Monday, 24 November 2014

Wspominki...

Dzień dobry :) Co tam u Was słychać? Mnie wzięło za przeglądanie swoich starych notek. Szczerze mówiąc bardzo zmieniłam się w ciągu zaledwie roku... Całkiem inny styl, całkiem inna JA. Chyba przydałby mi się nowy filmik promujący mojego bloga, być może pojawi się się nowy, aczkolwiek wszystko w swoim czasie. Nic na szybko. "Jak to mówią co po nagle to diable" haha. 
Zapraszam, więc do oglądania filmiku, kiedy moje blog był świeży (w sumie dalej jest, niektóre blogi mają po 5 lat ;) , ale chodzi mi o początki i pierwsze posty).




Filmik pomagała mi stworzyć moja przyjaciółka Karolina M, z którą kiedyś dzieliłam cały swój świat... gdyby nie ona, te krótkie video nie ujrzało by światła dziennego- dziękuję! 
Mam nadzieję, że prędzej czy później znów będę z Karoliną blisko, tak jak dawniej. Ostatnio nasze drogi się rozeszły, wierzę jednak, że na pewno da się to jakoś naprawić.. Poza tym jest cudowną, miłą, pomocną osobą. Kochającą ludzi. Nikt jej nigdy nie zastąpi. Pamiętam jak często mówiłam jej, że w życiu najważniejsza jest pomoc innym, a także trzeba być silnym i nigdy się nie poddawać. Myślę, że osoby po przejściach są bardzo wyrozumiałe. Cieszę się, że Karolina wreszcie żyje chwilą i docenia każdą minutę swojego życia. 
--
Pamiętam również jak wspólnie zrobiłyśmy filmik na urodziny Honoraty Skarbek, która porozsyłała go swoim znajomym :) 




Potem spodobało nam się robienie filmików i stworzyłyśmy jeszcze dla Patty ;) którego pokazałyśmy tylko jej, a osiągnął naprawdę ogromną liczbę wyświetleń. Niesamowite! :) Jestem dumna. 




Podsumowując cudowny czas! Życie leci do przodu, a wspomnienia pozostają w nas, na zawsze - pamiętajcie :) 

Pozdrawiam serdecznie! :) Karolinie życzę by kiedyś nadszedł dzień, gdzie nie będzie już musiała się bać o swoje zdrowie. Wciąż głęboko wierzę w to, że niektórzy ludzie doczekają się leków na pewne choroby. 

Życzę Wam wszystkiego co najlepsze! 


12 comments:

  1. Fajna przygoda z tymi filmikami. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajne te filmiki.
    Masz rację, że czas szybko leci.
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. też mam nadzieję, że pojawią się leki na te najgorsze choroby :<

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na niektóre odmiany raka są, aczkolwiek na to co choruje Karolina nie ma jeszcze lekarstwa, są tylko leki powstrzymujące czy spowalniające przesuwanie się choroby

      Delete
  4. JA uwielbiam czytać swoje starsze posty^^ Tez czasem się z nich śmieję.... ale masz rację.. na prawdę widać, jak blogerka zmienia się z czasem blogowania :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    ReplyDelete
  5. Masz rację zmienił się styl pisania bloga, ale na gorsze. Kiedyś dodawałaś ciekawe wpisy o swoich idolach, książkach i muzyce, a teraz Twoje wpisy są CIĄGLE O TYM SAMYM. Nie tylko ja to zauważyłam, bo widziałam jak kilka osób Ci już o tym pisało. Rozpisałabym się bardziej, ale Ty masz w dupie zdanie innych, pomimo że nie chcą Ci zrobić krzywdy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrze ;) w takim razie od 2015 roku, bede pisac i o modzie, o muzyce, o ksiazkach i idolach ;)
      Tylko jak wtedy juz ktos mi sie przyczepi to nie biore pod uwage :)
      Nie musisz podkreslac, bo pisanie o tym samym jest zamierzone ;)
      +
      Beda czesciej notki obiecuje :) i mam nadzieje,ze na blogu kazdy znajdzie cos dla siebie :)

      Delete
  6. Dobrze ;) w takim razie od 2015 roku, bede pisac i o modzie, o muzyce, o ksiazkach i idolach ;)
    Tylko jak wtedy juz ktos mi sie przyczepi to nie biore pod uwage :)
    Nie musisz podkreslac, bo pisanie o tym samym jest zamierzone ;)

    ReplyDelete
  7. dziękuje za tak cudowne słowa ...
    słowo dziękuje to za mało ...
    to co moje serce teraz czuje ... nie wiem nie umie wyrazić
    tego slowami ...
    powiem ze ciesze sie ze sie poznalysmy ...
    ze mozemy sie przyjazni ...

    ReplyDelete
  8. nie wiem co powiedziec ... naprawde nie wiem ...

    ciesze sie ze chociaz to zostanie po mnie ...

    ReplyDelete
  9. dziekuje slicznie za tak piekne slowa ...
    dziekuje ...
    choc moze mnie jutro nie byc to jestem wesola ze moglam dac tyle radosci ...

    ReplyDelete