Wednesday, 18 June 2014

My first article and session

Witajcie Moi Kochani. :) Jak się macie?  U mnie brak Internetu ciąg dalszy. Tak bardzo denerwuje mnie to, że nie mam jak dodawać notki. Już dawno miałam mieć naprawiony Internet, ale tak czasami jest, że ludzie nie wywiązują się ze swoich obietnic. Mam jednak nadzieję, że do wakacji już będę mieć.
Poza tym ostatnio wiele działo się w moim życiu... Powoli spełniam każde ze swoich marzeń. Postanowiłam, że w tym roku zrobię krok do przodu. Ostatnio los "zafundował" mi dosyć wiele cudów. Wierzę, że wszystko jest do mnie przyjaźnie nastawione i z całych sił próbuje mi pomóc. Dziękuję, jestem bardzo szczęśliwa. Ostatnio wzięłam udział w małej sesji oraz napisałam swój pierwszy artykuł. Dostałam propozycje do napisania na temat tego czego nie lubię i co mnie denerwuje do belgijskiego portalu pisanego głównie w języku polskim. Szczerze? Zgodziłam się, ale godzinę po przyjęciu propozycji dostałam "stracha",pomyślałam, przecież ja nawet nie wiem jak się pisze artykuł, na szczęście informacje zaczerpnęłam od moich przyjaciół, którzy od kilku lat zajmują się pisaniem artykułu, a niektórzy poszli o krok dalej i pracują jako dziennikarze. Dziękuję za pomoc. Poradziłam sobie i jest. Jestem z siebie bardzo dumna. Zawsze wierzyłam, że jestem w stanie osiągnąć wiele dzięki ciężkiej pracy... To wszystko jest dla WIELKIM krokiem do przodu!! Teraz planuję wspinać się coraz wyżej i wcale mi się nie spieszy, bo uważam, że 'co po nagle, to po diable'.
Zapraszam do poczytania mojego artykułu, bezpośrednio pod tym linkiem:
http://rozatv.eu/aktualnosci-68/sluchacze-pisza/3374-bez-tytulu

Hey Guys! How are you? I haven't Internet now. I'm annoying. I think, that I will have coming soon. My dreams come true. I love my life. World help me- thank you so much!! 
Now, you can see my small session and my first ARTICLE! I'm so happy, because I love write. It's my hobby. My article is about "what annoing me". I never write an article. I was afraid. Happily, I asked my friends, who are journalists. Thank you for help. I write this, and I'm pround of me!! 
Welcome to page with my article. You are ALWAYS welcome!! 
http://rozatv.eu/aktualnosci-68/sluchacze-pisza/3374-bez-tytulu

Привет, ребята. Как вы там? У меня сейчас нет интернета, и я этим расстроена. Но я думаю, что скоро вернусь. Мои мечты сбываются. Я люблю свою жизнь, и целый мир мне помогает - я сильно-сильно вам всем благодарна. Теперь вы можете посмотреть на мою небольшую сессию и мою первую СТАТЬЮ. Я так счастлива, потому что мне понравилось писать. Это мое хобби. Статья посвящена тому, что меня расстраивает. Знаете, я никогда не писала статей, и мне даже было страшно. Но к счастью, у меня есть друзья-журналисты, и они мне помогли. Спасибо им за это. И вот я написала, и очень этим горжусь. Добро пожаловать на страничку с моей статьей. Вам здесь ВСЕГДА будут рады. :) 
http://rozatv.eu/aktualnosci-68/sluchacze-pisza/3374-bez-tytulu
Moja sesja, jak Wam się podoba? :) coś innego niż zwykle. Chcę zachować ten stary klimat. 




Pozdrawiam i życzę dobrej nocy, Agnes! :) 

4 comments:

  1. Ślicznie wyglądasz piękne fotki

    ReplyDelete
  2. oo to naprawdę świetne doświadczenie :)

    ReplyDelete
  3. Czytałam ten artykuł, szkoda, że zdjęcia w domu ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Pisanie artykułów to nie lada wyzwanie ;) Ale myślę, że podołasz temu :)
    Ładne zdjęcia :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete