Wednesday, 17 July 2013

Lot: Katowice--------> Heraklion

Witajcie kochani. Co tam u Was? Obecnie siedzę w górach, przytrafiła mi się naprawdę piękna pogoda, ale jak to mówią starsi "wszystko co dobre, szybko się kończy". Już jutro wyjeżdżam, to były takie krótkie 3 dni, za rok pojadę może na więcej.  Dobrze, teraz przejdę do tematu:
Otóż jak już wcześniej wspominałam pod koniec czerwca byłam na Krecie. Nie płynęłam statkiem, tylko leciałam samolotem. Niektórzy boją się samolotów, więc wolą uniknąć lotu. Ja natomiast  też tak jak chyba każdy miałam lekkiego stracha, ale latać to bardzo przyjemna rzecz i nie należy się go bać... Jeśli ktoś np. w czasie lotu nie umie zapomnieć o złych rzeczach, zawsze może się czymś zająć. Ja polecam robienie zdjęć z okna. Mi udało się zrobić lotnisko w Atenach i wiele innych miast czy państw. Zdjęcia wyglądają choćby były mapą wskazującą gdzie są następujące obiekty! :) 
Zapraszam do oglądania moich zdjęć! ( na początek moje zdjęcie w samolocie). :


 Akurat tutaj widać lotnisko w Atenach. 

 Właśnie to zdjęcie zdjęcie można porównać do mapy.


Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają. 
PS. Od jakiegoś czasu komentarze mogą dodawać też anonimki, jednak wszystkie komentarze będą pojawiać się dopiero po moim potwierdzeniu. Komy jak zawsze miło widziane. ;)
--
Życzę mile spędzonego wieczoru!! ;)

9 comments: