Wednesday, 25 February 2015

Gdzie Serce Twoje

Cześć Kochani! Tak jak obiecałam krótko przedstawię film, który niedawno oglądałam. Nazywa się "Gdzie Serce Twoje" w roli głównej z przepiękną, zdolną aktorką Natalie Portman... 
Otóż.. nastoletnia Novalee spodziewa się dziecka i wraca do Kalifornii. Tam mama obiecuje jej pomoc i to, że przyjedzie po nią na następny dzień. Po Novalee jednak nikt nie przyjeżdża zostaje całkiem sama z dzieckiem i bez pieniędzy. Do siebie przygarnia ją pewna kobieta, której Novalee jest wdzięczna za wszystko i pod koniec filmu nazywa swoją przyjaciółką. Kobieta daje jej więcej miłości i ciepła niż bliscy. 
Młody bibliotekarz zakochuje się w nastolatce od pierwszego wejrzenia. Czy dziewczyna będzie potrafiła odwzajemnić uczucia ludziom, którzy ją tak ciepło przyjęli? 
Tego właśnie dowiecie się oglądając film. Poniżej kilka zdjęć z filmu: 








 You watch amazing movie !! "Where the heart is" :) About girl (Novalee)  who stayed with her baby alone. Strangers people helped her...and men felt in love with her. Will she gratelful for love and care? You must watch this movie! :) 



Do tej notki wyłączam możliwość komentarzy. Ale to tylko w tym poście. Wszelkie pytania możecie kierować na mój ask Agnes Malinowsky !! Poza tym nie wiem czy jednak zdążę te outfity na piątek, bo mój weekend będzie zalatany :( ale nic nie ucieknie, najwyżej notki dodam po weekendzie. 

Buziaki, trzymajcie się Agnes. 
Dobrych ocen!! Ja zabieram się za zadanie domowe, naukę na jutro i naukę na zaległe sprawdziany!!! Także jest co robić. :)