Monday, 23 February 2015

Outfits - LOOK

Cześć! Jeśli macie jakieś pytania, zadawajcie je na ask.fm. Chętnie odpowiem :) http://ask.fm/AgnesMalLife - ask me! 
Może na początek! Nie jestem żadną szafiarką ;) co to za określenie? nie żyję w szafie haha. Jak już jest blogerka modowa, ale na nią nigdy się nie kreowałam. Jestem blogerką life stylową i wcale nie muszę wyznaczać mody. Choć może z czasem będę to robić, ale to już plany na daleką przyszłość ;) Ile ja się jeszcze mam uczyć? :) Nie maluję się (dobra czasami) bo uważam, że nie potrzebuje makijażu. W moim przypadku liczy się naturalne piękno. Ja też szkoliłam się u najlepszych. I co? Nic. Ileż to można  czytać? Tak samo z artykułami...zamiast czytać trzeba, ruszyć d... i zacząć pisać. Jak uczyłam się grać na skrzypcach tylko trochę poczytałam bo ileż można czytać o tym co to za instrument, że ma 4 strony itp, potem od razu zaczęłam grać, 10 lat...i jestem tu :) czyli na szczycie ;)  Każdy kto zaczynał nie był od razu na 6 :) ale widzę, że moi krytycy za co nowego się zabierają, od razu potrafią- podziwiam ich za to bardzo!! Załóżcie swojego bloga, malujcie się i ubierajcie :) - piszę tak dlatego bo fajnie jest gdy ktoś krytykuje, a sam coś tworzy. Bo ja też mogę mówić, że na wielu rzeczach się znam przepisując regułki dobrego artykuły z internetu. Więcej skromności. Cytuję: "I nie pisz, proszę, komentarzy w stylu "załóż swojego bloga, chętnie poczytam" sugerując, że osoba, która pisze komentarze wcale nie jest lepsza od ciebie w tym o czym pisze u ciebie w komentarzach."    Sugerując, ze osoba nie jest wcale lepsza od ciebie...to ty piszesz, ja tego nigdy nie napisałam :) 

W środę mam jeszcze w planach dodać notkę o filmie jaki niedawno oglądałam. Na piątek mam w planach 1 outfit, a później 2. Ale zobaczymy. Mam nadzieję, że wyrobię z tym wszystkim...bo ten piątek będzie pracowity!! 

Poniżej przedstawiam Wam mix moim zdaniem najlepszych outfitów ;) Lubie robić takie mixy, bo jak nie mam weny mogę szybko wykombinować jak by się ubrać na miasto, czy do sklepu:) 
Look!! 






Pozdrawiam! Przede mną jeszcze dużo nauki!! Ahhh :P 

2 comments:

  1. Gratuluje dyplomu^^ Ja mam podobny, tylko z AVON i mój nazywa się certyfikatem, czy coś :-)
    Pierwszy i ostatni outfit najlepszy^^
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    ReplyDelete
  2. oo taki dyplom to bardzo fajna sprawa :)
    świetne outifty :)

    ReplyDelete