Friday, 25 July 2014

Summer break

Cześć ponownie! Piszę do Was, bo chcę się z Wami pożegnać gdyż zniknę stąd na jakiś czas. Od razu mówię, nigdzie nie wyjeżdżam, będę w domu, po prostu chcę odpocząć od tego wszystkiego. Od Internetu, polityki, muzyki. Chciałabym np, zamiast siedzenia przy komputerze poczytać jakąś książkę. Nie będę również dostępna na żadnych z portali typu facebook, twitter, ask i przede wszystkim telefon. Jeśli macie coś ważnego piszcie na  agnesmalinowsky@wp.pl !! Nie chciałam odejść bez pożegnania, bo tak nie wypada stąd jestem tu...
Niestety nie potrafię sprecyzować kiedy tutaj wrócę, prawdopodobnie za 2 tygodnie. Chcę być w pełni zdrowym człowiekiem, zdrowie jest najważniejsze, więc jeśli będzie już wszystko ok i pod kontrolą to do Was wrócę. Będę tęsknić!! 

Hello again! I write to you because I want tell you "good bye for some time".  I will be in home, but I need to relax. I want read a lot of books. I don't go on facebook, twitter, ask and my telephone. If you must write, you write on my email adress:
agnesmalinowsky@wp.pl !! I don't know, when I will back. I think, that for two weeks. I want be healthy person and if will be ok, I will back... I will miss you! 

Привет снова! Я пишу, чтобы сказать вам "до свидания" на некоторое время. Я буду дома, но мне нужно время для отдыха, и для того, чтобы прочесть кучу книжек. Я не буду ходить на фейсбук, твиттер, Ask и даже не буду брать трубку телефона. Если вам нужно со мной связаться, пишите на мою электронную почту: agnesmalinowsky@wp.pl!!! Я не знаю, когда именно вернусь - думаю, что через две недели. Я хочу вернуться отдохнувшей и здоровой, и если это удасться, я вернусь. И я буду по вам скучать!!!

Kwiat Pustyni

Witajcie kochani! :) Dzisiaj coś z innej beczki,a mianowicie, o filmie pt. "Kwiat Pustyni". To przepiękny, wręcz wzruszający film. Oglądając go nie potrafiłam powstrzymać łez, to chyba najlepsze co mogłam zobaczyć. Te piękne sceny...jestem bardzo emocjonalną osobą jak już podkreślałam kilkakrotnie, więc uwielbiam oglądać filmy wzruszające...lubię jak z moich oczu ciekną łzy, dzięki temu wiele z siebie wyrzucam i jeśli coś czuje oznacza to, że jestem człowiekiem. 

Fabuła filmu opowiada o somalijskiej dziewczynie, która w wieku 3 lat została poddana obrzezaniu (!!!) ( czyli częściowe lub całkowite usunięcie łechtaczki. Praktykowane ze względów religijnych wśród niektórych ludów afrykańskich, irackich Kurdów, część ludności Jemenu). Siedem lat później dziewczyna zostaje sprzedana człowiekowi, za którego musi wyjść za mąż. Udaje się jej uciec dzięki pomocy babci. Wyjeżdża do Ameryki, gdzie zostaje supermodelką. 


Polecam. :) 
PS. Poniżej znajdziecie odpowiedzi na pytania, które zadawaliście mi w poprzednich notkach. 

1. Co robisz, że jesteś taka ładna? 
Dziękuję :) Wydaje mi się, że jeśli czujemy dobrze się wewnątrz,to wychodzi na zewnątrz. Ważne jest by mieć dobrą duszę. By codziennie starać się być jak najlepszym człowiekiem. Bo np, jeśli jest nam wesoło, chce nam się śmiać, wtedy na naszej twarzy pojawia się uśmiech...uważam, że tak to działa. 
2. Jesteś lesbijką? 
Nie!!!!! ;) W jednej z notek, napisałam, że z moim byłym przyjacielem miałam bardzo specyficzną więź, gdyż była to odmienna orientacja seksualna. Mój przyjaciel był gejem, więc nie, nie jestem lesbijką. 
3. Dlaczego udajesz, że nie masz hejterów? 
Nie nie udaję, że nie mam hejterów, aczkolwiek nie odpowiadam na nie gdyż to strata czasu...Poza tym staram skupiać się tylko na tych dobrych aspektach, nie myślę o tych złych. 
4. Co sądzisz o beka z fanatyczek? 
Szczerze? Nie wiem...nie mam pojęcia co mam sądzić o dziewczynach prowadzących tego bloga. Nie rozumiem dlaczego hejtują innych, aczkolwiek bardzo mi przykro, szkoda mi ich. Tak bardzo chciałabym im pomóc. Chciałabym napisać coś do każdej z nich: Bądź niesamowitą kobietą, życzę wszystkiego dobrego. 
5. Grasz na skrzypcach? 
Tak już 9 lat :) 

To by było na tyle, pozdrawiam! :) 



Tuesday, 22 July 2014

...

Witam Was bardzo seeeerdecznie! :) Jak tam u Was? Co robicie w tak upalne dni? Ja oczywiście siedzę w domu- zamiast korzystać z pięknej pogody, już 30% wakacji minęło,a ja wciąż jestem blada jak ściana. Mam nadzieję, że nadrobię to na wczasach...Za pewne jesteście ciekawi co robię przez ten cały dzień, otóż myślę nad tematami do moich artykułów...Dostałam również propozycje współpracy, którą muszę rozpatrzyć. Nie jestem zapracowana, nie siedzę 10 godzin w pracy, po prostu pisanie notek, artykułów oraz ćwiczenie pewnych projektów muzycznych zajmują naprawdę wiele czasu, aczkolwiek dla mnie to czysta przyjemność, więc nie narzekam. 

Oczywiście jestem niewyspana. :P Wczorajsza noc zamiast do spania posłużyła mi do przemyślenia wszystkiego dokładnie, wszystko to co robię i czym się obecnie zajmuję. Tak naprawdę bardzo boję się, że kiedyś mnie to wszystko zniszczy. Teraz jestem tylko zwykłą dziewczyną, mega wrażliwą, pomocną, spełniającą swoje marzenia, cieszącą się z każdej nawet najmniejszej współpracy czy najmniejszego sukcesu. Uważającą, że każdy z nas ma w sobie coś dobrego i nie ma osoby do końca złej. Ostatnio wiele rzeczy daje mi bardzo w kość, może złapiecie się za głowę i powiecie: Co 14 latka ma za wielkie problemy?? Niestety gdy się jest tak emocjonalną osobą jak ja ma się ich dużo. Zwyczajnie boje się,że świat zabije we mnie tą dobroć czy wrażliwość, że kiedy po raz setny będę przez kogoś zraniona zmienię się w potwora i tak naprawdę zupełnie nie będę wiedziała kto stoi po drugiej stronie lustra. 

Żyję w ciągłym strachu i lęku, że coś złego stanie się bliskiej dla mnie osobie. Wiem, że nie mogę już tak dłużej żyć. Jeśli mam być szczera to nie wiem jak jeszcze długo to zniosę, jak jeszcze długo pozwoli mi na to moja psychika. Życie nas bardzo zaskakuje, nieprawdaż? Jednak ja zbyt wiele wiem, czasem myślę, że wolałabym nie widzieć. Chciałabym przenieść się do czasów kiedy wierzyłam w każde słowo, każdy tekst, który napisze prasa..,że życie jest takie kolorowe, że wszyscy politycy są ze sobą w przyjaźni, że każdy z nich jest dobry i chce jak najlepiej dla swojego kraju...Naprawdę pragnę choć na chwilę, wrócić do tamtych czasów kiedy wydawało mi się, że życie jest bajką. Wydaje mi się, że czasami lepiej jest nic nie wiedzieć niż wiedzieć zbyt wiele. To bolesne gdy masz świadomość tego, że świat wokół, którego teraz się otaczasz to fałsz i obłuda. Nie potrafię uwierzyć w to, że tak wiele  ludzi na tym świecie potrafi tak bezczelnie kłamać. Wtedy przecieram oczy, a potem znowu i tak kilka razy, gdyż nie mogę uwierzyć, że ktoś kto wydawał Ci się naprawdę w porządku w rzeczywistości taki nie jest...To szok, przecież pomimo wszystko ludzie są naprawdę dobrzy? 
Prawda boli, ale czasem jest naprawdę przykra, ważne żeby iść do przodu. Często jednak nie mam już siły na kroki, nie mam siły na słowa. Jestem bardzo silna i odporna, niejedna osoba zgłupiała by totalnie przy tej sytuacji,w której obecnie jestem. Próbuję uwierzyć, że to wszystko dzieje się po coś. Może świat chce mnie ostrzec? Może chce mi w jakiś sposób pomóc, bym nie popełniła jakiegoś małego błędu, którego miałabym żałować przez całe życie?Najbardziej przykro jest mi kiedy nikt Cię nie rozumie, wszyscy myślą, że moja droga, którą wybrałam jest tak usłana różami. W rzeczywistości tak nie jest. Skarbem jest dla mnie to gdy usłyszę od kogoś ciepłe słowa, że tak rozumiem Cię, sama przez to teraz przechodzę. To naprawdę podnosi mnie na duchu, dodaje siły i energii do dalszej walki. Niestety takich ludzi jest coraz mniej,kiedy ja kompletnie nie radzę się z pewnymi sytuacjami. 
Za pewne wielu z Was pomyśli, że jestem niewdzięczna, ale mam skrytą nadzieję, że choć jedna osoba,zrozumie mnie, że nie narzekam, że to co piszę to czysta prawda. 
Nie mam żadnego załamania nerwowego czy depresji, piszę tylko to co czuję na chwilę obecną, to mój blog, więc myślę, że to najlepsze miejsce na przemyślenia. 
Dziękuję wszystkim osobom, które przeczytały. 

Hello my dear friends! How are you? What are you doing in warm days? I’m sitting in home, but I know, that I should use good weather. I hope, that I catch up when I will on polish sea. I think about new topic on my articles! I haven’t a lot of work, I don’t work 10 hours, but I write posts, articles, and I work to my new music project. It deal with a lot of time, but it’s pleasure for me so I don’t grumble. ;) I don’t complain.

I’m not rested. At this night, I’m not sleep, I think about my life and situation in my life. I afraid, that all destroy me. Now, I’m ordinary girl, who is helpful, vulnerable, and who is happy with small success. I afraid that world kill with me, my sensitivity and kindness, when I will hurt a lot of, I will monster and I don't know on the other side of the mirror. 
I live in fear and anxiety. I afraid, that somebody kill my friend. If I must speak true, I tell, that I don’t know how much more I can take. Life is very suprising. I know a lot of, but I do not anything. I want go to history, when I believed in words on TV, that life is very always beautiful, that all politics are friendly and that they want good for our country. It’s not fine, when you know that there where you are , is a lot of false and duplicity. I can’t believe it, that a lot of people in world can lie. Then I wipe my eyes, and I wipe again and I can’t believe that people, who were okay, in the real life are not okay. It’s schocked..but why?
But we should go forward. Somethimes, I haven’t power to go, and power for words. I think, that I’m strong. I try believe that it’s for something. Maybe life try warn me? Maybe life want to help me?? I’m so sad, when nobody don’t understand you. All people think that my way is beautiful and simple. If I hear good words, that you understand me, you help me. You add me power and energy. I’m not ungrateful, I haven’t depresion. I wirte what I feel now. It’s my blog and it’s fine place for thoughts.



Thank you, that you read it! It’s very important for me. 

A teraz outfit z dzisiaj: 






Kochani- tak naprawdę tęsknię za szkołą. Nie chodzi tutaj o znajomych, czy dyskotekę. Tęsknię za nauką (za pewne teraz uznacie mnie za psychicznie chorą, bo kto tęskni za szkołą podczas wakacji), ale ja jestem, jaka jestem haha. Wtedy miałam dużo nauki, sprawdzian, za sprawdzianem, masę kartkówek, pytanie, DUŻO się uczyłam. Nie myślałam o wszystkim- nie miałam na to czasu ;) To pozwalało mi każdego dnia przetrwać to wszystko. :P Od dzisiaj wzięłam się za pracę, bo kiedy leniuchuje cały dzień, za dużo mam czasu na zbędne myślenie ehhh. 

Pozdrawiam :) Życzę udanych wakacji!!! :)
Ps. Notka pisana 2 godziny skończona!! :) Jak ja kocham pisać :) 


Saturday, 19 July 2014

Sad days

Cześć Kochani! Wiele osób (nie wiem dlaczego) interesuje się moją przyjaźnią z pewną osobą, co sądzę o niej, jaka jest itp? Kurczę, nigdy nie pisałam na ten temat na blogu...ale ok. 
Między nami była dosyć specyficzna więź, z powodu odmiennej orientacji seksualnej. Oczywiście pokłóciliśmy się, zostałam mocno zraniona,ale ja jestem taką, osobą, która pomimo wszystko będzie pamiętać tylko te dobre chwile,a było ich sporo, wiele razy płakaliśmy, śmialiśmy się i wygłupialiśmy - jednym słowem TĘSKNIĘ. Zawsze będę to wspominać jak najlepiej się da. 

Poza tym ten post miał być napisany DWA DNI TEMU (!!!) Bardzo Was przepraszam,ale nie czuję się ostatnio dobrze. Dwie ostanie noce były okropne... :( Jest mi tak przykro. Nie potrafię sprecyzować tego bólu. Z dnia na dzień jest jest coraz gorzej. 
Może powiem wprost, może wtedy poczuje się lepiej: Nie wiem czy mam siłę na jakiekolwiek słowa, ale: 
Dziękuję Ci za te wszystkie wspaniałe chwile, za każdą rozmowę. Dzięki Tobie do dzisiaj prowadzę bloga, pokazałeś mi jakie to jest świetne i jak łatwo przez to można uwolnić duszę. 
Czytając nasze stare konwersacje nie potrafię powstrzymać łez. Teraz znasz już każdą myśl i teraz już wiesz, że zawsze chciałam Ci tylko pomóc, a K. Cię kochała, mimo tego jak wiele razy ją raniłeś. 
Może nauczę się z tym żyć,ale nigdy nie zapomnę. 
[*] 

Poniżej przedstawiam Wam mój nowy outfit: 





Tym razem taki outfit, gdyż po prostu nie wypada kolorowych kwiatków, jakiś napisów...Mam nadzieję,że Wam się podoba! 

Pozdrawiam, Agnes! 
PS. 
Kontakt: 
https://www.facebook.com/pages/Agnes-Angel-Malinowsky/266404783510796?fref=ts
https://www.facebook.com/love.madonna2
agnesmalinowsky@wp.pl 


Tuesday, 15 July 2014

Przepis na dip ogórkowy

Heej Kochani! Dzisiaj mam dla Was (pierwszy raz w życiu) przepis na dip ogórkowy. Nie znoszę jakiegoś skomplikowanego gotowania czegoś, więc mam dla Was dosyć prosty, aczkolwiek słynny przepis na dip ogórkowy. 

1.Pieczemy na oliwie pierścienie łososia (w przyprawach i w mące) 
2.(Do tego) Ogórki zielone potrzeć na tarce na cienkie plasterki
3.Potrzebny jest jogurt i majonez (pół na pół), drobno posiekany koperek, sól, pieprz
4. Następnie wszystko mieszamy i polewamy dipem łososia. 

Hey! I've for you recipe for cucumber dip. 
1. You should stove in olive oil ring and salmon with spice and with flour.
2. You must green cucumbers rub on the grater rub on a grater on thinly sliced
3. You should yoghurt and mayonnaise half and half,chop the dill,salt and pepper
4. Next you must mix it and you must pour over salmon dip. 

Poniżej przedstawiam Wam miks moich wszystkich zdjęć zrobiony przez mojego dobrego kolegę fotografa. Dziękuję Onemi! ( https://www.facebook.com/onemi.farzet?fref=ts ) 


Który outfit najlepszy Waszym zdaniem? Piszcie w komentarzach! :) 
W następnej notce-nowy outfit! 
Pozdrawiam, Agnes. 

Sunday, 13 July 2014

Witajcie Moi Drodzy

Co tam u Was?? Jak się macie? Jak mijają Wam wakacje, jedziecie gdzieś? Ja wybieram się nad Morze Bałtyckie, aczkolwiek wolałabym lecieć nad jakieś ciepłe morze, gdyż w Polsce pogoda jest raczej nie pewna, a kocham pływać, więc było by mi naprawdę przykro gdybym nie mogła wejść do wody, bo byłaby ona zbyt zimna. 

Ogółem czuję się dosyć dziwnie. Jestem zrezygnowana. Kochani, naprawdę nie potrafię sprecyzować kiedy mój PIERWSZY W ŻYCIU projekt muzyczny ujrzy światło dzienne. Ciągle problemy, brak czasu- to bardzo zniechęcające. Myślę jednak, że uda mi się wszystko dopiąć na ostatni guzik jeszcze w te wakacje. Jeżeli nie, to chyba zwariuję haha :D Staram się być silna i odporna, inni rozszarpali by na części pierwsze niektóre osoby..., ale ja nie NIGDY haha. :D Spokojnie czekam, aż przyjdzie kolej na mnie. Wierzę, że zawsze warto jest czekać dłużej na jak najlepsze efekty. ;) 

How are you? How are holidays? Where do you drive? I will drive to polish sea, although I would drive to warm sea. Weather in Poland is unpredictable, but I love swimming and I will sad, when I wouldn't go to water. 

I'm feeling strange now. My dear friends, I can't specify when my FIRST MUSIC PROJECT will ready! A lot of problems, lack of time-it's very discouraging. I think, that I will show you my project at this holidays. I'm strong and calm. I'm believe, that my dreams come true and I will can show you IDEAL MUSIC PROJECT haha. :) 


Как дела? Как праздники? Куда вы едете? Я поеду на польском море, хотя я могла бы в теплые края. Погода в Польше непредсказуема, но я люблю плавание, и мне было бы грустно без возможности влезть в воду. Теперь я чувствую себя странно. Мои дорогие друзья, я не могу сказать, когда мой первый музыкальный проект будет готов! Много проблем, нехватка времени - это очень обескураживает. Я думаю, что я покажу вам мой проект на этот праздник. Я сильна и спокойна. Я верю, что мои мечты сбываются, и скоро покажу вам мой ИДЕАЛЬНЫЙ музыкальный проект.

Poniżej przedstawiam Wam mój najnowszy outfit! Miałam mały dylemat. Nie wiedziałam, czy wybrać kurtkę dzinsową, czy płaszcz, więc zrobiłam zdjęcia i w tym i w tym...Waszym zdaniem, co jest lepsze? :) Czekam na Wasze zdanie w komentarzu..





Uciekam! Muszę dokończyć kilka konwersacji na facebook'u i napisać nowy artykuł, a temat już mam! :) Ahh, jak ja kocham wakacje! :) 

Buziaki, Agnes Angel Malinowsky. 

Thursday, 10 July 2014

:)

Hej Kochani! Co tam u Was słychać? Ja wciąż ćwiczę swój głos, który niestety dzisiaj odmawia posłuszeństwa. W pomieszczeniu  jest jakoś sucho i ciepło pomimo otwartego okna.Zaraz idę na 10 minut na dwór, po powrocie postaram się pośpiewać jeszcze raz. Potem zbieram się na siłownię, od której się uzależniłam haha! 

Hey Guys! How are you? I learn sing, but my voice is bad today. In rooms is warm and stuffy. The only think, which I'm happy is beautiful weather. Now I going for a walk, and I will try sing again. Next, I will go to fitness. You have a nice day! 

Эй, ребята! Как дела? Я учусь петь, но с моим голосом сегодня плохо. В квартире тепло и душно. Единственное, что делает меня счастливой - это прекрасная погода. Теперь я собираюсь на прогулку, и я постараюсь петь снова. А потом я займусь фитнессом. У вас будет хороший день!








Życzę udanych wakacji! 
Buziaki, Agnes :) 


Monday, 7 July 2014

Kreta 2013

Hej Kochani! Co tam u Was? Jak mijają Wam wakacje? Ja nie potrafię pogodzić się z uciekającym czasem. Nie potrafię uwierzyć w to, że dokładnie rok temu gościłam na Krecie. Czuję się tak jakby to było wczoraj. Wciąż nie mogę poukładać sobie w głowie, że to właśnie działo się rok temu!!! 

Od tego czasu osiągnęłam naprawdę wiele...Wzniosłam się ponad przeciętność. Ludzie rzucali mi kłody pod nogi jednak ja poradziłam sobie świetnie, przeskakując nawet największe przeszkody. 
Ponownie zajęłam się lekcjami śpiewu. Moja barwa głosu naprawdę się poprawiła, aczkolwiek wiem, że przede mną jeszcze mnóstwo pracy związanej między innymi z dykcją. Z perspektywy czasu nie wydaje się to wszystko aż tak trudne... Na razie nie potrafie Wam sprecyzować kiedy dokładnie będę mogła przedstawić swój pierwszy muzyczny projekt. Mam nadzieję,że w te wakacje! Nie umiem się doczekać kiedy go pokażę. :D Uwielbiam stawiać sobie cel, do którego wytrwale dążę bo cóż to za życie kiedy do nikad nie zmierzamy?

Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia z lotu na Kretę: 



Przyjazd na Kretę: 





Podróż na Błękitną Lagunę. Jest przepięknie, aż nie potrafię tego zdefiniować! :) 



Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają. :) 
PS. Myślałam na pytaniami i odpowiedziami. Dawno nie było, nie oczekuje nic wielkiego po prostu jeśli chcecie coś wiedzieć na mój temat, lub z czymś nie potraficie sobie poradzić pytajcie. Tutaj pod notką, lub piszcie na e-mail agnesmalinowsky@wp.pl :) 
PS2. Mój najnowszy artykuł znalazł się w aktualnościach! To dla mnie duże wyróżnienie ;) 
Możecie poczytać go bezpośrednio pod tym linkiem: 
http://rozatv.eu/aktualnosci-68/sluchacze-pisza/3401-support Pozdrawiam, Agnes! :) 

Friday, 4 July 2014

Poszukuję

Cześć! Poszukuję torebki modnej w tym sezonie. Podobna do tej tutaj na tym zdjęciu:



Taki krój, ważne jest by była cała czarna i gładka. Bez żadnych kieszonek na przodzie. 
Widział ktoś? Jest ktoś w stanie mi pomóc? Podać link do sklepu, w którym ją widział i kiedy. 
Wam również polecam. Jest hitem tego lata! Jest pojemna, a przede wszystkim dobrze się ją nosi.  Pierwszy raz widziałam ją u pięknej i utalentowanej Seleny Gomez i od razu wpadła mi w oko. Później jednak nigdzie już jej nie zobaczyłam. 

Buziaki, śpijcie dobrze. 

Thursday, 3 July 2014

Summer

Witajcie Moi Kochani!! :) W końcu lato, choć po pogodzie tego zbytnio nie widać, ale nie tracę nadziei na lepsze jutro. Poza tym powinniśmy się przyzwyczajać taki nasz klimat w Polsce! Ale nie mam co narzekać, bo powoli spełniam każde ze swoich dziennikarskich marzeń. Najważniejsza jest determinacja, wiara w siebie i swoje możliwości. Nie marnuję ani jednego dnia, ciężko pracuję,ale mam nadzieję, że było warto...Efekty mojej teraźniejszej pracy będą owocować w daaaalekiej przyszłości. Znowu zaczęłam żyć pełnią życia- tak jak dawniej. Zaczęłam żyć od nowa pomimo, niektórych przeciwności losu, które bardzo utrudniają mi to...Już nikt, DOSŁOWNIE NIKT nie zepsuje mojego dobrego samopoczucia. Mam niesłychanie dużo energii i siły, na dalszą walkę o swoje marzenia! :) 
Najważniejsza jest praca nad sobą i to nie są tylko puste słowa - uwierzcie mi kochani. ;) Jestem z siebie dumna...przez 4 dni nie obgryzałam paznokci,a jest to moim strasznym uzależnieniem. Obgryzam już 10 lat, po czym próbuję z tym skończyć, nie obgryzając przez 1 dzień, a później znowu wracam do starego nawyku! Czasem ciężko ze mną jest, a teraz wykorzystując lepszy czas próbuje pokonać wszystkie swoje nawyki, a mam ich niestety sporo. Przede wszystkim staram się nie być autodestrukcyjna, bo to najgorsze co można w życiu zrobić. Nikomu nie polecam i naprawdę nie chcę wpaść w nawyk niszczenia swojego ciała nawet przez głupie obgryzanie paznokci. Czytając gazety, w których rozpisują się na temat nowej "mody" samookaleczania się wprawiają mnie w zły nastrój. To straszne co dzieje się na świecie jak, więc można nazwać to MODĄ. Często naprawdę nie rozumiem ludzi. Jak można robić z czyiś problemów modę? To niedopuszczalne. Nigdy, przenigdy nie napisałabym na swoim blogu o tym jak o modzie. Nie wiem co to za wymysł, redaktorów, wręcz irytujący. Mimo wszystko skupiam się tylko na tych dobrych rzeczach, bo ludzie czasami najpierw robią potem myślą nie zastanawiając się nad kosekwencjami. Zawsze staram się sto razy przemyśleć sprawę zanim się na coś zdecyduję, jednak tak jak każdy popełniam błędy... Na szczęście mam przyjaciela, który zawsze jest ze mną, nawet w tych trudnych sytuacjach i wspiera jak jest mi źle i czuję się okropnie. W życiu ważne jest by mieć taką podporę w kimś, kto jeśli upadnę poda mi rękę, pomoże. Robię też to co kocham. To wszystko sprawia, że jestem szalenie szczęśliwa i przybliża mnie do tego by pewnego dnia zostać zwycięzcą. Nie mogę się już doczekać, kiedy krzyknę "wygrałam"! Cały czas wytrwale do tego dążę, choć dużo mam jeszcze do przejścia, mocno wierzę, że z dnia na dzień, z każdym spełnionym marzeniem moja droga robi się coraz krótsza. 

Hey Guys! Summer! I'm so happy but wheather is not good...I hope, to better day. My dreams come true journalism. Very important is determination and power for your dreams. Don't waste days and I work everyday.  Nobody, don't spoil my good feel. I've energy and force for fight to my dreams. Important is work and I'm pround of me, because in 4 days, I don't bite one's nails. It's my dependence and I bite 10 years! I strive be autodestructive. I don't want for (nawyk na niszczenie swojego ciała). When I read a lot of magazines about new "fashion" for (samookaleczania się). Problems a lot of teen is "fashion"? It's bad idea people, who write articles. It's very annoying. I focus on good things. Somethimes, people do something, next think. I always think long time and next decide and do. Happinest, I've best friend,and he help me. When I fallen, he give me hand. I do what I  really love.  I can't wait, when I tell "win". I believe, that my way for my dreams is getting shorter. 

Привет, ребята! Лето! Я так счастлива, жаль, что погода не очень хорошая, и надеюсь, скоро наступит день получше. Мечтаю стать настоящим журналистом. Здесь очень важна целеустремленность и воля реализовать мечту. Нельзя тратить дни зря, и я работаю каждій день. Никому, кстати, не удасться испортить мне хорошее настроение. У меня хватит энерггии и сил, чтобы за свои мечты сражаться. Работа важна, я собой горжусь... во всяком случае, за четыре дня ни одного ногтя не сломала. Да, это у меня такой бзик, что-то типа саморазрушения. Я этого жутко не хочу. При этом читала множество журналов о "моде" на членовредительство. Это что, главная проблема тинейджеров - такая "мода"? Вообще, плохая идея писать о подобном. Я же фокусируюсь на хороших вещах. Иногда, кстати, люди сначала что-то делают, а потом думают. Я же всегда думаю долго, и только после этого решаю, что делать. У меня есть лучший друг, он мне помогает, и когда я падаю, он протянет мне руку. Я же делаю то, что мне и правда нравится. Не могу дождаться, когда же смогу наконец закричать "я выиграла", но я верю, что путь к исполнению моих мечтаний становится короче.









Mam nadzieję, że Wam się podoba. Przepraszam, za to,że wcześniej nie dodałam tej notki. Ale ten Internet jest naprawdę słaby. 
Pozdrawiam. Miejcie miłe wakacje!

PS. Zapraszam na bloga : www.plywanie-nurkowanie.blogspot.com