Thursday, 14 August 2014

Gdańsk


Witajcie kochani! Teraz moje najlepsze wakacje -ciąg dalszy. Gdańsk 2014! 



Jak się macie? Jak spędzacie te wakacje? Nie dawno pokazałam Wam zdjęcia z Malborka. Następne 3 dni spędziłam w Gdańsku. Bardzo mi się tam podobało mimo tego, że było tam mnóstwo ludzi,a zrobienie każdego ze zdjęć graniczyło z cudem. 
Wybrałam się do Starego Miasta, gdzie pierwszy raz w życiu wpadłam na jarmark dominikański. Byli tam Polacy, Niemcy, Rosjanie, ciemnoskórzy i hindusi. Poczułam się jakbym była w Londynie, gdzie również przez ulice przemieszcza się dużo różnych nacji. 
Co jest dla mnie niesamowite, bo kocham poznawać nowych ludzi czy nowe kultury. 
Bardzo podobało mi się zwiedzanie, przy 35 stopniach na dworze, a gdy wchodziłam do samochodu robiło się 37 stopni...Piekiełko wita! Haha :) 
Odwiedziłam również kościół w Gdańsku. Byłam bardzo zażenowana wymysłem proboszcza, czy może kimś kto zarządza tym kościołem. Bo przecież do kościoła chodzimy by się pomodlić, NIE zarabiać. Tak, więc nie miałam okazji go zwiedzić, ani się pomodlić bo bilet (tak bilet!!!) kosztował zbyt wiele. 

How are you? How are your holidays? I showed you my photos from Malbork. Next days (three days) I spend in Gdansk. It was very nicely there. I was in Stare Miasto in Gdansk. It was very beautiful,but there was a lot of people and make photos was very difficult. I saw Poland, Germany, Russia, dark-skinned and hindi. I felt like a London. It's an amazing.  I love meet new people and new cultural. I was in church in Gdansk. But I don't pray, because I must pay for ticket (yes ticket!!) and it was more expensive. 









Pozdrawiam, Agnes i życzę niezapomnianych wczasów, tym co jeszcze nigdzie nie byli ;) 


10 comments:

  1. Gdańsk to piękne miasto. Fajną atrakcją na jarmarku jest koło widokowe ;)

    ReplyDelete
  2. Nigdy nie byłam w Gdańsku, ani w innym mieście nadmorskim ;/ Cieszę się, że masz takie fajne wakacje i sobie zwiedzasz :D Korzystaj :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ciekawy post! Wszechstronna z Ciebie dziewczyna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za przemile slowa! To bardzo wiele dla mnie znaczy :)

      Delete
  4. zazdroszczę wakacji ;c
    obs za obs? ja już ♥
    zapraszam: http://lokatyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. W Gdańsku bywam bardzo często,ponieważ mam tam okulistę :) Fantastyczne miasto muszę przyznać^^

    ReplyDelete
  6. byłam w Gdańsku w kwietniu i bardzo mi się spodobał, piękne miasto. :)

    ReplyDelete
  7. Też byłam w Gdańsku w czwartek!!!Ale cię nie widziałam:(

    mania-malina.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super bluzka! Fajny post :-)
    Dzięki za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete