Friday, 14 August 2015

MOJE MODOWE WPADKI - ZOBACZCIE KONIECZNIE :)

Cześć! Dzisiaj mam dla Was trochę nietypowy filmik. Jak wiecie na tego bloga wrzucam swoje stylizacje. Nie każda jednak jest udana. Postanowiłam, więc je trochę poprawić. Nie jestem idealna i także zdarzają mi się wpadki modowe. 

Od dziś zostały również usunięte możliwości obserwacji mojego bloga. Nie chcę już bawić się w te obserwacje. Jeśli ktoś chce wchodzić na mojego bloga to będzie wchodził. 

Piszę z pasji, z miłości do pisania. Czasami jest ciężko, a nawet bardzo ciężko, bo takich blogów jak ja jest milion i jest duża konkurencja. Idę przed siebie i nigdy się nie poddaję. Wszystko kiedyś się spełni, wszystko potrzebuje tylko pracy, czasu, wiary i cierpliwości. Kocham to co robię i mam nadzieję, że już zawsze będę tu pisać. Mam niezachwianą wiarę w to, że mogę wszystko, że marzenia się spełniają, a niemożliwe staje się możliwym. Dziękuję za dotychczasowych czytelników, za pozytywny odbiór mojej osoby i outfitów, które tutaj wstawiam. To dla mnie bardzo ważne. Na zawsze już będę wszystkim odpisywać, wchodzić na każdy link, o który mnie prosicie. Mogę reklamować Wasze strony, blogi - po to też założyłam taką grupę na facebooku, z myślą o Was, bo wiem jak trudno jest się wybić ponad. Wiem, że wyleje jeszcze wiele łez, jeszcze wiele razy się potknę, wiem, że będą mijały lata zanim będę tam gdzie chcę być.

Nie wywyższam się (wiem, miałam różne okresy w życiu i niekiedy miałam mocno wywyższone ego). Dziękuję Bogu za to co udało mi się osiągnąć i jak wiele przeciwności udało mi się przezwyciężyć. Jestem szczęśliwa. Już dawno nie czułam się tak świetnie.  

Tak jak wcześniej wspominałam nie wywyższam się. Jestem tylko zwykłym człowiekiem, to niezwykłe moce wyżej, dalej pomagają nam realizować nasze cele. Przede mną jeszcze wiele, ale staję się coraz silniejsza...nie jestem jeszcze tam gdzie chcę być, ale też nie jestem tam gdzie byłam kiedyś. Zmieniłam się. Nie myślę już o tym co było, w tym momencie liczy się to co teraz i przyszłość. Każdego dnia dziękuję za to co udało mi się zrealizować! Mam nadzieję, że za 10 czy 15 lat, bo na to potrzeba bardzo wiele czasu, z ręką na sercu będę mogła powiedzieć, że jestem tym kim chce być. 

Chcę aby aby ten blog był jeszcze bardziej modowy. (oczywiście, nie przestanę pisać) ale to już wkrótce. Myślałam o vlogach, ale na razie nie mam dobrej jakości kamery bym mogła to wszystko nagrywać,ale czas pokaże :) 

Poniżej przedstawiam Wam mój najnowszy filmik:) 




Pozdrawiam! :) 



44 comments:

  1. Wszystko pięknie Aniołkiu oprócz jednego .......

    ReplyDelete
  2. Mnie się spodobały 2 stylizacje nie mam do nich nic :)
    Pinaxi.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mnie również się spodobały. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/neonowy-kombinezon.html

    ReplyDelete
  4. You are so lovely in everything, dear, but I am glad to see your video. It is very well done! Great job :)

    All Things Bright and Lovely

    ReplyDelete
  5. Świetny filmik :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje :)
      ciesze się, że ci się podoba :)

      Delete
  6. Replies
    1. każdy jest tylko człowiekiem
      nobodys perfect :)

      Delete
  7. Ciekawy pomysł na filmik :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ciekawy post... Co powiesz na wspólną obserwację... ? :) Jak zaobserwujesz daj znać... odwdzięczę się tym samym... :) http://ola-watala.blogspot.com/2015/08/cndirect-wygraj-design-bloga.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie bawię się już w obserwację :) pisałam o tym w dzisiejszym poście ;) nie przeczytałaś ani początku. Mogę się założyć, że już 100 osobom wysłałaś ten sam komentarz :)

      Mimo wszystko pojawię się na Twoim blogu :)

      Delete
  9. Oo świetny filmik , więcej takich :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    ReplyDelete
  10. W każdej twojej notce jest jedna wielka wpadka modowa XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. To załóż bloga i zrób takie stylizacje jakie dla ciebie nie byłby wpadką i wyślij mi link :)
      Fajnie jest jak ktoś krytykuje a sam coś tworzy :)

      Delete
  11. to super, że masz taki dystans do siebie, to rzadkość ! :) idziesz w dobrym kierunki i coraz lepiej Ci to wychodzi, te stylizacje nie są złe, wymagają jedynie małych korekt, co do przedostatniego zestawu to buty są jak najbardziej dobre, jakbyś bluzkę wpuściła w spodnie i lekko zbluzowała byłoby super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) staram się mieć :)
      spróbuję bo chyba ma Pani rację :)

      Delete
  12. Aga, fajnie, że tak szczerze dodałaś kilka słów od siebie - mam nadzieję, że to szczęście będzie Ci teraz towarzyszyć jak najdłużej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, Tobie też życzę wszystkiego co najlepsze ;)

      Delete
  13. Fajny post :)

    http://m-grabowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Co jak co, ale każdy ma takie wpadki, mniejsze bądź większe :D
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz rację nikt nie jest idealny :)
      Na pewno wpadnę :)

      Delete
  15. Nie przejmuj się każdy z nas ma takie wpadki:)Zapraszam do mnie,dopiero zaczynam,więc jakbyś mogła zajrzeć i zostawić komentarz,lub jak ci się spodoba to zaobserwuj http://dolly-design.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Mi także czasami zdarzają się różne wpadki np. jak się śpieszę albo nie mam się w co ubrać na daną okazję, fajnie, że przyznałaś się do swoich gorszych stylizacji sama przed sobą i nami, jeszcze nigdy czegoś takiego nie widziałam w internecie ;) przeważnie dziewczyny wstydzą się jakiś starych nieudanych outfitów ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też właśnie nie widziałam dlatego wpadłam na takim pomysł :) dokładnie przeważnie ukrywają przed światem te stare stylizacje :) ale ja mam do tego duży dystans także :)

      Delete
  17. Hah, czasami takie wpadki się zdarzają :)
    Szkoda, że nie można obserwować bloga - wtedy łatwiej dowiadywać się o postach. No cóż...
    MÓJ BLOG - klik! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. zobaczę jak to będzie z tymi obserwacjami jeszcze :) może wrócą :)

      Delete
  18. Wpadki zdarzają się każdemu, myślę, że dzięki nim czasem możemy się wiele nauczyć.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    artistically-immediately.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. fajnie się oglądało! Ważne żeby wyciągać wnioski i iść do przodu!;)
    Jeśli masz czas poklikaj proszę w linki u mnie;)

    ReplyDelete
  20. Fajny filmik, widać, że masz do siebie dystans, a to bardzo ważne!
    Jeśli na poważnie myślisz o blogowaniu, to kup sobie koniecznie książki Tomka Tomczyka o tej tematyce - baaardzo pomagają. :)


    partyzantka.com.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. DZIEKUJE-STARAM SIE :)
      POCZYTAM OPINIE O TYM AUTORZE :)

      Delete
  21. Filmik rewelacyjny :)

    Kochana mam prośbę... Poklikasz w linki w poniższym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/08/zamowienie-z-cndirect-czerwona-sukienka.html
    Bardzo proszę :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. DZIEKUJE :)
      OCZYWIŚCIE, ŻE POKLIKAM :)

      Delete