Sunday, 15 November 2015

Peace&Love

Cześć! Zapewne wiecie co się stało we Francji. Nie chcę tego jakoś szczerzej komentować, tym bardziej, że mój blog nie jest blogiem politycznym, chciałam tylko napisać, że strasznie przeraża mnie to co się dzieje na świecie, że brat potrafi zabić brata swojego. Bardzo szkoda mi, że giną niewinni ludzie. To przykre. Czas w końcu wprowadzić pokój i miłość, a nie wieczne zabijanie.

Jeśli już zaczęłam refleksyjnie to i skończę refleksyjnie. 
Czuję się ostatnio jakoś nieswojo. Naprawdę dziwnie. Tak jakbym nie była tą samą osobą jaką byłam rok temu. Tak jakbym utraciła część siebie...może i nigdy nie utraciłam swojej wrażliwości i czułości do drugiego człowieka, ale czuje, że jakoś negatywnie się zmieniam...zaczynam się trochę bać. Zastanawiam się czy i Wy zauważyliście u mnie coś innego, czy tylko mi się tak wydaje? 
Trochę pozmieniały mi się priorytety. Ale jest jedno co nigdy się nie zmieniło, dążę do spełnienia wszystkich swoich marzeń bo wierzę, że nie ważne skąd startujemy możemy osiągnąć wszystko. "Zawsze sięgaj, na pewno coś uchwycisz." - to moje nowe motto ;) 

Naprawdę wiele się pozmieniało w moim życiu...Życie jak życie, w końcu je doceniłam. "Trzeba coś stracić, by coś w końcu docenić" ehh. (jak ja lubię wplatać do swoich notek różnego rodzaju cytaty :D ) Poza tym rozpoczęłam współpracę z portalem Sencacyjni klilknij tu i na razie wszystko jest w jak najlepszym porządku! Zapraszam też do poczytania mojego najnowszego wpisu o Miriam, mądrze mówi i warto zobaczyć ;) Miriam - kliknij tutaj :) 

Poniżej przedstawiam Wam mój najnowszy outfit. Tym razem na świeżym powietrzu. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :) 










Pozdrawiam i życzę dobranoc!! 

25 comments:

  1. Więcej zdjeć w plenerze! Super zdjecia, zaliczam je do najlepszych na Twoim blogu. Pięknie wyszłaś. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) jestem tylko ciekawa jak będę robić sobie zdjęcia w plenerze jak będzie zima :P

      Delete
  2. świetne motto :)
    bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  3. Agnieszko, jeszcze kilka razy zweryfikujesz swoje poglądy, to się nazywa dojrzewanie :) a outfit się podoba :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super pomysł z tym blogiem. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. śliczne fotki jesteś taka piękna uśmiechnięta - super wyglądasz jabyś była zakochana - może stąd te zmiany - mogłabyś Aniołku przyjacielowi wysłać taką prześliczną fotkę <3 - pozdrawiam serdecznie <3

    ReplyDelete
  6. No, niestety człowiek potrafi tyle szkód narobić.
    Kazdy się zmienia, obyś zmieniała się na lepsze
    Super fotki
    http://wypociny-judyty.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. no oby, a tych zmian na lepsze nie widzę :P
      Dziekuje :)

      Delete
  7. Piękne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Szkoda, że fotomontaż :)

    ReplyDelete
  9. Ale ślicznie wyglądasz! Chyba najlepsza stylizacja! :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetnie wyglądasz, bardzo lubię kolor tej spódnicy :)

    ReplyDelete
  11. Aguś dlaczego jesteś taka śliczna ? - pięknie wyglądasz - jak zawsze zresztą ❤

    ReplyDelete