Wednesday, 22 October 2014

Naturally

Hej Kochani :)  ZAPRASZAM NA BLOGA: VICTORIA TOSHI 
jak się macie? Jak spędziliście dzisiejszy weekend? :) ja w domu, choć ostatnio nie mam na nic czasu oprócz nauki...Tydzień temu obiecałam przyjacielowi, że napiszę do niego zwykłego Smsa, wyobraźcie sobie, że do dziś tego nie zrobiłam! Czas wziąść się wreszcie w garść!! ostatnio jestem niezwykle nerwowa i raczej nie bije ze mnie dobra energia, ale mam nadzieję, że za niedługo to się zmieni. 
Zmieniając temat: 
Niezwykle denerwuje mnie gdy ktoś uważa się za nie wiadomo kogo. W domu nic nie robi a uważa, że nie ma czasu. Bez przesady żebym czekała na jedna wiadomość MIESIĄC. Jeden sukces i juŻ sodówka uderza do głowy. Wrr... Mam nadzieje, że ja nigdy, przenigdy nie będę taka osoba, ze nigdy nie zmienię się w tak dumnego i pysznego człowieka. 

Dzisiejszy outfit naturalny stad też nazwa notki :) nie jestem zwolenniczka makijażu ale też zbytnio się na nim nie znam :) nie lubię się malować, wiec zdjęcia w 100% bez make upu. Liczy się naturalność - pamiętajcie ;)

Hello Everybody! How are you? I'm at home, but I have a lot of work. I learn all time. I'm upset and I've bad energy. 
I'm annoyed, when people are too pround and they think, that can do all! I hope, that I will be always good, helpful and delicate person. ;)
My new outfit is naural. I don't have  make up. Naturalness is very important- you must remember it! 





Pozdrawiam ;) 

24 comments:

  1. Fajna stylizacja :3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. a kogo masz na myśli pisząc to ? na czyja wiadomosc tyle czekasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałam to głównie dla uwolnienia duszy bo tak naprawdę nikt do końca nie wie w czym siedzę po same uszy :) i nie chciałabym zdradzać, bo może się to przerodzić w jakas aferę na facebooku czego bym nie chciała bo wole być ze wszystkimi w zgodzie :)

      Delete
  3. zgadzam się ja tuż zaobserwowałam teraz czas na ciebie
    http://ola-olaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Pytałaś o wspólną obserwację, zacznij i daj znać ;)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. swietny outfit :)
    Na moim blogu zapytałaś o wspólną obserwacje - ja już :))
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jeśli chcesz prowadzić bloga modowego to zainwestuj w lepszy aparat i poczytaj trochę o fotografii, o tym jak robić dobre ujęcia. A jeśli chcesz pisać po angielsku, to najpierw naucz się podstawowych zasad, bo bardzo kaleczysz. Nie piszę tego na złość Tobie, chciałam wyrazić tylko konstruktywną krytykę. Co z tym zrobisz Twoja sprawa. Pozdrawiam i życzę owocnych zmian :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok dziękuje za rady :) ale nie zainwestuje w nowy aparat bo ten bede miec dopoki sie nie zepsuje ;) forografowie pisza mi ze zdjecia sa ok, wiec tego sie trzymam :) o dobrych ujeciach nie musze czytac ;) moim celem nie jest czytanie, jak mam pozowac, moim celem jest pozowanie po swojemu, robienie zdjec po swojemu i pozostanie prawdziwym czlowiekiem...
      a po angielsku bede pisac jak mi sie podoba moge nawet napisac
      "yes, I'm not.." i wtedy dopiero bedzie strasznie ;) dopiero sie ucze nikt nie jest doskonaly, a podstawy znam ;)

      Delete
    2. Nie napisałam, że źle pozujesz (bo jest ok) tylko ze ujęcia zdjęć są kiepskie. Masz ładną buzię i jakbyś znalazła lepszego fotografa lub poczytała trochę sama o fotografii portretowej to mogłabyś nakierować osobę, która robi Ci zdjęcia i wyszłoby z tego coś fajnego. Nie wiem jacy"fotografowie" piszą Ci, że zdjęcia są ok, ponieważ sama zajmuję się fotografią i szczerze Ci mówię, popracuj nad zdjęciami, a zobaczysz jak wzrośnie Ci oglądalność bloga. Jaki masz aparat?

      Nie ma nic złego w "yes,I'm not.." Przykładowo:
      -Is it true that you are not marriage?
      -Yes it's true, I'm not marriage.

      Natomiast co do Twojego tekstu:
      1. I'm AT home, a nie "in home"
      2. I'm ANNOYED when(co znaczy jestem zirytowana) a nie "I'm annoying, when"(co znaczy jestem irytująca)
      3. and they think, that THEY can do EVERYTHING a nie "and they think, that can do all!"(co znaczy i oni myślą, że zrobić całość)
      4. I hope, that I will BE always good a nie "I hope, that I will always good" (co znaczy mam nadzieję, że ja zawsze dobra)
      5. I DONT HAVE make up lub I haven't GOT make up nie "I haven't make up"

      Delete
    3. Jak może być I don't have ???? :O Jest I have i I haven't
      A fotografowie mówią mi tacy którzy zajmuja sie tym na codzien. jeden z nich pracowal dla superexpressu, czy pudelka :)
      Ujecia sa kiepskie twoim zdaniem, a zdaniem 30 innych osob nie ;) wiec cos musi byc na rzeczy :) mam cyfrówkę :) kazdy uczy sie wszystkiego z czasem ;) co do pozy na zdjeciach pozostanie jak jest, mam inne cele, lamie zasady, wszyscy uwazaja ze zdjecia sa ladne i tego sie trzymam. To co z tego ze zajmujesz sie fotografia? Co w zwiazku z tym??
      a co do ang niestety czesto nie mam czasu by sprawdzac gramatycznie, jak na razie, aczkolwiek znam zasady, po prostu nie zauwazylam, proste, poogladaj inne zdjecia zanim ocenisz po jednej sesji,
      niestety znam sie na tym i wiem kiedy wzrasta ogladalnosc bloga,i nie polega to na tym niestety :)
      Nie daze do zwiekszenia ogladalnosci-NIE ROZUMIESZ TEGO, ZE ROBIE WSZYSTKO TAK JAK MI SIE PODOBA, BLEDY SA OK, NIKT NIE JEST NIEOMYLNY, ALE CZY TY ZROZUMIESZ, ZE NIE CHCE NIC WEDLUG ZASAD?

      Delete
  7. Masz taki typ urody,że makijaż Ci zbędny !
    A co do zdjęć ,pozowania itd to dojdziesz do wprawy,każdy się uczy i nikt nie jest doskonały od początku :)
    Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  8. bardzo fajny wisiorek , niby mala rzecz ale jak pięknie dopełnia cały strój:) ślicznie
    Co powiesz na wspólną obserwację ?:) Jeśli się zgadzasz zacznij i daj znać u mnie w komentarzu a możesz być pewna że szybko się odwdzięczę :)

    Zapraszam serdecznie

    aaangelllaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Po co promujesz bloga swojej koleżanki, ty musiałaś zrobić reklamę na YT, a ta twoja koleżanka jest na tyle żałosna że nie potrafi sama zrobić filmiku promującego. Zastanów się z kim sie zadajesz. Pozdrawiam i powodzenia! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo lubię pomagać początkującym blogerkom :) pozdrawiam też :)

      Delete
  10. Wyglądasz tak średnio. A zdjęcia? Są "tragique"!!! Z języka francuskiego. Może choć francuski zrozumiesz, bo po angielsku piszesz fatalnie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No i co? Co w związku z tym ze fatalnie? Za to ty zawsze masz racje, robisz wszystko w 100 % dobrze, nieomylna, nigdy nie popełniasz błędów. Życzę Ci abyś nigdy nie zatraciła tej pewności siebie ;)

      Delete
  11. Nie ma to jak promować bloga laski, która obrabia Ci dupę na każdym kroku Gratuluję inteligencji c;

    ReplyDelete
    Replies
    1. O dziękuję za gratulacje :) choćby nie wiem co mówiła, zawsze będę jej pomagać ;)

      Delete
  12. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/10/october.html

    ReplyDelete