Tuesday, 3 March 2015

NEW LOOK !!

Cześć Kochani. Na początek może trochę refleksji. Zapewne zdarzyło Wam się, że na kimś się zawiedliście i na pewno nie było to miłe czasami wręcz bardzo bolesne. Czy ludzie się zmieniają, a może to błędne stwierdzenie, może już zawsze tacy byli, a ja tego nie zauważałam? Zapraszam do dyskusji, w komentarzach na ten temat. Kiedyś kochający, dobry i pomocny człowiek...zawsze uczciwy, a teraz osoba właściwie nie do poznania, której nigdy nie znałeś i chyba raczej nie chcesz poznać. Co z ludźmi robią wielkie sukcesy?? Jak bardzo ich zmieniają. Człowiek staje się wtedy całkiem inną osobą.Jeśli chodzi o duże pieniądze, na pewno nie są one wyznacznikiem szczęścia. Działają raczej destrukcyjnie...To wszystko jest tak przykre :( Ludzie skupiają się na pieniądzach, pracy i swoim wyglądzie zapominając przy tym o duszy. Wciąż  głęboko (może naiwnie) wierzę, że w gruncie rzeczy ludzie są naprawdę dobrzy!

 Patrząc na mnie co prawda nie mam na swoim koncie mnóstwo pieniędzy czy jakiś sukcesów, ale samo to z jakimi ludźmi przebywam, to czym się zajmuje oraz małe sukcesiki, (o których nie będę nigdzie pisać-na razie!!) zmieniły mnie nie do poznania. Nie jestem tą samą osobą co kilka miesięcy temu. Co prawda zmieniłam coś na lepsze, ale też wiele się pogorszyło. No nic idę sama siebie zadręczać. 

--
Jeśli chodzi o tytuł notki, chciałam napisać, że do mody znowu wracają koronki. Mega mnie to cieszy, bo zawsze bardzo mi się podobały!! Mam nadzieję, że rok 2015 będzie bogaty, właśnie w koronki ;-) Zobaczymy ;) 

Hello Everybody. People are changing. What do you think? Money, fame destroy people. They were friendly, good, honest and helpful, but now they are very very another. I think, it's so sad :( They like money and fame and they forget about soul. I know! I will write song about it! ;) I think, it's a good idea :) 

Poniżej przedstawiam Wam mój nowy outfit-tak jak obiecałam dodaję po weekendzie!! :) 





Miłego dnia, ja lecę jeszcze poćwiczyć, zjeść, a następnie do nauki!! :) Byle do weekendu ;) 
Buziaki! 

19 comments:

  1. bardzo ładna stylizacja :)

    ReplyDelete
  2. Skoro bardzo ci się podobają ubrania z koronkami to noś je często. Moda nie jest wytłumaczeniem by przestać nosić jakieś rzeczy. Bardzo ładna stylizacja, elegancka :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Śliczna ta koronkowa bluzka ! Bardzo mi się podoba ! :)

    Zapraszam nowy post http://adtadtadta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super stylizacja, masz świetną figurę, zazdroszczę! x

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  5. bluzeczka i spódniczka - super! tylko te czarne rajstopy nie pasują, zbyt obciążają stylizację, jeżeli już czarne to cienkie.

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tylko miałam włożyć cienkie rajstopki w takie zimno? :(

      Delete
  6. Mega podobają mi się takie spódniczki <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładna bluzka

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Hey!

    Sehr toller Post und ich werde ab jetzt auf jeden fall deinen Blog öfters ansehen! :)
    Würde mich sehr freuen, wenn du auch mal bei mir vorbei schaust!

    Liebe Grüße,

    WMBG


    WMBG//Instagram//Lookbook//Facebook//Kleiderkreisel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo! :)
      Also werde ich auf jeden Fall kommen !! :) Auch ich mochte Ihre Seite auf Facebook :)

      Delete
  9. Jak zwykle prześlicznie - jak Ty to robisz ?

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajny kolor spódniczki :)

    ReplyDelete
  11. Przyjdź kiedyś do szkoły ubrana jak na tych outfit'ach :)

    ReplyDelete