Sunday, 2 June 2013

I love my life

Witajcie kochani.  Co u Was? :) Na poczatek chcialam przeprosic, ze nie uzywam polskich znakow, ale cos mi sie w klawiaturze popsulo. 
Moim zdaniem kazdy ma wzloty i upadki, kazdy z nas miewa gorsze dni, a w zyciu trzeba kazdego dnia znalezc cos niesamowitego, zyc chwila obecna, a nie przeszloscia. Powiedziec sobie "jutra nie bedzie"- tak jak spiewa Ewelina Lisowska w niesamowitym kawalku i przestac wreszcie sie bac spelniac swoje marzenia. U mnie jest podobnie, tez czesto bylam smutna, nie chcialam na siebie patrzec, ale mimo wszystko kocham moje zycie. Zaczelam dostrzegac w nim tylko kolorowe barwy! To przepis na szczescie. :) Oczywiscie, czasami mam chwile zwatpienia, ale to na szczescie bardzoo szybko mija.

dobrze mam tu dla Was kilka zdjec. Sa na nich ubrania, ktore dostalam na Dzien Dziecka!! :) zapraaaszaaam do ogladania!










A teraz mam dla Was video Ewelina Lisowska - JUTRA NIE BEDZIE. Polecam ;-)
juz caly dzien nuce ta piosenke
hehe:) podoba Wam sie? :)
#ILOVEMYLIFE

bluzka- Butik, 39,90 zl
leginsy. - Butki, 29, 90 zl
buty.- CCC, 119 zl

milego jutrzejszego dnia w szkole!!! :)

3 comments:

  1. Wow, SO lovely. That top is very pretty and those leggings look amazing on you. Just a perfect fit. Hope to see them again. And your hair is also wonderful. Great pictures :)

    ReplyDelete