Friday, 5 June 2015

TO JUŻ 2 LATA!

 Witajcie Kochani!! 29/05 odbyły się 2 urodziny mojego bloga!! Dziękuję wszystkim za wszystko!! Przez ten czas dzięki blogowi poznałam wiele cudownych osób i nawiązałam dużo współprac. Uzbierałam prawie 4o tysięcy wyświetleń i 600 lajków na mojej facebookowej stronie. Spełniłam wiele swoich marzeń. Teraz jestem szczęśliwa i spełniona. 
W pewnym momencie nie potrafiłam policzyć już na palcach swoich czytelników wciąż nie dowierzając, że naprawdę tyle osób zaczęło się mną interesować. To cudowne uczucie kiedy wchodzisz na facebooka i widzisz wiadomość, w której ktoś pisze, że czyta Twojego bloga i bardzo lubi na niego wchodzić. Dziękuję, dziękuję, dziękuję za każdego czytelnika z osobna. 

Zawsze już będę głosić, że warto mieć marzenia i w nie wierzyć, bo na pewno kiedyś się spełnią. Nie ważne co mówią hejterzy, idźcie w stronę swoich celów, przede wszystkim się nie bójcie. Przez te 2 lata swojej działalności w internecie zrozumiałam, że nie ma rzeczy niemożliwych, a nasze myśli tworzą rzeczywistość (o czym będę wspominać w następnych notkach). "I gdy czegoś gorąco pragniesz, cały wszechświat sprzyja potajemnie twojemu pragnieniu." Nie ukrywam każda młoda dziewczyna marzy o sławie, ale akurat ja nie o samej pustej sławie. Chciałabym coś więcej, jakoś bardziej wartościowo ją wykorzystać np. poprzez pomoc innym. Ale zobaczę, jeszcze wiele może się wydarzyć :) 
Dziękuję jeszcze raz moim czytelnikom, mam nadzieję, że będę tu z Wami 5, 10, a nawet 15 lat. Moja podróż dopiero się rozpoczyna. :) 

Zdjęcia, które udało mi się odratować :) było więcej, aczkolwiek niedawno robiłam porządki na facebooku! 










Bardzo mnie to motywuje do działania! :) 
Poniżej przedstawiam Wam mój najnowszy outfit!! 








Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego, 
Agnieszka :) 
Ps. Przepraszam za miesiąc nieobecności ale było tyle nauki i pracy, że nie wyrabiałam! Koniec roku i te sprawy ;) Postaram się Wam to wynagrodzić :) 

21 comments:

  1. naprawdę super, że masz takie wsparcie :)
    trzymam za Ciebie kciuki w dalszym blogowaniu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja trzymam za ciebie kciuki, dziękuję.

      Delete
  2. Wow, 2 lata to bardzo dużo! Gratuluję i życzę Ci sukcesów w dalszym blogowaniu :D Ja na blogu 2 urodziny bede obchodziła we wtorek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. To nie jest jeszcze aż tak dużo, znam osoby, które prowadza juz 5 lat! Wszystkiego dobrego dla ciebie i twojego bloga.

      Delete
  3. Super, gratuluje :) Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!
    www.bitherphobia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Gratuluje 2 lat bloga oraz życzę kolejnych :). Pozdrawiam!

    Bardzo proszę o kliknięcie w link spodenek w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Kochana, wielkie gratulacje! dwa lata to sporo i cieszy mnie to, że wciąż masz tyle zapału :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. gratulacje! życzę wytrzymałości i więcej sukcesów w dalszym blogowaniu! <3
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. życzę kolejnych lat!;)

    ReplyDelete
  8. Gratuluję tylu osiągnięć :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ogromne gratulacje! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Gratuluje mala ! Trzymaj się :-]

    ReplyDelete
  11. So wonderful, 2 years! I hope you will continue to work on your amazing blog, dear. It is a source of joy and a good way to see how you are. Beautiful new outfits but you know I love the first the best ;) Many hugs sweet friend! Have a fantastic week beautiful! xoxo

    All Things Bright and Lovely

    ReplyDelete
  12. Co tam słychać u Sławka I?

    ReplyDelete
  13. Gratulacje ! Tyle czytelników <33 Dwa lata to sporo a ty masz jeszcze więcej zapału :))))

    ReplyDelete