Sunday, 6 September 2015

NEW OUTFIT ZOBACZCIE KONIECZNIE!!

Cześć! Cały czas czekam na obróbkę moich zdjęć gdyż chcę pokazać na blogu coś innego niż dotychczas. Poza tym powrót do szkoły zaczął się świetnie (i znowu odliczam do wakacji) i wszystko pięknie się układa mimo małych przeciwności, ale mam nadzieję, że je za niedługo przeskoczę. Życie ciągle rzuca mi kłody pod nogi i zdążyłam się już nauczyć przeskakiwać nawet te najwyższe. To tyle z moich krótkich refleksji. 

Stworzyłam dla Was jeden słodki outfit;). Można czerpać inspiracje itp :) Taki wieczorowy! 

Popatrzcie: 





Dziś tyle dla Was stworzę! W tygodniu powinny już pojawić się outfity :) 

Dobranoc, Agnes!! 

30 comments:

  1. Polowałam na tego typu buty ,ale nie upolowałam niestety.... ,a byłyby idealne na lato...:-) , extra look :-) Buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sklepie internetowym sheIn są :) niestety juz koniec lata :(
      Buziak też :)

      Delete
  2. Świetny zestaw! :)
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetny zestaw! :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. super
    mogłabyś mi pomoc i poklikac ? http://faashionpashion.blogspot.com/2015/09/39-wishlist.html

    ReplyDelete
  5. Smutno mi kiedyś gdy byłem w szpitalu mogłem liczyć na parę miłych słów teraz jest pustka
    Przepraszam za wszystko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przepraszam za wszystko pokazuje ze nie jesteś człowiekiem całkowicie wyzbytym uczuc. To jest piękne. Ja też pomyliłam się co do Kukiza. Przepraszam cię, ale na razie niestety nie jestem w stanie ci wybaczyć. Jeśli ktoś popelni błąd musi za niego zapłacić, czasem nawet wysoką cenę. Jeśli chodzi o Sławka bo tak usilnie pytasz wystraszylam się przyjaźni z nim wystraszylam się tego ze może coś miedzy nami zaiskrzyc i odrzucilam go, to był wielki błąd i w końcu go straciłam. Dopiero teraz rozumiem ze był najcudowniejszą osoba zaraz po rodzicach. Pozwoliłam by inni decydowali za mnie. Mówili ze jeśli Ukrainiec to terrorysta i zły człowiek. Niestety nabrałam się :( nie przeklinam boga lecz sama siebie bo wszystko co zrobimy prędzej czy później do nas wraca. Bóg jest tylko osoba która nas kocha i chroni od złego to my ludzie robimy coś za co potem płacimy. Bardzo tego zaluje i sercem zawsze jestem z nim. Moje modlitwy nigdy przenigdy go nie opuszcza <3

      Delete
    2. Nikt mnie nie wspierał w tej przyjaźni łącznie z Toba wiec w końcu uległam czego po czasie zaluje :/

      Delete
  6. Przepraszam jeszcze raz jak będziesz mała potrzebę i ochotę pogadać pisz lub dzwoń - pamiętaj że jesteś dla mnie kimś ważnym

    ReplyDelete
  7. Pisz częściej! Masz naprawdę wielki potencjał i uwielbiam Twojego bloga, jest świetny! ♥
    Śliczny outficik. :*

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje :)
      twoj tez jest super!
      obiecuje ze jutro na wszystko wpadne :)

      Delete
  8. Cudowny naszyjnik!
    Mam prośbę mogłabyś kliknąć w jeden link http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/rabat-34.html ?

    ReplyDelete
  9. Dlaczego się tak zmieniasz? gdzie zgubiłaś swoją wrażliwość? Pamiętasz notkę gdzie wspominałaś ze nie chcesz nigdy zatracić swojej wrażliwości?? wtedy byłaś cudowną dziewczyną, teraz nie wiem czy jestem zachwycona ze cię znam. Już prawie nic nie pozostało z naszej dawnej Agnes.
    Poza tym postów nowych zero. Odpowiadasz wszstkim owszem to się ceni, ale zapomniałaś o znajomych i tu na blogu odpisujesz od razu a na fb trzeba czekać na jedną twoją wiadomość 2 tygodnie. No cóż 47 tysięcy na blogu, pol miliona na google , piszesz na portalach robisz się kimś a my jestesmy nikim. my jesteśmy szarymi ludźmi a ty stajesz się kimś wyższym ...a szkoda takiej kiedyś fajnej dziewczyny. To cię zniszczyło

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pamiętam i jeśli nie odpowiadam to bardzo przepraszam ale mam strasznie dużo spamu w skrzynce :) Jak coś pisz na email agnesmalinowsky@wp.pl tam mam raczej spokojnie :) i wcale nie uważam się za nie wiadomo kogo. każdy z nas jest wyjątkowy na swój sposób i nigdy nie straciłam swojej wrażliwości :)

      Delete
  10. Chciałam dodać ze przykro mi. Nie chcę cię hejtować ani krytykować żyj sobie swoim życiem tylko to jest naprawdę smutne kiedy ludzie kiedyś bardzo bliscy na raz pod wpływem sukcesów stają się coraz dalsi. Juz prawie nic nas nie laczy, a kiedys tak wiele. Tak bardzo cię lubię i tak bardzo cię szanuję - proszę cię nie zostawiaj nas dla jakieś nietrwalej wartosci czekos co jest przez chwile a potem znika jak dym...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nigdy nikogo nie zostawię i jestem zawsze. W zyciu najważniejsza jest dla mnie przyjaźń i miłość więc o pozostawieniu kogoś samego nie ma mowy :)

      Delete
  11. Tak prawda Agulka bardzo się zmieniła - wróć do nas bądź Aniołkiem jak kiedyś - wierze że jest to możlliwe nie odrzucaj przyjaźni z powodu jakejś głupiej kłutni o politykę - pamiętasz przyjaźń na dobre i złe - może czas to złe zakończyć?

    ReplyDelete
    Replies
    1. myślałam, że między nami wszystko ok :)

      Delete
  12. CUDOWNY blog<3 Zasługujesz na całą masę obserwatorów!
    zapraszam również do mnie. właśnie dodałam post i bedzie mi bardzo miło, gdy zostawisz po sobie znak ;*
    + obserwuję ;*
    moon-quotes.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje :)
      jak możesz mnie obserwować skoro usunęłam taką możliwość?
      Wy komentatorzy tylko dla reklamy haha ! :) wiecie co? :)

      Delete
  13. o łał, bardzo piękny zestaw nam tu przygotowałaś :)
    klikniesz u mnie w napisy KLIK?

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete