Witajcie! Niedawno zrozumiałam, że nic nie trwa wiecznie. Wszystko kiedyś się kończy. Nie można mieć kogoś na zawsze, nie można kochać czy przyjaźnić się z kimś bez końca. Wszystko ma swój początek i kres. Trochę to przykre i czuję się z tym naprawdę źle, ale tak niestety jest. Z drugiej zaś strony "(...) coś kończy się żeby coś mogło trwać." Nie można stać w miejscu, trzeba iść do przodu. Zawsze, więc żyję nadzieją, że ten rozdział zakończył się by coś innego się rozpoczęło, coś co uczyni moje życie lepszym. Chciałabym serdecznie podziękować mojemu Gimnazjum, za te krótkie, aczkolwiek 3 cudowne lata. klik Było spokojnie i bezpiecznie. Dziękuję nauczycielom, a przede wszystkim swojej wychowawczyni za pomoc w klasie 3. Dziękuję wszystkim za wszystko jeszcze raz!! Mam nadzieję, że przede mną jeszcze wiele wspaniałych chwil na nowej drodze życia. Poniżej przedstawiam początek i koniec naszej świetnej kroniki! Myślę, że jej karty pozwolą nam ni...
Więcej zdjeć w plenerze! Super zdjecia, zaliczam je do najlepszych na Twoim blogu. Pięknie wyszłaś. :*
OdpowiedzUsuńDziękuję :) jestem tylko ciekawa jak będę robić sobie zdjęcia w plenerze jak będzie zima :P
Usuńświetne motto :)
OdpowiedzUsuńbardzo ładnie wyglądasz :)
Dziękuję :)
UsuńAgnieszko, jeszcze kilka razy zweryfikujesz swoje poglądy, to się nazywa dojrzewanie :) a outfit się podoba :)
OdpowiedzUsuńhttp://lamodalena.blogspot.com/
Być może :P
UsuńFajny blog, super pomysł ;)
OdpowiedzUsuńDziękuję Ci bardzo :)
Usuń
OdpowiedzUsuńSuper pomysł z tym blogiem. Pozdrawiam
OdpowiedzUsuńPozdrawiam Cię również i ściskam!
Usuńśliczne fotki jesteś taka piękna uśmiechnięta - super wyglądasz jabyś była zakochana - może stąd te zmiany - mogłabyś Aniołku przyjacielowi wysłać taką prześliczną fotkę <3 - pozdrawiam serdecznie <3
OdpowiedzUsuńCzasami coś podeślę :)
UsuńNo, niestety człowiek potrafi tyle szkód narobić.
OdpowiedzUsuńKazdy się zmienia, obyś zmieniała się na lepsze
Super fotki
http://wypociny-judyty.blogspot.com/
no oby, a tych zmian na lepsze nie widzę :P
UsuńDziekuje :)
Szkoda, że fotomontaż :)
OdpowiedzUsuńNie, tym razem to nie fotomontaż :)
UsuńAle ślicznie wyglądasz! Chyba najlepsza stylizacja! :*
OdpowiedzUsuńrilseee.blogspot.com
dziekuje :) nie wiem nie wiem haha :)
UsuńDzięki :))
OdpowiedzUsuńŚwietnie wyglądasz, bardzo lubię kolor tej spódnicy :)
OdpowiedzUsuńDziękuję bardzo mi milo :)
UsuńAguś dlaczego jesteś taka śliczna ? - pięknie wyglądasz - jak zawsze zresztą ❤
OdpowiedzUsuńAngel
OdpowiedzUsuń