Monday, 31 August 2015

Nowe info związane z blogiem Agnes!! PRZECZYTAJCIE KONIECZNIE

Cześć!! W końcu czuję, że naprawdę żyję, czuję się wolna, tryskam energią! Zawsze bym chciała się tak czuć. To wszystko dzięki temu, że robię to co kocham!! Dziennie piszę mnóstwo wpisów na portale plotkarskie- szukanie sensacji i informacji to coś co uwielbiam...Już teraz rozumiem mojego przyjaciela, któremu zawsze dziwiłam się jak można siedzieć pół dnia nad jednym artykułem i ślęczeć przed komputerem szukając jakiś ciekawostek na temat danej osoby. Teraz nie potrafię jednak wyobrazić sobie życia bez dziennikarstwa!! Właśnie jestem w trakcie tworzenia swojego własnego portalu plotkarskiego. Oczywiście nie przestanę tutaj pisać. 

Już za niedługo pokaże Wam moje najnowsze outfity. Ponadto jak sami wiecie za niedługo rozpoczęcie roku szkolnego. Z racji tego moje notki będą pojawiały się tylko w weekendy. Myślę, że 2 notki na tydzień w zupełności wystarczą. Chciałabym żeby ten blog był przede wszystkim o outfitach :) Mam nadzieję, że mimo wszystko wciąż będziecie odwiedzać mojego bloga, tak jak robicie to teraz! Chcę szczerze podziękować za aż 45 tysięcy wyświetleń na blogu...wyświetlenia wzrastają tak szybko, że aż nie potrafię nadążyć! Dziękuję to dla mnie największe wynagrodzenia!! :) 

Poniżej przedstawiam Wam moje wszystkie filmiki z 2015 w ramach podsumowania bo już niedługo coś nowego!! :) 










Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie!! :) 

24 comments:

  1. Słabo portale plotkarske mało ambitne ale co innego możesz robić pokaż jeszcze jaka napradę jesteś wtedy chyba nikt tych Twoich smętnych plotek nie będzie czytać jesteś ładna to fakt na rozbieranych sesjach możesz zarobić

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokaż jaka jesteś naprawdę? a niby jaka? kto w dzisiejszych czasach zrobił by coś bezinteresownie, za darmo i jeszcze nigdzie się tym nie chwalił? ta dziewczyna mnie wzruszyła i jeśli będzie taka potrzeba to będę o niej pisać i na swoim portalu...
      http://www.flesik.pl/ta-dziewczyna-wzruszyla-cala-polske-wzruszyla-nawet-martyne-wojciechowska/

      Delete
  2. Gratuluję wyświetleń :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Gratuluję wyświetleń:) Super, że pisanie sprawia ci frajdę:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  4. oby tych wyświetleń było więcej kochana! gratuluję:*
    Sandicious

    ReplyDelete
  5. Przyjaciela ukraińca też tak zostawiłaś ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. w jaki sposób ciebie zostawiłam ? to ty zwyzywałeś i usunąłeś ze znajomych samo usunięcie ze znajomych jest dla mnie tym ze nie mamy o czym rozmawiać :)

      Delete
  6. KOCHANI, bardzo przepraszam ale obecnie bardzo duzo się dzieje dlatego na wszystkie zalegle wiadomości odpisze juz jutro! :)

    ReplyDelete
  7. Piszesz na czymś w stylu pudelka? Nie wiedziałam. Fajnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak piszę na flesik.pl :) To znany portal ale nie tak znany jak pudelek :)

      Delete
  8. Pisanie na portalu plotkarskim musi być też świetną zabawą! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM będę mega wdzięczna za kliknięcie w linki pod zdjęciami w najnowszej notce :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprawdę świetną, kocham doszukiwać się sensacji :) choć bardzo łatwo można przekroczyć tą granicę, której nie powinno się przekraczać :|

      Delete
  9. Aguś Ty mnie usunełaś ze wszystkich kont - nie ja - prawie dwa lata znajomości nic dla Ciebie nie znaczą? - smutno mi naprwdę wierzyłem w przyjaźń - teraz sam nie wiem co mam myśleć

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wmawiaj mi czegoś czego nie robię :)
      To ty PIERWSZY mnie usunąłeś i PIERWSZY zacząłeś wyzywać. Jeśli mężczyźni wyzywają kobietę to dla mnie są zerem bardzo mi przykro ;)

      Delete
  10. Super post i fajne filmiki:) Czekam na kolejny post:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/09/best-dressed-vmas-2015.html

    ReplyDelete
  11. Widać nigdy nie byłaś prawdziwą przyjaciółką - dobrze umiesz kłamać Ty pierwsza zaczełaś mnie wyzywać - nieważne nie to nie - powysyłam jeszcze skany Twoich złośliwości do Twojego Taty może troszkę zaintrysuje się co wipusuje córeczka - wiesz Aga gdyby internetu nie było nie miałabyś wcale przyjaciół - teraz wiem dlaczego

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam się wystraszyć? Pamiętaj, że czym mniej osób wie tym lepiej o naszej kłótni. Moi rodzice czytają mojego bloga i nie bój się już o to zapytali. Nie zapominaj, że mam tylko 15 lat i jeśli bym podała, że jakiś starszy Pan się nade mną znęca wiesz kto by wygrał w sądzie. W Państwie polskim zabroniony jest jakikolwiek kontakt...bo grozi to karą, więc nigdy o tym nie zapominaj.

      Delete
  12. Plotki o ludziach faktycznie prawdziwe dziennikarstwo hahah chcesz się wybić na plotkach. Taa powodzenia.

    ReplyDelete