Saturday, 18 April 2015

Nowość YELLOW OUTFIT - WARTO ZOBACZYĆ :) I miss you!

WITAJCIE MOI DRODZY!! Już wracam.  Co u Was? A co u mnie? Na początek chciałabym przeprosić za moją nieobecność, ale od ponad 10 dni jestem w totalnym stresie i nawet nie myślę o portalach czy blogu. Poza tym ostatnio przeżyłam trochę ciężkie chwile bo rozpadła się moja krótka, ale za to przepiękna przyjaźń. Nie chcę tego jakoś szerzej komentować, a moi niektórzy znajomi wiedzą co i jak. Chciałabym tylko mu podziękować za to, że był ze mną zawsze nawet wtedy gdy było naprawdę źle, pokazał mi, że nie ma rzeczy niemożliwych, a ograniczenia istnieją tylko w psychice, zrozumiałam, że mogę mieć wszystko czego tylko zapragnę- a może nawet więcej! Gdyby nie mała przeszkoda pewnie bylibyśmy parą ;) Siedzę i myślę "Spotkamy się jeszcze?" Kiedyś na pewno nasze drogi jeszcze się zejdą, bardzo głęboko w to wierzę a,że wiara to straszna potęga, więc warto. Jak na dzień dzisiejszy nie możemy się przyjaźnić przez jego trudną sytuację (przepraszam, ale nie zdradzę bo nie mogę obnażyć się przed Wami, a on pewnie tego nie chce). Jedyne co Wam mogę powiedzieć, to to, że teraz jak najbardziej odpowiednie słowa to "Pokój i miłość tego nam w tym chorym życiu potrzeba." "Kocham Cię tak po przyjacielsku i życzę Ci jak najlepiej. Tak wiele Ci zawdzięczam. Spotkamy się jeszcze? Wierzę, że tak, mam nadzieję, że Ty też." - moje słowa skierowane do niego bo wiem, że czyta. 

To tyle z moich refleksji. Teraz chciałabym Was zachęcić do pooglądania mojego nowego outfitu. Nieskromnie uważam, że wyszedł naprawdę dobrze i to jeden z moich najlepszych stylizacji! Kolor żółty, za którym nie przepadam, ale w tym wydaniu prezentuje się naprawdę dobrze i duże kolczyki, które dzięki krótkim włosom (na które się ostatnio zdecydowałam) są widoczne! 







Obecnie w swoim życiu zaczynam zupełnie nowy rozdział. W końcu zabieram się za naukę języka rosyjskiego, już uczę się alfabetu, szukałam jakiś podstaw na youtube. Poza tym już mam wybraną tematykę wpisów tutaj, myślę też cały czas nad nowym filmikiem promocyjnym bo tamten jest już trochę przeterminowany: 




Szlifuję cały czas język angielski by móc w wakacje wrócić do pisania w nim właśnie tutaj :) 

Jak za pewne co niektórzy wiedzą bardzo lubię Patty! Pomóżmy, więc dobić jej do miliona odtworzeń do spokojnej i przepięknej piosenki pt. "Zaufaj mi." 




Pozdrawiam Agnes, śpijcie dobrze! :) 
PS. W końcu przestałam się hamować i wyrażać jasno i wyraźnie swoją opinię ;) oczywiście bez ranienia innych. Zero słodzenia jeśli tak nie jest! ;) już wyrażając swoją opinie usłyszałam, że wyżej sram niż dupę mam co w ogóle nie miało sensu, ale cóż...bycie szczerym może nie da mi zbyt wielu przyjaciół, ale da mi tych prawdziwych. 100% right. 

21 comments:

  1. Szczerze stylizacja kompletnie nie udana. Napiszę tak: wyrzuć te ohydne okulary !
    Do tej bluzeczki najbardziej pasuje króciutka kurtka skórzana a nie znikły worek na ziemniaki... Jak wkładasz koszulkę do spodni to włóż ja całą.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do okulisty kochanie!!!! ;) to nie worek tylko drogi płaszczyk :)

      Delete
    2. DROGI PŁASZCZYK?!! Ty drogiego płaszcza nigdy na oczy nie widziałaś!! Nie kłóć się nawet o to. Nie pozdrawiam...

      Delete
    3. Oj zmartwie cię ;) moi rodzice obydwoje pracują i nigdy mi niczego nie brakowało zawsze miałam to czego chciałam ;-) a płaszczyk? Tak bardzo cię to interesuje? Prawie 100 zł kosztował :) "nie pozdrawiam"? Haha. Jak mój 5-letni kuzyn, no chyba ze tyle masz lat to wszystko jasne!:)

      Delete
    4. Oj zmartwię Cię również ;) moi rodzice też obydwoje pracują i też nigdy mi niczego nie brakowało i zawsze miałam to co chciałam ;) taki płaszcz moja droga nie wygląda jakby kosztował 100 zł, 100 zł kosztuje pożądany płaszcz, a nie taki worek jak ty moja droga masz. A jeśli kogoś porównujesz do członka twojej rodziny, to wybacz, ale na twoim miejscu zastanowiła bym się co pisać, gdyby twój kuzyn przeczytał twoją odpowiedź na komentarz, to mógłby się obrazić. Ja wiem chcesz być szczera, wolna itd. Ale jeszcze masz szkołę przed sobą :) nie czas na blogi i te inne duperele ;)

      Delete
  2. Wyglądasz ładnie w tej stylizacji. Wyszła ci naprawdę dobrze. Bardzo wpadła mi do gustu. Od kiedy zmieniłaś włosy, nowa fryzurka dodaje charakterku każdej stylizacji :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki ale pewnie kiedyś wrócę do długich :) choć zmieniłam bo chciałam inaczej a prawie wszystkie osoby w moim wieku maja długie wiec chciałam się wyróżnić ;)

      Delete
  3. Agnieszko, stylizacja jest na prawdę bardzo dobra, szkoda tylko, że nie pokazujesz się cała od stóp do głów ;) buty to bardzo ważny element stroju, może dodać charakteru albo totalnie zepsuć!
    A fryzura - fantastyczna!, brawo! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie bardzo bym chciała, ale nie ogarnęłam jeszcze do końca swojego statywu. Nie obejmuje mi całej sylwetki. Możliwa jest całość pewnie, ale nie miałam czasu się tym bawić. Popatrzę w wakacje :) Ale dziekuje, bardzo wiele dla mnie znaczą takie pozytywne opinie :)

      Delete
  4. Świetny outfit. Spodnie bardzooo mi sie podobają *_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi też się podobają, ale szczerze wolę spódniczki...

      Delete
  5. Bardzo fajny płaszczyk i spodnie ;)
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. No nieskromnie uważam, że outfit nawet nieźle mi wyszedł, a myślałam, że będzie gorzej haha

      Delete
  7. Przepięknie wyglądasz! A co do piosenki Patty, to bardzo mi się podoba i miło się jej słucha. :-)

    Pozdrawiam :**

    ReplyDelete
  8. Really Awesome, It is a Amazing blogsite......like and kiss...
    Now I am Your Member. Please MEMBER our Blog>>>>>>
    http://toptrends-fashion.blogspot.com/
    http://meditationuk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Fajne dodałaś ubrania do siebie. :) Ja jestem wielką miłośniczką spodki z dziurami i od dawna poluję na takie jak masz na zdjęciu. :)
    Szczerze nie wyglądasz na 15 lat :D Tylko na osobę dojrzalszą. Post bardzo dobrze się czytało. :)

    http://szyszunia-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja wolę spódniczki :)
      Haha dziękuję :D miło mi!! :D

      Delete