Saturday, 26 September 2015

O UCHODŹCACH - PRZECZYTAJCIE KONIECZNIE

Cześć! Przepraszam za nieobecność, ale cały czas cierpliwie czekałam na zdjęcia i się nie doczekałam, ale będą już na po weekendzie. Pewnemu Panu coś wypadło i nie dał rady tak szybko uporać się ze zdjęciami dla mnie dlatego dziś zdjęcia jeszcze z moją ukochaną białą ścianą haha :D 

Dziś chciałabym poruszyć temat, o którym jest teraz bardzo głośno. Mianowicie: uchodźcy. Wypowiem się szczerze, stanowczo i wyraźnie, że nie życzę sobie przyjmowania ich do mojego kochanego kraju jakim jest Polska. Nie mam zamiaru się bać wyjść do sklepu, za kilkanaście lat bać się czy moje dzieci ktoś nie zastrzelił lub napadł. Dlaczego uchodźcy pchają się do Europy, gdzie jest całkiem inna kultura i mentalność? Niech starają się o zamieszkanie w jakiś bogatszych krajach arabskich. Myślę, że my polacy powinniśmy powiedzieć NIE i walczyć o wolną, bezpieczną Polskę. 
Możecie mówić, że jestem rasistką, że jestem nietolerancyjna, aczkolwiek ja jestem wyzbyta fałszu i nie jestem takiego typu osobą, która będzie mówić, że nie ma nic przeciwko, a w duszy będzie myślała jak tu by szybko i skutecznie pozbyć się problemu. 
Tyle ode mnie. ( Zaznaczam, że jest to tylko i wyłącznie moje zdanie i szanuje opinie i wypowiedzi innych, które chętnie przeczytam w komentarzach!!) :) 

Poniżej przedstawiam moją najnowszą stylizację: 





Pozdrawiam, dobrej nocy! :) 

28 comments:

  1. Ja już mam dosyć tych uchodźców. ;)

    designchanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. nie mam nic przeciwko uchodźcom, ale do Europy pchają się silni, młodzi mężczyźni! dlatego tez mówię: nie! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tez nic nie mam przeciwko, ale są też kraje arabskie, w dodatku bogate, gdzie mieliby o wiele lepiej niż tutaj, i jeszcze ta sama kultura i religia :)

      Delete
  3. Mam takie samo zdanie jak ty nawet myślałam żeby na moim blogu poruszyć temat uchodźców i imigrantów czy coś :) Tak samo jak ty nie życzę sobie ich u nas w Polsce chociaż jestem osobą tolerancyjną , ale tego nie mogę tolerować . ;/ Bardzo fajny post i ciekawy :) i bardzo ładne stylizację :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warto poruszać takie tematy :) Niech nasi politycy wiedzą, że nie jesteśmy idiotami i chyba mamy głowę i nie będziemy zgadzać się na coś co zagrozi naszemu bezpieczeństwu :)

      Delete
  4. Zgadzam się z Toba :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. masz rację, co do uchodźców niestety..
    świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  6. Masz rację Agniesiu islam zagraża naszej cywilizacji żąda się od nas tolerancji a najbardziej nietolerancyjni są wyznawcy islamu - poza tym dlaczego mamy w Polsce budować obozy koncentracyjne dla uchdźców i na siłę ich przetrzymywać w naszym kraju skoro i tak chcą jechać do niemiec i szwecji gdzie są wysokie zasiłki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polscy politycy chcą uchodźców w Polsce, a na polskie dzieci nie ma pieniędzy. To chyba nie jest normalna sytuacja i każdy myślący człowiek chyba przyzna mi rację :)

      Delete
  7. Dzieci i kobiety mogliby przyjąć, ale nie facetów którzy są w stanie walczyc o swój kraj ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieci i kobiety niech przyjmą bogate kraje a nie Europa!!

      Delete
  8. Fajna stylizacja ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    ReplyDelete
  9. Ja też mam dość tych uchodźców, ale póki będziemy należeć do Unii musimy robić to co nam każą niestety :)

    Zapraszam do swojego bloga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlaczego mamy robić to co nam każą ? :) Polska będzie robić co chce a jak komuś się nie podoba to do widzenia :) Poradzilibyśmy sobie bez Unii :)

      Delete
  10. dziecko nie pisz o czymś o czym nie masz zielonego pojęcia.. zarówno o polityce jak i modzie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takim razie przyjmuj ich do siebie powodzenia :)

      Delete
  11. w ogóle nie wiem po co oni tu przychodzą ;/ . Z tego co słyszałam to oni wolą uciekać do Niemiec, bo tam będą żyć jak bogacze, a tu im tak inie damy hahah :D

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  12. Sprawy uchodźców i polityki zostaw uchodźcom i politykom. Nie wiem po co wypowiadasz się na temat, o którym nie masz nawet zielonego pojęcia. Najpierw dorośnij, a potem zacznij wyrabiać sobie zdanie na pewne tematy, bo do tej pory to ty nic ciekawego do powiedzenia nie miałaś XD Tylko to, co usłyszane od Krula.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli jest sprawa każdy ma prawo ją komentować. Po czym sugerujesz, że mam zielonego pojęcia? Przepraszam ale nie jestem tego typu osobą, która wierzy we wszystko co jest w mediach. Jeśli chodzi o poglądy Korwina to znam tylko niektóre i chyba tylko czasami wypowiadam się na jego temat publicznie.
      Poza tym co ja się tu rozpisuje, jak nie chcesz nie musisz na mnie głosować jak będę za kilka lat kandydatką do sejmu :) ważne jest to co już osiągnęłam, jak wielu ludzi poznałam a nie Twoja opinia, w ktorej nie ma naweet argumentow.

      Delete
    2. Korwin przynajmniej w odróżnieniu od innych nie zmienia swoich poglądów. Nie kieruje się uczuciami w polityce. Poza tym dla sejmu chce zrezygnować ze swojego stanowiska w Parlamencie Europejskim gdzie dostaje się ok 50 tysięcy a w sejmie dostaniesz tylko 12 tysięcy. To o czymś świadczy, to ty dorośnij i przemyśl :)

      Delete
    3. Nie wiem nawet jakim prawem to ty mi sugerujesz, żebym dorosła. Doskonale widzę, że wypowiadasz się na pewne tematy w taki płytki sposób, że tutaj nawet nie ma mowy, abyś miała o tym jakiekolwiek pojęcie. Trochę dłużej śledzę pewne sprawy na tym świecie, a nawet się w nie zagłębiam i nie wyrabiam swojego zdania tylko po świętym słowie Korwina. Wszystko, co się kiedyś usłyszy na jakiś ważniejszy temat należy dogłębnie przemyśleć. Ty najprawdopodobniej w takiej chwili myślisz tylko, że Janusz ma racje i na tym koniec. Zero zagłębiania. Zero przemyśleń. Może i nie wierzysz we wszystko, co jest w mediach, w co wątpię, ale też i nie myślisz swoim mózgiem, tylko czekasz, aż ktoś inny to zrobi, a wtedy tylko się z nim zgodzisz, bądź nie. Tak więc zdanie "to ty dorośnij i przemyśl" w twoich ustach jest co najmniej śmieszne.

      Delete
    4. Dobrze, jeśli Panią to uraziło bardzo przepraszam. Po czym Pani sugeruje, że mój pogląd na świat jest płytki? Tak ciężko Pani zrozumieć, że ktoś ma inne zdanie. Ja Panią szanuję i Pani zdanie choć oprócz wytykania mi żadnych swoich poglądów nie wyraziła jedynie, że żyje Pani dłużej na tym świecie, co nie zmienia faktu, że niejeden 15 latek może być mądrzejszy od niejednego 40 latka i mieć o wiele więcej doświadczeń. To bardzo źle, o Pani świadczy, że ocenia Pani tak ludzi.
      Chyba logiczne jest, że będąc w młodzieżówce Pana Korwina moje poglądy muszą być bardzo bliskie. Nie ze wszystkim się zgadzam ale z większością.
      Poza tym gdybym rzeczywiście wierzyła mediom moje myślenie byłoby takie, dla przykładu:
      To Putin napadł na Ukrainę, a partia Ojczyzna chcę teraz Ukrainę odbudować.
      Moje myślenie jest inne:
      Partia Ojczyzna to partia faszystowska, która doprowadziła do tego co obecnie dzieje się na Ukrainie.

      Delete
    5. *żadnych poglądów Pani nie wyraziła

      Delete