Saturday, 21 March 2015

Im back

Czesc! Na poczatek przepraszam za brak polskich liter...poza tym przepraszam, ze nie pisalam nic tak dlugo. Kazdego dnia chcialam cos napisac, ale wiecznie brakowalo mi czasu. Glownie poprzez nauke. Na szczescie teraz bede miala 3 dniowy reset, a pozniej swieta, ktorych nie umiem sie juz doczekac! Wczoraj troche posprzatalam i troche pocztalam. Ostatnio jestem milosniczka ksiazek!!! Teraz czztam ksiazke pt. CZARNA KOBIETA, BIALY KRAJ. Bardzo ciekawe, przecztalam rozdzial i nie moglam skonczyc. W ksiazce kobieta opisuje, walke z okaleczaniem kobiet w Afryce, tesknota za Somalia gdzie sie wychowywala, o zyciu w Europie, o nieszanowaniu ciemnoskorych za granica, o glosnej premierze wzruszajacego filmu KWIAT PUSTYNI klik , o Gdansku bo obecnie tam mieszka bo pokochala polskie morze i o wielu innych sytuacjach. Jest autorka ksiazki KWIAT PUSTYNI, gdy krecili film odwiedzila Afryke i zrozumiala ze musi tam wrocic. Najbardziej wruszla mnie sytuacja gdy podszedl do niej pewien chlopak, a jej momentalnie oczy zalaly sie lzami, bo zobaczla w nim swojego zmarlego brata. Plakalam razem z nia. Musze przynac, ze to jedna z najlepszych ksiazek jakie kiedykolwiek przeczytalam. Polecam naprawde! 
Tutaj macie link 
Czarna Kobieta, Bialy Kraj  

---
Zmieniajac temat, przgotowywuje dla Was 2 outfity. Jeden typowo wiosenny, drugi taki nie w moim stylu. 
Na razie udalo mi sie przygotowac Wam dwie propozcje outfitow!! 


Ale to tylko moje propozcje, zawsze mozecie cos pozmieniac. 
Dobranoc, spijcie dobrze!! 

8 comments:

  1. Świetne outfity :*

    Pozdrawiam cieplutko ✿
    ♥Mój blog-kliik♥

    ReplyDelete
  2. Świetne outfity <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. świetne stylizacje ^^

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zamierzam nawet tą książkę przeczytać. Oglądałam film i przyznam szczerze, że często płakałam na nim. Skoro film był cudowny to książka musi być jeszcze lepsza. Ja stałam się miłośniczka książek dopiero po tym jak przeczytałam "Pamiętnik Narkomanki". Też ją gorąco polecam :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja oglądałam film ale książki nie czytałam ;) ale tak jak w notce wspomniałam warto sie zaopatrzyć w " CZARNA KOBIETA, BIALY KRAJ" bo pisarka opisuje tam powstawanie filmu od deski do deski oraz swoje prywatne odczucia. Naprawde warto poza tym cena całkiem w porządku bo 14,99 zł :) Pamiętnik narkomanki? Nie czytałam, ale za chwilę poczytam opinie i recenzje w internecie i może się skuszę :)

      Delete
    2. Nie dostałam twojego emaila :(

      Delete
  5. Ładnie :)
    dudu-dudek.blogspot.com

    ReplyDelete