Sunday, 24 August 2014

School coming soon :(

Cześć Kochani! Już coraz bliżej końca wakacji. Jestem niezwykle zdenerwowana. Jak ten czas szybko leci, już 3 gimnazjum. Strasznie boję się egzaminu, aczkolwiek pocieszam się, że jakoś to będzie. 

Poza tym to najlepsze wakacje,jakie kiedykolwiek miałam. Chyba wiele się nauczyłam i wydoroślałam. Zrozumiałam wiele rzeczy. Zaczęłam doceniać to co mam i to co osiągnęłam. Poczułam się o wiele pewniejsza siebie niż kiedyś. Wciąż jednak nie potrafię zrozumieć, dlaczego nie mogę wyrazić swojej opinii na dany temat. Każdy ma swoje zdanie, które powinniśmy szanować. Z natury jestem takim człowiekiem, który nie mówi o innych źle. Nawet o wrogach zawsze wypowie się dobrze, aczkolwiek dlaczego jak raz powiem coś źle, nie tyle źle może szczerze o pewnej osobie to jestem oskarżana o nieuczciwość czy nieszczerość. Nie wiem mam kłamać, mam wmawiać wszystkim, że dana osoba jest przemiła,pomocna i niezwykle przyjacielska, a rzeczywistość jest inna? Zawiodłam się na ludziach, ale za pewne doskonale mnie rozumiecie bo sami mieliście kiedyś sytuacje, że nie mogliście na kimś polegać. Nie narzekam,  nie jest mi źle, po prostu normalnie w świecie jest mi przykro. Pisanie to rodzaj ucieczki i uwolnienia duszy. Ostatnio kompletnie straciłam wiarę w ludzi, po tym co przeszłam kilka lat temu. Wyszłam z tego bo nie chciałam w egoistyczny sposób myśleć, że mam źle. Bo mam wszystko kochającą, rodzinę przyjaciół. Zawsze kiedy myślę, że jest okropnie, wydaje mi się, że niektórzy mają o wiele gorzej. Uwierzyłam, więc że ludzie w gruncie rzeczy są naprawdę dobrzy, mimo, że tyle razy zawodzą, ale chyba rozumiem-przecież to tylko ludzie popełniają błędy, też mają wady, nie są tacy idealni.
Robię już  wszystko, pomagam-może to dosyć rozległe stwierdzenie,  ale musimy pamiętać, że liczy się najbardziej ta drobna pomoc, jeśli ktoś czegoś potrzebuje lub chce pożyczyć jestem na każde zawołanie. Wytrwale dążę do tego by stać się prawdziwym człowiekiem. 

Hey Guys! School coming soon.  I’m upset. Time is very fast, I come to 3rd gymnasium. 

It was the best holidays, I learned a lot of. I understood a lot of things. I started appreciate what I have. I felt very good in my psyche. But I don’t understad, why I can’t tell about my opinion. I never talk bad about all people. About enemies I tell good, but when I told bad (something) I was accused, that I’m dishonest and insincere. I don’t know....Must I lie? That she is nice, friendly and helpful, but in real life is she alternative? 
When, I write, I feel freedom for my soul. I don’t complain. I have family, friends..and other people have worse. I believe in people, I believe that they are really good. But people are people (only!!) and they make mistakes too. I help people. If you need somethig now, you can write to me, I always help you! I want to be a true human. 

Dzisiejsze zdjęcia w stroju kąpielowym nad morzem, które udało mi się zrobić podczas pobytu w Dziwnowie. Od razu mówię, że to nie miało na celu nic przedstawiać, po prostu miałam ochotę na takie zdjęcia, więc zrobiłam. ;) STRÓJ Z PRZECENY ZA JEDYNE 20 ZŁ, MOŻNA?? :) 









Ps. KOCHANI, OD TERAZ NA BLOGU BĘDĘ RÓWNIEŻ DYSKUTOWAĆ NA TEMAT DANEGO OUTFITU I DLACZEGO WYBRAŁAM WŁAŚNIE TEN, A NIE INNY. POMYSŁ PRZYSZEDŁ SAM, WYDAJE MI SIĘ, ŻE TEGO BRAKUJE, WIĘC OD NASTĘPNEGO POSTU, ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO DYSKUSJI W KOMENTARZACH! :) 

Pozdrawiam, Agnes!! 


21 comments:

  1. też idę teraz do 3 gimnazjum i boję się jak to wszystko będzie, ale cóż.. co będzie to będzie, trzeba myśleć pozytywnie :)

    ksiazniczkablog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz rację :) myślenie pozytywnie jest kluczem do tego by było dobrze :)

      Delete
  2. Świetne zdjęcia, fajne są takie na plaży :) Życzę powodzenia w 3 klasie i na egzaminach.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. mówienie tego co się myśli nie robiąc przy tym przykrości innym to wielka sztuka i nie tylko Ty z tym masz problem, ze swojego doświadczenia takich ludzi co to potrafią bardziej się szanuje ale i tez maja więcej wrogów. Warto nie bać się być szczerym, Ty się możesz tego jeszcze nauczyć :) A woda bardzo zimna? :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podczas mojego pobytu woda była stosunkowo ciepła. Ok 20 stopni, wiec potrafiłam przesiedzieć tam ponad godzinę. ;)
      człowiek uczy się przez cale życie,ma Pani racje do wszystkiego ;)

      Delete
  4. Fajne fotki nareszcie prawdziwe fotki z nad morza - ciało modelki - super - ładnie się opaliłaś

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widzę, że ktoś tu nie widział modelki HA HA HA HA

      Delete
    2. zamknij morde

      Delete
    3. Kultury trochę

      Delete
  5. Bardzo fajnie to wszystko napisalas :)
    Swietne zdjecia :)

    ReplyDelete
  6. You look amazing in that pretty bikini. Enjoyed each shot SO much :)))

    ReplyDelete
  7. jaka świetna bluza! :)

    i zapraszam do siebie, do obserwowania i komentowania, odwdzięczam się tym samym :)

    http://domiinique.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ja idę do 2 klasy gimnazjum więc też się boję egzaminu , który będę miała z rok . Wiem przesadzam . Każdy z nas jest człowiekiem . Najlepiej kochać wrogów niż się zemścić . Zemsta nic nie da . Ja też się zmieniłam i na pewno nie jetem tą samą osobą co rok temu . Nauczyłam się przebaczać , nawet największemu wrogowi i nie patrzec na innych , bronić się :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ale ludziom się nudzi na wakacjach, ubierają deski surfingowe w bikini

    ReplyDelete
    Replies
    1. to co ma włożyć worek i iść tak na plaże ? coś ci nie pasuje ? odwal się od niej i przestań hejtować ludzi , bo ona ci nic nie zrobiła ! Nie rozumiem jak można być tak podłym

      Delete
    2. Słuchaj no kolego, bo coś ci nie jasno pod sufitem, każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie i nic ci do tego. Wielce obrońca się znalazł. A tak w ogóle nie zabronisz nikomu takiego komentowania. NIE pozdrawiam

      Delete
  10. Hello Dear! This is my favorite post of yours! You look so gorgeous and exciting in that bikini, especially the shot laying down!! I enjoy these so much ;) (This is your friend from Ask btw) Big hugs for you lovely!

    ReplyDelete