Monday, 2 February 2015

Outfit -I'm back ♥

Dzień dobry :) Co u Was słychać? Ja niestety mam bardzo dużo nauki i pracy związanej z moją "dziennikarską" przygodą, że ledwo żyję-haha. Kocham pracować, kocham ten czas gdy jest wszystkiego dużo...Tak,wiem za pewne patrzycie na mnie jak na nienormalną,ale jestem sobą-no cóż ;) 

Good Afternoon! How are you? I have a lot of work. I'm tired..I'm sleeping now. But I love learn and work...I love to do a lot of things. It's super! Awww... :) I have a lot of projects and I think, that I realise it coming soon. I will show it!! I can't wait! 

Poniżej przedstawiam Wam mój samodzielnie robiony outfit...Często będę takie coś tworzyć i wrzucać na bloga. Mam nadzieję, że podoba Wam się taka odmiana na blogu... 


Ściskam Agnes! 

PS. Już na stałe powróciłam na bloga. Dużo nowości i tak, jak chcecie blog nie będzie tylko o modzie, ale też o książkach, idolach i muzyce jaką lubię, tak jak dawniej ;-) 

18 comments:

  1. Super Agniesiu pokaż teraz jak to wszystko wygląda na Tobie - nasza modeleczko <3

    ReplyDelete
  2. bardzo ładny outfit, super że wracasz. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też się ciesze :)
      Tak jasne, już odpowiem

      Delete
  3. Taa, a za 3 miesiące post "Kochani, potrzebuje czasu i weny. Nie będzie mnie tu jakiś czas. Zawieszam bloga, muszę odpocząć" :)))

    ReplyDelete
  4. Wyobrażam sobie tą stylizacje na balu..byłoby super!! :)
    http://pkpirat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Great post and great photos. Like a lot. I follow you, could you follow back, pls. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much :) Yep, I will follow you back :)

      Delete
  6. Gorgeous outfit combination- love the bright yellow in it :)
    I'd like to follow each other- did so via gfc #239, waiting for you now :) xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks ;) yes, I will follow you back :) kisses :*

      Delete