Wednesday, 19 August 2015

Dziękuję!! ♥♥♥

Hej!! Na początek chciałabym Wam bardzo podziękować za pozytywne opinie do mojego najnowszego filmiku. Jest to dla mnie naprawdę ważne! To bardzo miłe!! Dziękuję, dziękuję, dziękuję. 
Chciałam pokazać, że nie trzeba wstydzić się swoich mniej udanych stylizacji i usuwać ich z bloga. Uczymy się na błędach...ja wcale nie wstydzę się swoich co pokazuję jako modowe wpadki. Każdy na pewno takie ma ;) Nikt nie jest idealny!! 

Słyszałam, że pierwszy raz widzicie taki filmik. Ja też takiego nie widziałam, ale cóż będę należeć do tych nielicznych haha. Nie minął nawet tydzień, a już prawie 100 wyświetleń. Dziękuję jeszcze raz! 

Zrobiłam nową zakładkę na blogu (klik) :) 

Kto jeszcze nie widział mojego video - zapraszam jeszcze do pooglądania tutaj :) 




Poniżej przedstawiam Wam moje najnowsze outfity!! Widzę, że już nudzi Was ta biała ściana. Mnie też, dlatego za niedługo coś nowego ;* 








Pozdrawiam i życzę mile spędzonego końca wakacji!! 

35 comments:

  1. jak Ty jesteś pięknie opalona! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciągłe siedzenie na słońcu na balkonie robi swoje:)
      dziękuję:)

      Delete
  2. Bardzo ładne zdjęcia :)
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. 2 very lovely looks, dear. Such a beautiful lady! Glad your video is doing so well. It was fun :)

    All Things Bright and Lovely

    ReplyDelete
  4. Fajna fryzurka tez taką kiedyś miałam :) Zachęcam do obserwacji i wpadnięcia do mnie ♥
    lovelysoophie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje na pewno wpadnę :)
      Muszę przyznać, że wolę siebie w długich włosach bo strasznie dużo jest do roboty z krótkimi, w długich nigdy mi nic nie stało a teraz wszystko :D

      Delete
  5. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    Zapraszam do mnie na KONKURS :) do wygrania dowolny CIUSZEK ze sklepu znu.com:)
    buziaki! <3
    http://dominikax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Dziękuję Ci za każdy miły komentarz! :)
      życze ci wszystkiego co najlepsze ;*

      Delete
  7. Zdjęcia tak piękne, że wpadki niezauważalne :) Zapraszam do siebie. Co prawda u mnie trwa remont, ale coś tam możesz skomentować

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh dziękuję bardzo bardzo mi milo :)
      na pewno coś będzie dało się poczytać, pokomentować :)

      Delete
  8. druga bluzka jest świetna!
    Jeśli masz czas poklikaj proszę w linki u mnie;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję wlasnie zdalam sobie sprawę, że leży cały czas w szafie a mam ją od 2013 roku także :)
      Na pewno poklikam!!

      Delete
  9. Śliczne fotki - -jak zwykle( moja ulubiona spódniczka - super sexy) piękna opalenizna z wakacji - kiedy fotki z basenu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja KOCHAM tą spódniczkę, niestety jest coraz bardziej ciasna :P

      Delete
  10. Świetne zdjęcia :) Zabieram się za oglądanie filmiku :D

    http://dailx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Obie stylizacja bardzo fajne:) Super post i ciekawy filmik:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/08/high-by-beach.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za pozytywny odbiór mojego filmiku :)

      Delete
  12. Cudna spódniczka *.* Gdzie kupiłaś? ;)
    Zapraszam na mojego bloga -> http://elorasti.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje :) na pewno wpadnę :)
      w internecie kupiłam :) ale już nie pamiętam jaki to był sklep :( poza tym to było już dosyć dawno :|

      Delete
  13. Filmik mi się spodobal jest bardzo oryginalny :)
    Jaka ty chudziutka :o

    payskaa.blogspot.be

    ReplyDelete
  14. Gratuluję :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete