Monday, 9 March 2015

My Manacle Look!!! Zobaczcie Koniecznie :)

Cześć! Ostatnio pewien komentarz dał mi nieco do myślenia. Mianowicie: ""są przede wszystkim modne" sugerujesz, że w szczególności podążasz za modą, co (szczególnie u szafiarek) jest ogromnym błędem, bo nie sztuką jest podążać za modą. O wiele trudniej jest ją wyznaczać."
Co prawda nie jestem żadną szafiarką czy blogerką modową i tak jak wcześniej pisałam na nikogo takiego się nigdy nie kreowałam, ale już kiedyś mówiłam, że chciałabym stworzyć swój własny styl. Z realizacją tego trochę przygasłam, bo ostatnio miałam wiele  problemów. W dzisiejszych czasach jednak ciężko jest coś wymyślić, pokazać coś nowego bo prawie wszystko już było. Tak jak pewnie zauważyliście obecnie na topie są sowy (w każdym sklepie, wisiorki, torebki, chusty itp!!) modne są również usta (niedawno pokazywałam Wam je przy moim outficie) Mouth :) 

Poprzez modę postaram się wyrazić siebie, a może akurat uda mi się stworzyć coś naprawdę fajnego. Trzymajcie kciuki!! 

W dzisiejszym outficie postawiłam na łańcuchy. Zakochałam się w nich ;) Myślę, że są naprawdę orginalne i mają coś w sobie. Kocham siebie w oryginalnym stylu, dużo biżuterii, często pomieszanej :)) Wprost uwielbiam spódniczki! Z opowiadań starszych pamiętam, że chłopcy nosili spodnie, a dziewczyny spódniczki. Mam nadzieję, że kiedyś powróci era spódniczek, jestem za tym w stu procentach bo kobiety wyglądają wtedy naprawdę pięknie :)
Jestem zakochana w spódniczkach, więc moje outfity będą raczej tylko w nich :) 

Hello! Look on my manacle outfit! I think, it's very orginal. I love it! I love skirt so much too! I will often show you my skirts outfits! What do you think? Is it a good idea? :) You write in comments your opinion! :) Greeting for readers my blog of the world! You're important for me. Thank you so much guys! ;) 






Pozdrawiam serdecznie ;) 

27 comments:

  1. Agniesiu jak to robisz że jesteś coraz ładniejsza?-i jeszcze ta prześliczna spudniczka - sexy - prześliczne fotki można síe zakochać - pozdrawiam serdecznie tak trzymaj

    ReplyDelete
  2. hahahahahhahaha wyjdź tak na miasto

    ReplyDelete
  3. Ciekawa,nietypowa biżuteria :-)! ,fajnie wygladasz,buziak
    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  5. fajna biżuteria i spódnica :D

    http://patricia9810.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  6. Przyznam, że bardzo fajna stylizacja ;)
    Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ślicznie wyglądasz :)
    http://kolorowa-dziewczyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładnie ci w spódniczce, noś je częściej. Bardzo łada stylizacja, ma w sobie to coś i takie właśnie lubię :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi tez ostatnio bardzo spodobal sie Twoj blog. Powodzenia w prowadzeniu!! :
      )

      Delete
  9. Bardzo podoba mi się stylizacja ! Ślicznie wyglądasz :)
    Mega biżuteria ! *-*

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. You are such an amazing beauty, dear, and having your hair up just makes it shine even more. I am a fan of you in skirts too. Keep showing off those stunning and lovely legs :) xoxo

    ReplyDelete
  11. Ślicznie wyglądasz ^^

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ładna stylizacja, uwielbiam spódnice z eko skóry. ;)
    Miłego dnia, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. taka rada na przyszlosc, pisze się oryginalny a nie orginalny :)
    p.s dlaczego tak sie nigdy nie ubierzesz do szkoly? To problem wstac wcześniej

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje bardzo, na przyszłość będę wiedzieć :) szczerze mówiąc, nie wiedziałam, musiałam spojrzeć aż do słownika ortograficznego!! Ale nobodys perfect, takze...

      Delete
  14. Proponowałaś wspólną obserwację. Ja już, teraz Twoja kolej ;)
    http://pages0fourlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. śliczna jesteś :)
    piękne zdjecia :)
    fajna stylówka:)


    moze obs za obs daj znac

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete

  16. Fajny post:)
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać u mnie
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/






    ReplyDelete
  17. Trzymam kciuki! :) Bardzo fajna stylizacja, świetnie wszystko do siebie dobrałaś ;)
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam minimalistyczne, czarno-białe stylizacje. Uważam tylko, ż trochę tu za dużo biżuterii...

    hungerforhappiness.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Powodzenia w wymyślaniu.Bardzo ładny outfit .Uwielbiam twojego bloga.
    Jestem nowa zapraszam Cię do KOMENTOWANIA I WCHODZENIA na mój nowy blog.
    itsnatala.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajne zdjęcia. Zestaw śliczny:)
    Zapraszam serdecznie do mnie na konkurs: blog-joanki.blogspot.com
    Bardzo mi zależy, abyś wzięła udział:)

    ReplyDelete
  21. moja ulubiona stylizacja! masz super figurę!
    obserwuję i zapraszam Cię do mnie ślicznoto!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za obserwacje, zaraz wpadnę do Ciebie :)

      Delete