszelkie promowanie dewiacji tylko im zaszkodzi i może doprowadzić do pogromów - w domu niech sobie robią co chcą byle nie krzywdzili nikogo

    ReplyDelete
  14. Dzięki za odwiedziny na moim blogu. Wyglądasz bardzo ładnie :)
    Pytałaś o obserwację. Nie ma problemu- ja już to zrobiłam. Teraz liczę na rewanż :)

    ReplyDelete
  15. ee, wg mnie pasuje, sama też nie miałabym oporów aby się tak ubrać, oczywiście obserwuję :)

    ReplyDelete
  16. Nie warto przejmować się ludźmi, którzy podcinają nam skrzydła w drodze do sukcesu :)
    ★ blog

    ReplyDelete
  17. Ładne zdjęcia :) Przepiękny naszyjnik :)

    Co powiesz na obserwacje ?:) Daj znać u mnie w komentarzu jeśli zaobserwujesz a ja szybciutko się odwdzięczę <3 :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. obserwuje :)

    aaangelllaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Bardzo podobają mi się twoje buciki :*
    Obserwuję!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  20. Ładna spódniczka!!! :) I ślicznie się uśmiechasz! ^^
    pugix.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. ładne włoski :)

    Dziękuję za obserwację i również obserwuję :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Już obserwuję! :)
    pugix.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Bardzo ładna stylizacja. :) Co powiesz na wzajemną obserwację ? :) Odp u mnie :)

    Pozdrawiam.

    http://sialalala96.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Bardzo ciekawy wpis:) Zgadzam się z tobą. Super zdjecia:)

    i wish i could get lost in New York

    ReplyDelete
  26. http://freshisyummy.blogspot.com/2014/09/messed-up-worldfd-up-world.html

    ReplyDelete
  27. Ładne zdjęcia. Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już, teraz ty!
    ~ http://gabriel-data.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Świetny naszyjnik! I nie przejmuj się innymi ludźmi, bo Ci którzy robią Ci krzywdę, nie zasługują na Twoją uwagę i poświęcenie! :-*
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję i czekam u mnie na Ciebie. :-)

    www.jiffywtihme.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Super post, świetny masz naszyjnik! :) Pozdrawiam, obserwuję i liczę na rewanż ♥ buziaki !

    ReplyDelete
  30. https://www.facebook.com/ewelinaponiatowska13?fref=nf

    Zazdroszczę Ci FEJK "przyjaciół" w internecie. Dziewczyna zerżnęła zdjęcia z internetu, a Ty jej wierzysz, że zna Miley.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ona ;) wiem ze oszukuje zdjęcia należą do Anny Oliver wpisz w google ;) wiec jej nie wierze :)

      Delete
  31. Ja również traktuję noc jako czas na przemyślenia :) Przepięknie wyglądasz *.*

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Jeżeli lubisz przeglądać różne stylizacje, zapraszam do mnie ;) Pozdrawiam :D
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Mi osobiście ubranko się podoba :)

    ReplyDelete
  33. Kiedy nowy post?

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/10/you-ruin-me.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postaram się w ten weekend aczkolwiek mam obecnie komputer w naprawie, ale dla chcacego nic trudnego ;)

      Delete