Thursday, 31 December 2015

2015 ROK - PODSUMOWANIE - SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!! :)

2015 rok był dla mnie rokiem naprawdę przełomowym.Poznałam wiele cudownych ludzi, z którymi teraz mogę dzielić cały swój świat, możemy się wspólnie wspierać i pomagać w dążeniu do celu. Teraz czuję taki stan, gdzie mogę po prostu wszystko i cały świat stoi przede mną otworem. 

1)MARZENIA 
W tym roku zrealizowałam wiele marzeń, a także pomogłam w realizacji marzeń innym. Jestem żywym dowodem na to, że marzenia naprawdę się spełniają i wystarczy mocno w nie wierzyć, a wtedy cały wszechświat będzie sprzyjał Twojemu pragnieniu. Zrobiłam tak ogromny krok do przodu, że wciąż jestem w szoku i nie umiem uwierzyć w to, że to wszystko dzieje się naprawdę. Pamiętajcie, że możecie osiągnąć wszystko o czym tylko marzycie!! Kochani moi chciałabym Was prosić o jedno: wspierajcie innych w dążeniu celu, nigdy nie pozbawiajcie ich marzeń, nadziei, nie pozbawiajcie ich wiary, nie mówcie im, że to niemożliwe do zrealizowania, wspierajcie ich, zróbcie co w Waszej mocy by tylko przybliżyć ich do upragnionego celu. Przytulcie ich jeśli coś nie wyjdzie, bo realizacja dążeń nie jest łatwa i trzeba być bardzo silnym. Mogę szczerze przyznać, że czasami nie miałam już siły dalej walczyć, ale zawsze pamiętałam o tym, że nie jestem tam gdzie chcę być, ale też nie jestem tam gdzie byłam kiedyś. Czułam, że jestem już coraz wyżej, że mam skrzydła, dzięki którym mogę lecieć. To wszystko dawało mi siłę do walki...i było warto! Dlatego już teraz mówię Wam, byście nigdy, przenigdy się nie poddawali i zawsze walczyli o to co jest dla Was ważne. Wszystko co teraz robicie, nad czym teraz pracujecie na pewno zaowocuje w przyszłości dlatego nie odkładajcie czegoś na potem tylko róbcie to już dziś i przede wszystkim nie bójcie się pierwszego kroku. Trzymam za Was kciuki i życzę wszystkiego dobrego! 

2) PRZYJACIELE 
Na szczęście w tym roku jeśli chodzi o przyjaźń, to nic się nie popsuło i jest ok. :D Pogodziłam się nawet z osobą, z którą dzieliłam cały swój świat i każda chwila spędzona z nim sprawiała, że czułam się jak w raju. "Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać." 
Jedyne co mogę jeszcze napisać to, to żebyście szanowali swoich przyjaciół i dbali o nich. Pomagali im i nie oczekiwali za to nic oprócz uśmiechu. Jeśli potrzebują rozmowy rzućcie wszystko i ich wesprzyjcie. Ja staram się dbać o wszystkich bez wyjątku, mimo, że nie zawsze czuję się dobrze i pełna pozytywnej energii. 

3) MUZYKA
W tym roku bardzo pochłonęło mnie dziennikarstwo i polityka, że z bardzo słabo. Nawet na skrzypcach się zaniedbałam :( Mam jednak cel na nowy rok, by powrócić do grania i robić to tak często jak kiedyś. 
Nie wierzę. Jeszcze rok temu muzyka była całym moim życiem, powietrzem bez, którego nie mogłam oddychać, a później z miesiąca na miesiąc się od niej coraz bardziej oddalałam. Szkoda, tym bardziej, że ta miłość trwa już 11 lat...no cóż. Następny rok będzie bardziej muzyczny. 

4) DZIENNIKARSTWO 
Jeśli chodzi o dziennikarstwo to...ZROBIŁAM OGROMNY KROK DO PRZODU! Codziennie coś piszę i jestem bardzo zadowolona. Poza tym piszę na flesik.pl , sensacyjni.pl , a także na biznes-music.pl oraz ndie.pl :) Dziękuję za wszystko, za każdy mniejszy i większy sukces. Mam nadzieję, że będę cały czas iść do przodu. Jestem bardzo aktywną osobą w Internecie, wszystko czytam i analizuje. Jestem na bieżąco z tematami politycznymi oraz artystycznymi. Czytam opinie ludzi pod artykułami i czasami na niektóre odpiszę :) 


5) POLITYKA
Nie wiem czy to odpowiednie miejsce do poruszania tutaj tematu POLITYKA, ale od roku 2015 oficjalnie jestem sympatykiem Partii Korwin i Pani Miriam Shaded. :D 
Teraz żeby umilić Wam wolny czas wrzucam pewien filmik. Proszę nie zniechęcajcie, że jest on z Panem Korwinem, posłuchajcie lepiej co Ci ludzie mówią, śmiech na sali dosłownie. Ciekawe skąd oni tych ludzi biorą i ile im płacą :O









6) BLOG 
No cóż miałam dodawać więcej notek, a wyszło jak wyszło. Ale się poprawię :D Dużo czasu zabrało mi po prostu dziennikarstwo i polityka. Aczkolwiek wciąż uwielbiam przelewać swoje myśli na bloga, mimo, że mam na to coraz mniej czasu ze względu na mocne zainteresowanie polityką i dziennikarstwem. Mam jednak nadzieję, że w 2016 pokażę Wam jeszcze dużo fajnych stylizacji. 


KOCHANI!! (zawsze życzę tego samego :D ) Życzę Wam wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku 2016, by był lepszy od poprzedniego. Zdrowia, siły i wytrwałości w dążeniu do każdego celu. Spełniajcie swoje marzenia i żyjecie tak jakby każdy dzień miał być ostatnim. Nigdy nie pozbawiajcie kogoś marzeń, tylko pomóżcie mu je spełniać. Nigdy się nie poddawajcie i nie przestawajcie wierzyć, że to co piękne dopiero przed Wami.
Czasami warto się ocknąć choćby na chwilę, rozejrzeć dookoła. Pomagajcie innym, przytulcie kogoś kto jest smutny, podajcie mu dłoń. Starajcie się zrozumieć każdego człowieka, nie niszczyć go, wesprzyjcie, niezależnie od tego kim jest, z jakiej pochodzi rodziny niezależnie od wieku. Każdy zasługuje na naszą miłość! 

Moim największym celem życiowym jest bezinteresowna pomoc innym ludziom, nie czekam na podziękowania, coś w zamian, chcę jedynie widzieć uśmiech na twarzach osób, którym pomagam! Mam nadzieję, że Wy również obierzecie sobie za cel niesienie pomocy. 

Pozdrawiam i życzę Wam wszystkiego dobrego,
Agnieszka. 

14 comments:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nie zamierzam nikomu odbierać marzeń. Sama też posiadam marzenia.
    Szczęśliwego Nowego Roku.
    Zapraszam http://wypociny-judyty.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spełnienia wszystkich Twoich marzeń !! :)

      Delete
  3. Moje marzenie nigdy się nie spełni cóż - teraz już wiem nie mówmy nikomu o naszych marzeniach - może wtedy się spełnią - życzę Ci Aniołku wszystkiego co najlepsze ❤

    ReplyDelete
  4. szczęśliwego Nowego Roku kochana! :*

    ReplyDelete
  5. Aga, wszystkiego co najlepsze! Niech się spełnią wszystkie Twoje marzenia :* <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, Tobie też spełnienia marzeń :*

      Delete
  6. Hej,,fajny blog daj link dodam Cie na facebooku tez

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje :)
      https://www.facebook.com/love.madonna2 zapraszam, akceptuję wszystkich i wszystkim odpisuję :)

      Delete
  7. Kiedy nowa notka? Czekam z niecierpliwością :D

    ReplyDelete