Monday 4 May 2015

Dziękuję

Pewnego pięknego dnia gdy poznałam Cię mój świat odmienił się na zawsze. Rozmawiając z Tobą po raz pierwszy czułam się tak jakbym znała Cię już dobrych parę lat. Czułam się tak dobrze, tak swobodnie, pomyślałam wtedy, że nasze drogi nie zeszły się przypadkiem, że powinniśmy kontynuować znajomość. Rozmawialiśmy codziennie, po kilka godzin, zawsze mieliśmy o czym. Nigdy nie było sytuacji kiedy nudziliśmy się w swoim towarzystwie. Prosiłam Cię o coś, bez zastanowienia mi to dawałeś. Pomogłeś mi w bardzo trudnym okresie mojego życia. Wspierałeś, ofiarowałeś pomoc i ciepło. Pokazałeś, że z każdej sytuacji jest jakieś wyjście nawet gdy jest ona beznadziejna. Dla Ciebie nie było rzeczy niemożliwych. Byłeś dla mnie inspiracją, dążyłeś do każdego wyznaczonego celu, spełniłeś każde ze swoich nawet najskrytszych marzeń. Kochałeś życie i ludzi, byłeś taki prawdziwy co w dzisiejszych czasach jest rzadkością. 

Dziś  ze łzami w oczach wspominam Ciebie. Jakoś tak pusto, jakaś część mnie odeszła... moje skrzydła zapomniały jak latać. Wciąż czytam Twoje artykuły, wiadomości i wiem, że Ty też czytasz tą notkę. Dziękuję Ci za krótką, aczkolwiek piękną przyjaźń. Dziękuję, że z Tobą choć na chwilę mogłam poczuć się naprawdę szczęśliwa. Spotkamy się jeszcze? 








Pozdrawiam!! :) 

17 comments:

  1. Ciekawy blog! xxxxxxxxxx

    ewhem.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. bardzo fajnie to wszystko ujęłaś w słowa :)
    świetna stylizacja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) pisanie na blogu, przelewanie swoich myśli na tego bloga to dla mnie naprawdę wiele tym bardziej kiedy wszystko mi się komplikuje, wylewam z siebie wszystko poprawiam swoja koronę i idę do przodu by dotrzeć tam gdzie będę czuć ze jestem tym kim chce być :)

      Delete
  3. Masz śliczną spódniczkę :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, to moja ulubiona choć juz trochę ciasna :)

      Delete
  4. So sorry that you lost your friend, dear! You look very lovely. Cool outfit :)

    All Things Bright and Lovely

    ReplyDelete
  5. Świetny post! Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga! :)

    Blog Mel ->KLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne. Chętnie wejdę, poczytam i zaobserwuje Twojego bloga :)

      Delete
  6. Kiedy nowa notka? Od ponad 10 dni nic tu nie ma :/ fajnie, olewasz swoich czytelników -.- a obiecalas częstsze posty - widać nie można na tobie polegać!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przepraszam Was kochani, ale znowu wydarzyło się coś przez co nie mogłam dodawać notek regularnie do tego doszła jeszcze szkoła, koniec roku szkolnego i wyszło jak wyszło. Aczkolwiek, uważam ze bez sensu jest dodawanie postów żeby tylko były, w każdy trzeba włożyć dużo serca :) mój blog będzie wiec miedzy innymi o outfitach, tematyka prawa przyciągania - każdy pewnie marzy o wielu rzeczach pokaże Wam jak bardzo łatwo je spełniać :) dodatkiem będą filmiki o różnych tematach, może z czasem będę robić vlogi :) nie trzeba robić 30 postów miesięcznie wystarczy 10 ale szczerych utkanych z prawdziwych emocji i chęci pomocy czytelnikom w ich dążeniach :)

      Delete
  7. Piękne to co napisałaś Aguś i smutne bardzo ja majac taką przyjaciółkę nigdy bym nie pozwolił by tak to się skończyło - NIGDY
    Ślicznie wyglądasz w tej spudniczce i bardzo sexy
    Pozdrawiam i nie smutaj - śliczna jesteś

    ReplyDelete
  8. Kiedy nowa notka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurcze :( myślę, ze 29/05
      Mam juz kilka outfitow ale brakuje mi czasu by je dodać :(

      Delete
  9. fajny look
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. super spódniczka!

    ReplyDelete