Saturday, 24 May 2014

busy

Cześć kochani! Co tam u Was słychać? U mnie całkiem nieźle, ale upał dobija mnie totalnie! Wczoraj wypiłam całą dużą butelkę wody. Nie zamierzam narzekać, bo kocham gdy jest ciepło i świeci słońce. Cały ten świat staje się taki kolorowy i pokazuje jaki potrafi być piękny...
Z niecierpliwością czekam na wakacje ( chyba jak każdy), przez ostatnie tygodnie byłam bardzo zajęta, gdyż zbliża się koniec roku. Jestem wykończona, praktycznie w każdy dzień jest jakiś sprawdzian czy kartkówka, a jeszcze do tego trzeba być przygotowanym na każdej lekcji. Nie mam wtedy czasu na rozrywki, więc dziennie o 24:00 kładę się spać. Uwielbiam chodzić późno spać, aczkolwiek wiem, że powinnam to zmienić. Noc to najlepszy czas by na spokojnie przemyśleć pewne sprawy. Kurczę! Nie było mnie tu przez tak długi czas, że praktycznie nie wiem od czego zacząć, bo mam tyle nowości do przekazania!! 
Myślę, że w końcu zrozumiałam, że chciałabym pisać na blogu i piosenki przede wszystkim dla ludzi, nie dla sławy i promowania się na ściankach. Chce powoli wznosić się coraz wyżej. Chciałabym osiągnąć to czego jeszcze nikt nie osiągnął, chce być INNA. Użycie słowa "inna" wprawia mnie w dziwny nastrój,ale mam nadzieje, że Was jeszcze pozytywnie zaskoczę. Moim mottem jest "Impossible is nothing!" na pewno te słowa również wytatuuję sobie na ręce lub plecach. Znaczą dla mnie naprawdę dużo..
Poza tym własnie pracuję nad nowym projektem, o jakim zawsze marzyłam,a efekty mojej pracy będziecie mogli zobaczyć na pewno pod koniec roku szkolnego albo nawet wcześniej! Jestem podekscytowana, to coś zawsze było moim marzeniem, drugim po muzyce. Stawiam sobie cele i je realizuje, a mówiąc w skrócie spełniam marzenia i robię to co kocham najbardziej. :) 

Hey guys! How are you? I'm fine. It's summer and very hot in Poland. Yesterday, I drank a lot of water. I don't complain, because I like when is warm. This world become beautiful. I can't wait on holiday! In this time I was very very busy, because I had a lot of work in school. I'm very tried because I goes to bed at 12:00 am everyday. It's unhealthy, I know but on the night I can think about my problem. Night is the best time. I think, that I understand , that I want write on my blog and write a lot of songs not for money, but for people. I want ascend to higher with my dreams. My motto is "impossible is nothing" I think, that you can take my words for your heart.
I work on my new project. I dreamed about this. I'm very excited. You see my new project at 28th!! I never give up and I'm happy because my dreams come TRUE! You try too! Yours!







Pozdrawiam, A.A.M

11 comments:

  1. W takim razie trzymam za Ciebie kciuki :)

    ReplyDelete
  2. You look very lovely and those tights are wonderful on you! Great post :)

    ReplyDelete
  3. świetny look!!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ciekawie ;) zapraszam do mnie i mojej koleżanki, dopiero zaczynamy link : ourlifecantbenormal.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. To życzę powodzenia! Świetny outfit :)

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Oczywiście, że zobaczę :)

      Delete
  6. Podoba mi się ta spódnica :)

    http://lifee-by-mee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Trzymam kciuki - ślicznie wyglądasz

    ReplyDelete
  8. Te okulary normalnie wyglądają jak z zardzewiałych lat 60... xd HA HA HA

    ReplyDelete