Wednesday, 17 February 2016

Green Outfit - ZOBACZCIE KONIECZNIE (ZDJĘCIA)

Witajcie! Powróciłam...tak długo nic tutaj nie dodawałam. Stęskniłam się. Ostatnio tak jak pisałam w podsumowaniu skupiam się na dodawaniu artykułów na różne strony, przeprowadzaniem wywiadów, szukaniem informacji o kimś na dany temat. W 100% poświęcam się właśnie temu stąd też jest mnie tutaj znacznie mniej. 
Mimo wszystko tutaj właśnie wszystko się zaczęło dlatego nie mam zamiaru rezygnować z tego bloga. Postanowiłam coś tutaj ulepszyć. Chciałam zmienić szatę graficzną, ale to na razie stanęło w martwym punkcie- zobaczymy :) Chcę jednak by każdy z Was znalazł coś dla siebie. Będę dodawać outfity tak jak wcześniej, ale też artykuły modowe, felietony, artykuły dotyczące zdrowia i urody, linki do wywiadów. Powiększyłam nieco ilość zakładek, jak widzicie są "Artykuły Modowe" gdzie będę wstawiać linki do artykułów napisanych przeze mnie, ale także "Chat" gdzie można pisać komentarze, odpowiem na każde pytanie poza spamem, obraźliwym komentarzem czy reklamą. 
Co jakiś czas będę dodawać wpis dotyczący jakieś działalności charytatywnej i link do każdej z tych notek znajdziecie w "Działalność Charytatywna." Jeśli znacie kogoś kto potrzebuje wsparcia, dajcie znać :) jestem w stanie nieodpłatnie napisać o kimś. 

Ponadto bardzo chciałabym się Wam pochwalić moim najnowszym wywiadem, który udało mi się przeprowadzić. Jestem z niego bardzo dumna. Cieszę się, że udało mi się skontaktować, dziękuję za pomoc i współpracę. Wszystko co kiedyś zapisałam sobie na kartce i w pamięci zaczyna się spełniać! 

Poniżej link do wywiadu: 
NICCO WYWIAD KLIKNIJ  


Dziękuję Nicco za udostępnienie! :) 


Poniżej przedstawiam również mój najnowszy outfit: 





Teraz coś relaksacyjnego. Zdjęcia robione przez mojego przyjaciela, zapraszam na stronę KLIK




Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego, 
Agnieszka. 

6 comments:

  1. bardzo fajnie, że możesz się spełniać i rozwijać :)
    świetny outfit :)

    ReplyDelete
  2. Ooo jak fajnie :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Aguś jednej rzeczy mi zabarkło na Twoich fotkach - radosnego i przepięknego uśmiechu - jesteś taka śliczna jak się śmiejesz a Twoja radość udzieliłaby się nam - może zmień fotografa ☺ - serdecznie pozdrawiam i fajnie ze wróciłaś ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fotografem jestem ja sama :) jakoś wydaje mi się, że wtedy jest lepiej, poważniej :)

      Delete