Thursday, 23 April 2015

NOWY FILMIK 2015 + OUTFIT!

Cześć Kochani. W końcu mogę zacząć z moimi nowościami dla Was. Wczoraj powstał nowy filmik promujący mojego bloga, bo tamten był już troszeczkę przeterminowany. Tym razem montowałam go całkiem sama, nikt mi w nim nie pomagał...

Obecnie czuję się naprawdę świetnie!! Mam teraz mega dobry czas. Nowa siła, energia pozwalają mi na dalszą walkę o swoje marzenia. Znów mam mnóstwo pomysłów, które teraz tylko będę realizować. Zapraszam Was do pooglądania moich najnowszych dwóch outfitów, które znowu nieskromnie uważam za naprawdę dobre. Nie chcę się tak wywyższać bo wiem, że ten "kto się wywyższa zostanie poniżony, a ten co się poniża wywyższony." Ale świetnie się czuję w tych stylizacjach- naprawdę! Dziękuję za pozytywne przyjęcie mojego poprzedniego ubioru. Dostałam mnóstwo pozytywnych komentarzy nie tylko tutaj, ale też w wiadomościach prywatnych na różnego rodzaju portalach społecznościowych. Bardzo się cieszę ! :) 








Która wersja lepsza? 
Poza tym chciałabym zacząć nagrywać filmiki! Ale nie będą to zwykłe vlogi, ale coś w stylu jakim zrobiłam mój najnowszy filmik, promujący bloga. 
Zapraszam do słuchania i oglądania! 




Pozdrawiam!! :) 

18 comments:

  1. bardzo ciekawe stylizacje :)
    masz świetną spódnicę! :)

    ReplyDelete
  2. Ale sexy takich fotek jeszcze nie dodawałaś super zwłaszcza ta z odsłoniętym brzuszkiem 💗💗💗💗💗 sama słodycz 💗💗💗💗💗💓- pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Były wcześniejsze notki z brzuchem :)

      Delete
  3. Nie ma drugiej takiej ślicznej i sexownej blogerki - rozpalsz chłopaków takimi fotami i denerwujesz zazdrosne dziewczyny

    ReplyDelete
  4. Jak ma się taki brzuszek, to to ślicznie wygląda :(

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładne outfity. Widzę, że ćwiczysz wnioskując po twoim umięśnionym brzuszku. Zazdroszczę. Ja na razie jestem na początku drogi. :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie nie ćwiczę prawie w ogóle. :) Powodzenia, na pewno uzyskasz wymarzone efekty!! :)

      Delete
  6. pierwsza stylizacja świetna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, czuję się w niej naprawdę dobrze :)

      Delete
  7. te bransoletki z gazety BRAVO świetnie komponują się z twoimi """"stylizacjami"""" :'D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonim zawsze musi się do czegoś przyczepić, ale cóż taka jego rola.. :)
      Co to za różnica skąd biżuteria i za ile? kiedyś kupiłam coś o wiele droższego i szybko się rozpieprzyło! :)

      Delete
  8. masz świetną fryzure i bardzo ładną figurę, zazdroszczę :( stylizacje z tego posta są super:)

    the-internet-paper.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Sexy sexsy sexy cudowna sesja <3

    ReplyDelete
  10. Nie wiem gdzie ty masz oczy (: PS może tak outfity na innym tle niż ściana?
    +rada na przyszłość rób zdjęcia aparatem nie kalkulatorem :)

    ReplyDelete
  11. fajną fryzurka! zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete