Monday, 12 August 2013

Session

Hej wszystkim. Co tam u Was słychać? U mnie humorek jak zawsze dopisuje. 
Wczoraj wybrałam się na wycieczkę do Olsztyna K/ Częstochowy.Było naprawdę pięknie, świetne widoczki, to co ja tak bardzo lubię. Tak samo jak do Ustronia Górskiego co roku tam wracam. Można by powiedzieć, że mam takie ulubione miejsca, odwiedzam je co roku bo wtedy moim zdaniem są to kompletne wakacje. Niczego nie brakuje. To co miałam zwiedzić, zwiedzone, nowe miejsca odkryte? Odkryte. Marzenia spełnione? Spełnione. 
Spędziłam tam cały dzień, spacerowałam, opalałam się, czytałam książkę, robiłam sobie zdjęcia i wszystko co się da. Post chciałam dodać w ten sam dzień, jednak nie zdążyłam, ponieważ wróciłam dość późno. 
Zrobiłam dla Was takie mixy zdjęć, po prostu uwielbiam je robić, w formie takiej sesji, także zapraszam do oglądania!: 








Tak, wiec co myślicie o fotach? :* 

Od kilku dni zastanawiałam się czy wrócić do grania na gitarze. Oczywiście wróciłam. Dopiero teraz zdałam sobie sprawę jaką muzyka pełni ważną rolę w moim życiu. Jest jedną z najważniejszych, jest odskocznią od wszystkich moim problemów, jest moją inspiracją.
Wam dziękuję za miłe komentarze, które motywują mnie do dalszej pracy tutaj. :) 
Jutro nagram mój pierwszy filmik na YouTube, a mianowicie cover. Na razie to będzie taki początkujący, wiec jak coś zrobię nie tak to przepraszam, ponieważ tak jak już mówiłam wcześniej nagrywam takie coś pierwszy raz. Następne covery nagram z czymś, np. gitarą. 

Dziękuję Wam też za 200 wyświetleń do mojej reklamy! 




Pozdrawiam, Agnes :*

47 comments:

  1. ładne fotki :)
    obserwujemy?
    http://pinamint.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. świetnie wyglądasz :)
    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  3. PROSZĘ KLIKNIJ W TEN LINK http://domi-day.blogspot.com/2013/08/banner-sheinside.html W CIĄGU 10 DNI MUSZĘ UZBIERAĆ 100 KLIKNIĘĆ W TEN BANNER. PROSZĘ, POMÓŻ <33 NA PEWNO SIĘ ODWDZIĘCZĘ

    domi-day.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Sliczna okolica<3 bardzo lubie takie klimaty:)
    zapraszam do mnie;)

    ReplyDelete
  5. bardzo fajne zdjęcia, ale jesteś szczupła ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja też mam nawet blisko do Olsztyna ;) Czasami tam bywam, bo widoki są piękne (tak jak napisałaś ;)

    Też chciałam się nauczyć grać na gitarze, ale jakoś zawsze brakuje mi czasu ;(

    Obserwuję :)

    www.magia-testowania.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może w końcu pójdziesz na lekcje gitary! :)
      Pozdrawiam, dziekuje, zaraz zaobserwuje.

      Delete
  7. Bardzo fajny filmik no i ładne zdjęcia;)

    ReplyDelete
  8. Zdjęcia fajnie i robione w fajnym miejscu, a tak wgl. to gdzie?

    ReplyDelete
  9. Ja już też obserwuję :)))

    ReplyDelete
  10. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. bardzo ładne zdjęcia, fajną sesję zrobiłaś :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ja mysle ze fotki super :))
    bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Fajny blog i supr zdjęcia. ;>

    Obserwuje i liczę na to samo,dopiero zaczynam.
    http://jullie-julllie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Genialne zdjęcia i piękne widoki!!!

    anas-tazia.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. You are so gorgeous and those shorts look perfect on you. Good luck with the video.

    ReplyDelete
  16. Obserwuje i liczę na rewanż!
    http://wonder-wonder-land.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. szkoda ze zdjecia masz takie kiepskie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiepskie? Kochana, ja robie je z najlepszego aparatu! Jakoś wszyscy inni uważają,ze zdjęcia są w porządku

      Delete
  18. Ale masz ładne widoki śliczne!

    ReplyDelete
  19. Super koszula! :P
    www.fashion-utopia.com

    ReplyDelete
  20. Jest śliczna! <3

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam Cię Aguś! <3 ;*** Jesteś genialna ;) a ta sesja extra! ;D :3
    Pozdrawiam Paulina .D. :)

    ReplyDelete
  22. Jesteś fajna!

    ReplyDelete
  23. Bardzo ładne fotki :)

    ReplyDelete
  24. JESTEŚ BOSKA ! ;3

    ReplyDelete
  25. Ooo :o Agnieszka, załozzylas stanik ???? 0_o

    ReplyDelete
  26. Stanik widzę ! <3

    ReplyDelete