Monday, 6 April 2015

Jest ktoś kogo potrzebujesz! Kto...? Przeczytaj uważnie notkę.

Witajcie Kochani. Tak jak pisałam w poprzedniej notce, każdy następny post będzie o czymś. 
Ostatnio czytając książkę "Jesteś cudem (...)" natchnęłam się na tekst o osobach chorych. Przeczytałam dokładnie, potem odłożyłam książkę i zaczęłam dokładnie zastanawiać się nad tym co przed chwilą przeczytałam. W swoim życiu internetowych poznałam masę cudownych osób w tym osoby niepełnosprawne, chore na nieuleczalną chorobę. Staram się w nimi przyjaźnić i im pomagać jak tylko mogę, po prostu lubię pocieszać innych, być dla nich podporą w trudnych chwilach, być z nimi nawet wtedy gdy wszyscy się ulotnią. Czasami ludzie boją się osoby chorej, niepotrzebnie. Z jakieś dwa lata temu poznałam koleżankę przemieszczającą się na wózku. Naprawdę kulturalna, miła, ładna i zadbana. Kiedy powiedziała mi, że te dbanie o siebie to jej sposób by się psychicznie nie załamać by być szczęśliwa, oczy momentalnie zalały mi się łzami. Później poznałam K. która ma nieuleczalną chorobę, z którą walczy już ponad 10 lat. Zawsze mnie pocieszała, a ja ją. Uświadomiła mi, że dzięki chorobie uśmiecha się, czerpie z życia jak najwięcej się da, jest gotowa wskoczyć w ogień dla rodziny i przyjaciół. Mówiła mi, że myśli tylko pozytywnie nie dopuszczając do siebie negatywów, zawsze dziękuje Bogu, za to, że może przeżyć ten dzień. Poznałam również nieco starszego kolegę P, który czeka na przeszczep nerki. Ile on mi już w życiu doradził. Jak bardzo mi pomógł, wspiera mnie w beznadziejnych sytuacjach, jest ze mną cały czas. Stara się mnie chronić od złego. Dziękuję mu za troskę i wsparcie. Mimo wielu problemów zdrowotnych i przeciwności losu potrafi pomóc innym ( ma jeszcze siłę by uszczęśliwiać innych). 

Tak siedziałam przez dłuższy czas i myślałam o nich. W pewnym momencie zrozumiałam, że tak naprawdę to my ich potrzebujemy. To oni uczą nas jak cieszyć się z każdej chwili, jak szanować i kochać siebie. Zarażają pozytywną energią, mówią, że mimo przeciwności losu czy beznadziejnej sytuacji możemy pomóc, wesprzeć... 

Szkoda, że ludzie dopiero w trudnościach rozumieją to wszystko, dopiero wtedy biorą się za siebie. Przecież targnąć na swoje życie to prawdziwy egoizm, są ludzie, którzy oddali by wszystko co mają by być w pełni zdrowi. Życie to cenny dar, który otrzymaliśmy od boga, nie możemy go niszczyć. 

Ja staram się żyć pełnią swojego przecudownego życia, marzyć i modlić się często. To pomaga. Wystarczy spróbować. 


--

Poniżej przedstawiam Wam mój najnowszy outfit: 








Ps. Blogi przeglądam, niedługo notka o nich. 
Ps2. Moja koleżanka z Białorusi bierze udział w konkursie na najwięcej lajków do zdjęcia! Kochani, jeśli możecie, pomóżcie jej spełnić marzenie WYSTARCZY KLIKNĄC "LUBIE TO DO TEGO ZDJĘCIA" LUBIE TO , z góry dziękuję :) 

18 comments:

  1. bardzo ładna stylizacja, świetna ta bluzka. Zajrzysz, skomentujesz? Bardzo mi na tym zależy. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Your words and pictures are all so lovely! That is a valuable lesson you teach about what we can learn by helping those who need us most. You are so beautiful inside and out :) xoxo

    All Things Bright and Lovely

    ReplyDelete
  3. Ciesze się, że pomagasz takim osobom, wspierasz ich. Takich ludzi na świecie potrzeba. Niektórzy wręcz szydzą z takich osób. A prawda jest taka, że w duchu osoby chore nie są niepełnosprawne. Osoby szydzące są chore na kalectwo wewnętrzne. Każdy z nas jest chory wewnętrznie bądź zewnętrznie
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to co piszesz to 100% racja :) a tak poza tym "dobrze widzi się tylko sercem najważniejsze jest niewidoczne dla oczu":)

      Delete
  4. Masz bardzo ładną bluzkę ;D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Masz dobre serduszko Agniesiu pamiętaj że dając dobro wróci ono do Ciebie z podwojną siłą to samo jest ze złem - kochana jesteś tak trzymaj
    Ps fajna fryzurka - pasuje Ci

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakoś mimo ze powiedzenie o tym ze dobro wraca mnie zawodzi, wciąż głęboko może naiwnie wierze ze tak jest. Musimy pamiętać ze to co dobre dopiero przed nami...

      Delete
  6. Super wyglądasz! Tak trzymaj :)

    ReplyDelete
  7. Widać ze jesteś bogata wewnętrznie osoba ;) trzymaj się :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Życzę wszystkiego co najlepsze :)

      Delete
  8. Zapraszam: http://pages0fourlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Pierścionek z Bravo haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. PIERSCIONEK AKURAT Z CZASOPISMA HANNAH MONTANA SPRZED KILKU LAT :)

      Delete
  10. Jesteś wspaniala. Nie zejdź na zła drogę, niech Bóg zawsze ma cię w swojej opiece <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Staram się, ale jestem ze wszystkim sama nikt mi nie pomaga, i czasami jest juz tego wszystkiego po prostu za dużo. Ale będzie dobrze. Jest pod gorke bo było za dużo z górki. Takie życie. Raz jest lepiej raz jest gorzej. Za niedługo znowu wyjdzie slonce

      Delete
  11. Swietna stylizacja a Ty jestss wprost śliczna! <33

    Zapraszam na najnowszy post z nowa profesjonalna sesja zdjeciowa :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/04/artistic-editorial-face-paint.html

    ReplyDelete