Friday, 6 November 2015

"Nie ważne kto głosuje ważne kto liczy" - Józef Stalin

Witajcie! Co u Was słychać? Ja przez ostatnie tygodnie mojej nieobecności nie myślałam o niczym innym tylko o wyborach parlamentarnych 2015 :) 
Osobiście jestem zwolenniczką Partii Korwin i dumną Korwinistką. Miałam nadzieję, że tym razem uda się wejść do sejmu, no cóż nie wyszło, ale myślę, że następne wybory są nasze! :) To trochę denerwujące, że brakło zaledwie 40 tysięcy głosów by przekroczyć próg wyborczy. Ale walczymy dalej. Zawsze i wszędzie powtarzam, że trzeba być silnym w ludziach (jakkolwiek to zabrzmiało haha:D ) , nie poddawać się bo jest o co walczyć. Walczymy o wolną i dumną Polskę! 
Jestem patriotką, kocham Polskę i jestem dumna z tego powodu, że jestem Polką. 
CHWAŁA BOHATEROM! :) 

Jak zapewne każdy widzi przewagę ma Pis. Nie jestem jakoś specjalnie zmartwiona, gdyż uważam, że wszystko dzieje się po coś. Mam nadzieję, że ich 4 letnia władza otworzy oczy społeczeństwu. 

Trochę to głupie, bo w sumie w parlamencie jest za dużo prawicy, powinna być jakaś różnorodność przynajmniej jedna Lewica, ale Zjednoczonej Lewicy też niewiele brakło. 
Nie rozumiem tylko jak PSL przekroczył próg wyborczy? Nie wiem jakim cudem zdobyli te 5%? no ale... "Nie ważne kto głosuje, ważne kto liczy."


Przepraszam, że tak ostatnio tyle o polityce, ale to wszystko obecnie wypełnia cały mój dzień :) Nie zapominam też, że to wciąż blog o moich stylizacjach stąd też poniżej przedstawiam Wam mój najnowszy outfit: 





Pozdrawiam, miłego weekendu! 

13 comments:

  1. bardzo ładny outfit :)
    P.S. NOWA NAZWA BLOGA! Dawniej: www.free-to-be-myself-forever.blogspot.com, a teraz: www.iamonlyania.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  2. O chłopaku dziś zapomniałaś

    ReplyDelete
  3. Niestety mało zabrakło więc prawicy prawdziwej w sejmie nie ma oprócz kilku posłów co wiechało do sejmu na plecach Kukiza PiS jest gospodarczą lewicą gorszą od SLD a PO światopoglądową

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem własnie czy Pis jest prawicą do końca :)

      Delete
    2. a niby czym?

      Delete
    3. A niby Bolszewica :) prawica są tylko dlatego ze wspierają kosciol :)

      Delete
  4. Nono, świetny post ;)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete