Friday, 10 October 2014

ZOBACZCIE KONIECZNIE! Najmodniejsze rzeczy od SHEINSIDE.COM !!!

Cześć Kochani! Jak się macie? Jak mija Wam przepiękna jesień? ;) Dzisiejszą notkę chciałabym poświęcić na ubrania z Sheinside.com :) Zapraszam do kupna, bo są bardzo ciekawe i  dobre jakościowo ;) 

Hello! How are you? Now, I want write about amazing shop Sheinside.com :) 


                                       (KLIK)                                                                                                    (KLIK)

                                                 (KLIK)                                                                                    (KLIK)
                                    (KLIK)                                                                                            (KLIK)

                             (KLIK)                                                                                                 (KLIK)

KOCHANI!! Naprawdę bardzo dobre ciuchy... Polecam!!! Życzę wszystkim udanych zakupów w SHEINSIDE.COM !! Mam do Was ogromną prośbę, klikajcie proszę w link ukryty pod słowem "KLIK"! Na pewno się odwdzięczę! ;) 

Dear!! Very good clothes! You are welcome to this shop! Please so much, can you click in "KLIK"? ;) Thank you!! 

Мои дорогие! Здесь очень хорошая одежда. Заходите в этот магазин, вам рады. Пожалуйста, кликните на KLIK. Спасибо.

Pozdrawiam, Agnes. Życzę jak najlepiej spędzonego weekendu ;)

43 comments:

  1. Świetne ciuszki. Oczywiście poklikałam :)
    Ps.Zaprosiłam Cię do udziału w pewnej zabawie. Jeśli nie chcesz brać udziału zrozumiem to :)
    http://jully-blog.blogspot.com/2014/10/versatile-blogger-award-7-facts-about-me.html

    ReplyDelete
  2. Świetne ciuszki. Oczywiście poklikałam :)
    Ps.Zaprosiłam Cię do udziału w pewnej zabawie. Jeśli nie chcesz brać udziału zrozumiem to :)
    http://jully-blog.blogspot.com/2014/10/versatile-blogger-award-7-facts-about-me.html

    ReplyDelete
  3. Ktoś tu się sprzedał ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie dostaje za to pieniedzy ;)
      Zapytaj innych blogerek co za to dostaja - na pewno to nie sa pieniadze :)
      A wspolprace bede podejmowac, bo lubie ;) i mozesz sie smiac ile chcesz, bo smiech to samo zdrowie pozdrawiam :)

      Delete
  4. Hahahaha, ja wejdę w link, a Ty zarobisz na tym pieniądze. Bardzo śmieszne ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie dostaje za to pieniedzy ;)
      Zapytaj innych blogerek co za to dostaja - na pewno to nie sa pieniadze :)
      A wspolprace bede podejmowac, bo lubie ;) i mozesz sie smiac ile chcesz, bo smiech to samo zdrowie pozdrawiam :)

      Delete
  5. Hajs się zgadza?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie dostaje za to pieniedzy ;)
      Zapytaj innych blogerek co za to dostaja - na pewno to nie sa pieniadze :)
      A wspolprace bede podejmowac, bo lubie ;) i mozesz sie smiac ile chcesz, bo smiech to samo zdrowie pozdrawiam :)

      Delete
  6. Tylko debile by weszli w te linki ;)

    ReplyDelete
  7. Jakie cudne ciuszki. A szczególnie ta kurtka skórzana. Jest przecudowna :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Agniesiu nie przejmuj się - negatywne i złośliwe komentarze to tylko prymitywna zazdrość nic więcej - słabi zakompleksioni ludzie tylo im współczuć - fajne ciuszki a Ty jesteś śliczna masz jakiś cel w życiu spełniesz się na tym blogu - ludzie nie lubię tego - musisz być silna bo pewnie jeszcze wielu podłych ludzi w życiu spotkasz - życzę powodzenia i wytrwałości

    ReplyDelete
  9. Ja nie jestem zazdrosna ani zakompleksiona ale śmiać mi sie chce jaka tu na blogu próbuje byc super "modna" a na żywo wyglada jak menel, wiem to bo ja widuje w szkole i potrafi prawie tydzień przechodzić w tym samym na dodatek ma tluste włosy, pizda w swiecie kozak w necie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie probuje byc w żaden sposób super modna, moim celem jest coś innego :) to super, ze wiesz i sie ciesz :) mam ogolne problemy z wlosami, wiec sie zastanow zanim kogos urazisz :P ale to moja prywatna sprawa.
      nie rozumiem po co w ogole piszesz??? skoro Ci sie nie podoba, nie wchodz nie komentuj - to takie proste :)

      Delete
  10. Ciuchy jak szmaty, ale jakbyś sie chociaż raz w nich szkole pokazała ;))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie chce sie w nich szkole pokazywac :)) no moze kiedys ;)

      Delete
  11. Radziłabym Ci najpierw myc regularnie włosy i zmieniać ubranka by rozpoczynać współpracę

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje za rady, ale ja wiem juz wszystko co i jak odnosnie jakiejkolwiek wspolpracy

      Delete
  12. W internecie na każdy hejt masz odpowiedz a tak naprawdę to jak ktos cie wyzywa to sie rozplakujesz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja rozplakuje? :) chyba ty,z powodu nudy ;) mam odpowiedz, i co w zwiazku z tym??

      Delete
  13. bloggerka, a się nie myje.

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajne ubrania :3 Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  15. bardzo fajne rzeczy, szczególnie szary sweter ;) może wspólna obserwacja? www.dark-drawer.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ta sukienka z ustami jest po prostu GENIALNA!:>
    http://stylishlife93.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. "Zastanawiam się dlaczego ludzi boli jeśli coś mi się udaje. Nie wiem mam stać w miejscu???" Co ci się niby udaje? Każdy głupi potrafi rozsyłać link do własnego bloga i wymieniać się obserwacjami. Połowa osób które zostawia Ci komentarze, nawet nie czyta Twoich wpisów, a jak tu wchodzą to tylko po to, żeby zareklamować swojego bloga. I zazdroszczę komentarzy. 3/4 to pytania o obserwacje, albo "Świetny outfit, zapraszam do siebie ....."
    "Nie jestem taka i juz dawno wyroslam z tego zalosnego lansiarstwa. Stawiam na marzenia bo to one jak zwykle mnie uratowały"
    Ostatnio pokazałaś poziom swojej inteligencji zostawiając u Cleo komentarz "Kocham cię,odp mi plz to moje marzenie ♥".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czytelnicy nie komentują mojego bloga :) a wiem ze go czytają bo mnie o tym informują.
      inteligencja????? HAHAH NIE WIERZE HAHAH NIE WIERZE W LUDZI ZE SIE NIE ZORIENTOWALAS HAHA

      Delete
    2. Jak będziesz tak wierzyć we wszystko co piszą ludzie i moje przemówienie do Cleo brać na poważnie no to powodzenia :)
      Ja mam ambitniejsze marzenia.

      Delete
    3. " HAHAH NIE WIERZE HAHAH NIE WIERZE W LUDZI ZE SIE NIE ZORIENTOWALAS HAHA" To chyba jakiś nerwowy śmiech, bo nie widzę w moim komentarzu nic, co mogłoby Cię aż tak rozbawić.
      Tak, tak teraz to masz ambitniejsze marzenia ;) Na blogu jesteś zupełnie inną osobą niż w realu (przynajmniej tak o Tobie słyszałam. Mamy wspólnych znajomych).
      Blog- inteligentna i mądra dziewczynka spełniająca marzenia.
      Rzeczywistość- typowy gimbus, próbujący wszystkiego aby się tylko wybić i stać się rozpoznawalnym w całej Polsce.
      #sława #pieniądze #gwiazdy #darmowe_ciuszki #głupota #agnes

      Delete
  18. Zamiast wylewać te gorzkie żale na facebooku umyj głowę

    ReplyDelete
  19. Włosy sie myje codziennie lub co dwa dni a nie raz na tydzień 😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Będę myc włazy tylko wtedy jeśli będę miec na to ochotę :)
      A dyktować mi nie będziesz, bo mam swoje sposoby :) ale dziękuję za rady :)

      Delete
    2. Jeżeli wolisz chodzić jak brudas i żeby na kilometr od Ciebie śmierdziało to się nie myj dalej.
      Zresztą jak można nie mieć ochoty się myć? Nie zbliżaj się do mnie na przerwach. Kilometr stój ode mnie

      Delete
  20. Fajne ubrania. ;)

    Pytałaś o obserwację.
    Jeśli chcesz to zacznij, a ja się odwdzięczę. :)
    Pozdrawiam,
    hollyandholly1.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Lubię Sheinside, ale większość tych ubrań mi się nie podoba ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Jakie cudne ubrania a szczególnie bluzy są cudowne :)
    Diary Alice

    ReplyDelete
  23. Podłe masz koleżanki - nie przejmuj się głupie zazdrosne niedojrzałe smarkule i tyle nie warto im odpowiadać - jesteś fajną dziewczyną i dobrze o tym wiesz - blog świetny fotki coraz lepsze wyglądasz super a to wkurza zazdrosne małolaty - coś o tym wiem - powodzenia musisz być silna - masz wielu przyjaciół - zawsze Ci pomogą w gorszych chwilach

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skoro mówisz że ma podłe koleżanki, to ona nie ma przyjaciół HAHAHAHA Naprawdę mądrze sformułowany tekst HAHAHAH NIE MOGĘ

      Delete
  24. P.S biedna... Nie przejmuj się tymi hejtami, bo nie są warte twojej uwagi! Jeszcze jakby było to po porostu czyjeś zdanie to ok, ale to niczym nie uzasadnione głupie komentarze zazdrosnych anonimów...

    ReplyDelete
  25. A jak się uzasadnia gdy ktoś się nie myje i nie dba o higienę?

    ReplyDelete
  26. Obserwuję.

    hollyandholly1.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Pierwsza bluza przypadła mi do gustu ;P
    A wypowiedzi tych wszystkich anonimów wyżej nie skomentuje
    +Sprawdź maile, masz wiadomość.
    blog ->klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak dziekuje za email :) już odpisałam :)

      Delete